Jump to content

Recommended Posts

Posted

Άντε Μαρίνοοοοοοο!!! Θέλω να το βάζεις μπροστά στο Λουτράκι και να το ακούω στην Πετρούπολη!!! :sFun_nahnahna3:

 

Καιρός είναι να βγει το τέρας στους δρόμους... :new_thumright:

Posted

Άντε Μαρίνοοοοοοο!!! Θέλω να το βάζεις μπροστά στο Λουτράκι και να το ακούω στην Πετρούπολη!!! :sFun_nahnahna3:

 

Καιρός είναι να βγει το τέρας στους δρόμους... :new_thumright:

 

θα τραβήξω βίντεο με ανοιχτό παράθυρο να ακούσεις πως κάνει η miltek στα 2,0 bar....

Posted

θα τραβήξω βίντεο με ανοιχτό παράθυρο να ακούσεις πως κάνει η miltek στα 2,0 bar....

 

 

Γιατί βίντεο ρε μεγάλε??? Καμιά βόλτα δεν θα μας πας??? :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

:new_iloveyou: :new_iloveyou:

Posted

Γιατί βίντεο ρε μεγάλε??? Καμιά βόλτα δεν θα μας πας??? :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol:

 

:new_iloveyou: :new_iloveyou:

την επόμενη συνάντηση στου αρίστου τότεsHa_thumbgoodjob.gif

Posted

την επόμενη συνάντηση στου αρίστου τότεsHa_thumbgoodjob.gif

Βρε 'συ ειχες ανεβει Αθηνα ; Θελω ατα ... :biggrinthumb:

 

 

Ηλιας ...

Posted

Τι να κάνω πες μου.. Να γίνω ΚΑΙ τουρμπινάς??? Άσε φίλε αρκετά ξέρω, δεν θέλω να μάθω άλλα :flag_of_truce:

 

 

 

Δημήτρης

 

Εσένα θα σε chair.gif...ακόμα περιμένω trucking...wave.gif

Posted

το intercooler τοποθετήθηκε σχεδόν στην ίδια απόσταση που έχει το ψυγείο νερού από το ψυγείο του κλιματισμού για την καλύτερη δυνατή ροή . Αυτό δεν είναι ευκολο στΑ Α4 ,και για να γίνει έπρεπε να στραβώσουμε ελαφρά την σωλήνα του κλιματισμού ώστε να έρθει λίγο πιο πίσω . Ετσι όμως υπάρχει σωστή ροή για τον κλιματισμό ώστε να ψύχεται σωστά και να μην ανεβάζει μεγάλες πιέσεις το κύκλωμα το καλοκαίρι. Επειδή με παίρνει και λόγω του υψους του προφυλακτήρα το έβαλα όσο πιό χαμηλα γίνεται . Η αλουμινένια μπαρα έχει αντικατασταθεί από μία σιδερένια μασίφ που κρατάει τα ράμφη σταθερά και προστεύει για τυχόν σύγκρουση.

Πάντως εμένα αυτός ο προφυλακτήρας από ebay μου έλυσε τα χέρια σε θέμα χώρου και είναι και αρκετά εμφανίσιμος

Posted

Κακως πειραξες με αυτο τον τροπο την μπαρα κατα τη γνωμη μου... :sHa_thumbgoodjob:

Posted (edited)

η ρόλος της μπάρας είναι κρατάει τα ράμφη σταθερά και να μοιράζει τη δύναμη συγκρουσης στις ελεγχόμενες ζώνες. Δεν την κατήργησα αν αυτό εννοείς γίωργο την αντικατέστησα απλώς με μία μασίφ πλάκα . Θα σου δείξω φωτό και θα καταλάβεις έχει γίνει καλή δουλειά. Πάνω απόλα η ασφάλεια δεν το συζητούμεsHa_thumbgoodjob.gif

Edited by mariosA4
Posted

βαζοντας μασιφ και custom μπαρα το εχεις κανει επικινδυνο φιλε.... :sHa_thumbgoodjob:

Posted

εδώ φαίνεται η μπάρα και το κενό που αφήνει το ιντερκούλερ. στη φωτό η σωλήνα του κλιματισμού που λέγαμε.

 

DSC_0011.jpg

 

 

DSC_0012.jpg

 

Επίσης έβαλα και τον θερμοστάτη λαδιού για το ψυγείο λαδιού της mocal . Αυτή ανοίγει στους 80 βαθμούς παγώνοντας έτσι το λάδι που δεν περνάει τους 100 ούτε το καλοκαίρι. Είναι αυτό που παρεμβάλεται ανάμεσα στο φίλτρο λαδιού και στο μαμά ψυγείο

 

DSC_0013.jpg

Posted

επιμενω οτι η μπαρα που εχεις φτιαξει και τοποθετησει ειναι εγκλημα...

Posted

επιμενω οτι η μπαρα που εχεις φτιαξει και τοποθετησει ειναι εγκλημα...

Συμφωνω με τον Γιωργο . Επικινδυνη για τους αλλους και για σενα . Επισης η ζημια στο αυτοκινητο αν ...(φτου-φτου) θα ειναι πολυ μεγαλυτερη ...

 

 

Ηλιας ...

Posted

Πέρα από την περίπτωση ατυχήματος, μήπως η αλουμινένια μπάρα απορροφά κάποιες στρεβλώσεις του σασί τις οποίες η μασίφ δε μπορεί και αυτό ξεσπάσει αργότερα αλλού??? :g:

Posted

Πέρα από την περίπτωση ατυχήματος, μήπως η αλουμινένια μπάρα απορροφά κάποιες στρεβλώσεις του σασί τις οποίες η μασίφ δε μπορεί και αυτό ξεσπάσει αργότερα αλλού??? :g:

λειτουργει σαν γεφυρα πρωτα απ ολα της μεταφορας αδρανειας απο το ενα ραμφος στο αλλο.Οποτε αν ειναι να παρει μονο το ενα,θα στραβωσει και το αλλο.

Posted

ώς πρός τι δεν θα λειτουργήσει σωστά Γιώργο η σιδερένια σε σχέση με την αλουμινένια? Μήπως εννοείς για τον διαφορετικό σχεδιασμό ή για τη μή ενδοτικότητα που λέει ο Πανούλης? όπως και ν'άχει δεν πάιζει τίποτε καλύτερο πρός το παρόν για την περιπτωσή μου, όλες οι γνώμες δεκτές λοιπόν αν έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο

Posted

Αυτη τη στιγμη βλεπω αντιστοιχες αλλες μπαρες σε προγραμμα 3D απο το σχεδιασμο τους και τις δυναμεις που μπορει να διαχειριστει σε συγκεκριμενα σημεια και φορτια.Οποτε οτιδηποτε μη εργοστασιακο σε αυτο το σημειο θεωρειται εγκλημα.Μακαρι να μπορουσα να στο δειξω και να καταλαβεις τι εννοω.

Posted

υπό αυτή την έννοια πρέπει να έχεις δίκιο , θα δώ μήπως μπορέσω και προσαρμόσω με αντάπτορες την εργοστασιακή μπάρα λίγο πιό έξω ώστε να μήν χρειαστέι κόψιμο οπότε μετά θα είναι το ίδιο πράγμα

Posted

ώς πρός τι δεν θα λειτουργήσει σωστά Γιώργο η σιδερένια σε σχέση με την αλουμινένια? Μήπως εννοείς για τον διαφορετικό σχεδιασμό ή για τη μή ενδοτικότητα που λέει ο Πανούλης? όπως και ν'άχει δεν πάιζει τίποτε καλύτερο πρός το παρόν για την περιπτωσή μου, όλες οι γνώμες δεκτές λοιπόν αν έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο

υπό αυτή την έννοια πρέπει να έχεις δίκιο , θα δώ μήπως μπορέσω και προσαρμόσω με αντάπτορες την εργοστασιακή μπάρα λίγο πιό έξω ώστε να μήν χρειαστέι κόψιμο οπότε μετά θα είναι το ίδιο πράγμα

Η καλυτερη λυση ! Αυτη ειχα στο μυαλο μου και εγω . Ο προφυλακτηρας ειναι πολυεστερικος ;

 

 

Ηλιας ...

Posted

ναι Ηλία πολυεστερικός, δεν ξέρω μετά που θα στηρίξω το ιντερκούλερ όμως , ελπίζω να τα ταιριαξω :sHa_thumbgoodjob:

Posted

Μια χαρά πάει Μαρινε. Η κατανάλωση 40ριζει συχεχως !!!

προσπαθεί να φτάσει η άτιμη...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.