-
Posts
16,364 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
638
Kavouras last won the day on January 22 2024
Kavouras had the most liked content!
About Kavouras

Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
somewhere with mind peace
-
Interests
cars, rc, engineering
Previous Fields
-
Αυτοκίνητο
Audi RS4
Kavouras's Achievements
-
Όπως καταλαβαίνετε, αφού δεν έγραψα τίποτα από το 2023, δεν έχω κανένα νέο από τότε. Σταμάτησα να σκέφτομαι X-pipe, οπότε τελείωσε η λίστα εργασιών. Θα το κρατήσω στην εργοστασιακή του μορφή, καθώς έτσι όπως είναι σήμερα καλύπτει το 99% των "γούστων" μου. Θα "αρκεστούμε" στις βόλτες, αλλαγές σε λάδια, φίλτρα, λάστιχα και μπόλικη βενζίνη (όταν το παίρνω)....
-
apostolos87 started following Kavouras
-
Καλημέρα!!! Εμείς πρέπει να κανονίσουμε καφέ!!
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Για δώσε μερικές πληροφορίες. Το έκανες εσύ? Το πουλάει κάποιος επαγγελματίας?? -
Για να σβήνουμε και καμία ακόμα υποχρέωση: - Καθαρισμός επικαθίσεων εισαγωγής (και βαλβίδων εισαγωγής) - Συντήρηση δερμάτινου σαλονιού (ή αντικατάστασή του?) - Εξωτερική περιποίηση και γυάλισμα από επαγγελματία detailer - Ξεθάμπωμα εμπρός φαναριών (δε φαίνονται στις φωτογραφίες αλλά υπάρχει) και πέρασμα διάφανης μεμβάνης - X-pipe στην εξάτμιση για καλύτερο ήχο και διαχείριση των καυσαερίων (τώρα είναι 2 ξεχωριστές εξατμίσεις από κάθε πλευρά του V) - Service στη DRC ανάρτηση (στην karenta που πήγαινε το αμάξι μέχρι και που το αγόρασα, δεν φαίνεται στην καρτέλα του να έχει γίνει τέτοια εργασία) - Κάποια στιγμή service στα καπάκια της μηχανής (2 αφού είναι V) - Κάποια φώτα εσωτερικού φωτισμού και εισόδου-εξόδου στις πόρτες (ο προηγούμενος ή έχει βάλει led που δεν ανάβουν ή έχουν καεί ή έχουν αποσυνδεθεί? θέλει μία μικρή έρευνα αυτό ανά σημείο) - Αντικατάσταση ή ξανα-βάψιμο (το πιθανότερο) της εμπρός μαύρης γρίλιας γιατί (όπως και στο προηγούμενο αμάξι μου) έχει κάποια σημειά που το χρώμα έχει σπάσει περιμετρικά (και με ενοχλεί οπτικά). "Δυστυχώς" απομένουν κάποια λίγα πράγματα όπου χρειάζεται χρόνος από πλευράς μου (x-pipe) και διάθεση ανταλλακτικού (μάσκα εμπρός). Επίσης (ευτυχώς) προς το παρόν πηγαίνουν όλα καλά με τα καπάκια της μηχανής, δεν απαιτείται σε καμία περίπτωση ούτε καν έμμεσα, οπότε.... το σβήνω από τις εκκρεμότητες και τα αφήνουμε στην ησυχία τους.
-
δώσε καμιά πληροφορία Ζήση....!!!! Τι κάνει αυτή η νέα οθόνη? Πόσο κόστισε? Καμιά πιο....καθαρή φωτο?
-
Γιατί: 1) η PCV που ήθελα να αλλάξω είναι κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής στα RS4 (δες διάγραμμα από 4.2fsi από Q7, αλλά είναι στο ίδιο σημείο και στο BNS μοτέρ/RS4). "Δυστυχώς" πρέπει να βγει η πολλαπλή που είναι από πάνω της για να έχεις πρόσβαση. 2) χωρίς να το γνωρίζω, οι επικαθίσεις (εν τέλει) ήταν πάρα-παρα-παρα πολλές και δε νομίζω ότι θα καθάριζαν απλά με ένα "χάδι" (υδρογόνο). Φαντάσου ότι το 1/4-1/5 της τρύπας που κλείνει η βαλβίδα ήταν βουλωμένο με τείχος σκληρών στερεοποιημενων αναθυμιάσεων λαδιών....!!! Όταν το πήρα μετά τον καθαρισμό, ένιωσα ένα άλλο μοτέρ, πιο αποδοτικό μεσαία και ψηλά και πολύ πιο ελαστικό. (δεν ήταν placebo, ήταν πολύ έντονο για να ήταν "η ιδέα μου", συν του ότι προσωπικα περίμενα να μην δω καμία διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση) 3) θα έβγαζα ούτως ή άλλως την πολλαπλή γιατί έχω διαβάσει ότι λύνουν οι βίδες που κρατάνε τα πεταλουδάκια της εισαγωγής και πέφτουν μέσα στο μοτέρ και...... (ξέρεις τι γίνεται μετά). Οπότε ήθελα άμεσα να τα βγάλω γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν είχε κάνει τίποτα στο μοτέρ. Οπότε το ένα θέμα έφερε το επόμενο και τελικά έτσι έπρεπε να γίνει. Από Σεπτέμβριο που θα έχω περισσότερο χρόνο (μάλλον) και δε θα έχουμε 80-90% υγρασία... Στην πραγματικότητα δε με ενδιαφέρει η τελική απόδοση. Το μοτέρ αυτό εργοστασιακά βγάζει 420 άλογα(+- πάντα). Πιο πολύ έτσι για το γαμώτο θα το μετρήσω. Το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι, οπότε δεν μπορούν να γίνουν και πολλά. Ή καύσιμο ή advance μπορείς να πειράξεις και το 1ο είναι εξασφαλισμένο (μπεκ και αντλίες φτάνουν για πολύ περισσότερα άλογα) ΥΓ: Από το φόρουμ RS246 βλέπω ότι με πρόγραμμα φτάνει ~450 άλογα (και 48kgm ροπής) από 420 άλογα (και 43kgm ροπής) που βγάζει εργοστασιακά. Σιγά τα ωά δηλαδή στην τελική (αν το δούμε στεγνά). Πιο πολύ για το "γαμώτο" ήθελα να βάλω το πρόγραμμα, για να εξαφανίσω το χαζό σκαλοπάτι στο πεντάλ του γκαζιού (70% της πεταλούδας μέχρι τις 5500rpm) που έχει εργοστασιακά (και χωρίς λόγο!)
-
θα....φανεί στο δυναμόμετρο Ε.....Το πολύ πολύ να αλλάξω προγραμματιστή
-
Αντιπροσωπεία τόσο έχει. Ο Φονσό μπορεί να χρεώνει λιγότερο (κανα 450άρι δηλαδή) ΥΓ: έχει το ίδιο κόστος με την αλλαγή βαλβολινών στο DSG (6άρι υγρού τύπου) που είχα.
-
Μη σου φαίνονται πολλά. Απαριθμώ μερικά "μαζέματα" στα επόμενα 1-2 χρόνια: 1. σινεμπλόκ μπροστά όλα (200€ αν θυμάμαι καλά) 2. δισκόπλακες (250€) 3. τακάκια (150€) 4. λάδια+φίλτρα+μπουζί+ιμάντες δυναμό χρονισμού κτλ (700€) 5. Βαλβολίνες διαφορικού πίσω (600€) 6. δισκοπλατό (700€) (να βάλω και βολάν να πάμε στα 1200+?) ----------------------------------- = μετράμε ήδη 2.500+€ απλά για να πεις του έκανα ένα μεγάλο service και το μάζεψα εκεί που πονάει ένα σπορ όχημα μεταχειρισμένο. Μόνο λάδια-φίλτρα-βαλβολίνες (το "4" και "5") είναι 1300€(!!), τα οποία θεωρώ ότι οποιοσδήποτε σέβεται τον εαυτό του και αγοράζει αμάξι μεταχειρισμένο τα αλλάζει την 1η βδομάδα που έχει το αμάξι στην κατοχή του. Αν βάλεις πάνω και κόστη ευθυγράμμισης, ελαστικών (σιγά μην το πουλάει ο άλλος με ολοκαίνουρια λάστιχα -> λογικό), εύκολα στον 1-1.5 χρόνο έχεις ρίξει 3.000-3.500€ (που φυσικά δε θα τα πάρεις στην μεταπώληση). Αυτό εννοεί κάποιος όταν γράφει "μαζέματα", δηλαδή κόστη που πληρώνεις μέχρι να έρθει δηλαδή το αμάξι στο επίπεδο που θέλεις/πρέπει. Και βγάζουμε έξω περιπτώσεις επεμβάσεις καλλωπισμού, όπως να φτιάξεις χτυπηματάκια σε πόρτες (από παρκάρισμα) ή οι ζάντες να έχουν γρατζουνιές κτλ. Αν θες να το κάνεις και 1ο στάδιο (Φίλτρο-Πρόγραμμα Εξάτμιση), μιλάμε για ακόμα +1.500€ (που δε θα πάρεις πίσω) χωρίς να λάβουμε υπόψη μας περίπτωση να σου βγάλει καμια αντλία υψηλής (λόγω km ή χρήσης ή και τα 2) οπότε να πάμε στα 2.000€ για βελτίωση. Οπότε εύκολα έχεις "βγει εκτός budget" (επειδή έγραψες ότι αν είναι να δώσεις 3-4κ, δεν το παίρνω καν). ΥΓ: Sorry για τη σκληρή αλήθεια, αλλά ο (κάθε) προηγούμενος ιδιοκτήτης για κάποιο λόγο το πουλάει το αμάξι. Και δυστυχως κατά τη δική μου εμπειρία στο 90% (να μην πω 99%) των περιπτώσεων το δίνει/πουλάει επειδή ΔΕ θέλει να πληρώσει έξοδα που ξέρει/βλέπει ότι έρχονται (μάντεψε ποιος τα πληρώνει αυτά). Αν το (οποιαδήποτε) αμάξι ήταν "αθάνατο", κανείς ή σχεδόν κανείς δε θα το πούλαγε (βγάλε αυτούς που τα βαριούνται εύκολα και τα πουλάνε για... την εμπειρία - ναι, υπάρχουν και αυτοί). ΥΓ2: το S3 είναι ένα όχημα σπορ με αρκετά ακριβές απαιτήσεις σε συντήρηση ώστε να λειτουργεί άριστα. Γι' αυτό και ΠΑΡΑ πολλά S3 έχουν αλλάξει αρκετούς ιδιοκτήτες. Τα παίρνουν και με το που ζητάει κάτι, το φτιάχνουν με ό,τι πιο φτηνό ανταλλακτικό υπάρχει για να μπορεί να πουληθεί "χωρίς πρόβλημα" και φυσικά αυτό "σκάει" στον επόμενο. edit: ξέχασα να σχολιάσω το συγκεκριμένο S3 που έβαλες αγγελία. Φαίνεται να έχουν "χαθεί" τα καπάκια στις ζάντες.... Επίσης φοράει μάλλον 1ο στάδιο (με βάση τα γραφόμενά του). Προσωπικά μεταχειρισμένο αμάξι και φτιαγμένο πολύ δύσκολα θα αγόραζα (πχ μόνο από φίλο που ξέρω τι χρήση και συντήρηση του έκανε). Από την άλλη, τα εντελώς μαμά (επειδή το ξέρουν και οι ιδιοκτήτες τους ότι είναι σπάνια), τα πουλάνε πιο ακριβά, ειδικά αν είναι 1ο χέρι.
-
Καλησπέρα φίλε, Σε παρακαλώ μην ανοίγεις πολλά topics. Ένα φτάνει. Τώρα στα ερωτήματά σου, προσωπικά δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ρωτάς. Αν είναι πολλά τα km για σένα? Αν είναι πολλά τα km για την καρότσα/μοτέρ που έχει το αμάξι και αν αντέχει ως τα ας πούμε 200.000km ή τα 300.000km (να το πουλήσεις και να έχει "ζωή" το μοτέρ)? Δυστυχώς, δεν υπάρχουν μονοδιάστατες απαντήσεις σε αυτά. Ας πούμε: εσύ πόσα km θα κάνεις μέχρι να το πουλήσεις? Ας πούμε ότι το φτάσεις στις 200.000km, όπου μπορεί να κάνεις μόνο λάδια-φίλτρα, μπορεί και να σε "απογειώσει" από τα κόστη που πρέπει να πληρώσεις (επειδή οι προηγούμενοι τα άφηναν γιατί..."άσε να τα κάνει ο επόμενος, εγώ το πουλάω τώρα"). Επίσης μετά με 200.000km μπορεί να χρειαστεί να το πουλήσεις μισά λεφτά (όχι πως ξέρουμε που θα πάει η αγορά των μεταχειρισμένων σε 3-4 χρόνια, αλλά ας πούμε...). Εσύ είσαι διατεθημένος να θυσιάσεις το μισό κεφάλαιο για να... "κάνεις το κέφι σου"? (μιας και καταλαβαίνω πως το οικονομικό είναι σημαντικός παράγοντας) Επιπρόσθετα, μιλάμε για ένα μεταχειρισμένο 11ετίας (2012-άλλαξε το μοντέλο μετά) ως και 15ετίας (2008-πρώτo S3 8P). Όσα λίγα km κι αν έχει, σημαίνει πως ίσως χρειαστεί να ασχοληθείς με τη συντήρησή του για το λόγο που ανέφερα ("άσε να τα κάνει ο επόμενος"). Σε τέτοιας ηλικίας οχήματα, μεγαλύτερη σημασία έχει: - πόσους ιδιοκτήτες είχε το όχημα και για πόσο διάστημα? - τι συντήρηση του έχει γίνει (αναρτήσεις, λάστιχα, φρένα, λάδια, φίλτρα, σινεμπλόκ, τούρμπο κτλ) και - αν το πρόσεχε ο ιδιοκτήτης του / οι ιδιοκτήτες του (το προσεγμένο εσωτερικό είναι πολύ σημαντικό δείγμα) - πως το οδηγούσε ο ιδιοκτήτης/ιδιοκτήτες του κτλ Δυστυχώς σε τέτοιας ηλικίας οχήματα, αρχίζουν να εμφανίζονται βλάβες από τη χρήση (ή τα χρόνια), οπότε οι ιδιοκτήτες τους "υπομένουν" ό,τι χαλάει και προσαρμόζουν τη χρήση του οχήματος με βάση αυτά αφού "όσο κινείται, όλα καλά, δεν πληρώνω". Αν θες να σου πω την εμπειρία μου με τα km, είναι η εξής: Προσωπικά πούλησα όχημα με 200.000km (Α3 8Ρ 1.8Τ βελτιωμένο στα ~380PS, από 160 που ήταν εργοστασιακά) και δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Κι αυτό γιατί όλες οι εργασίες γίνονται προληπτικά ή αν βλέπαμε ότι κάτι είναι κοντά στο τέλος της ζωής του "πέταμα και βάλε καινούριο" (από αντλίες βενζίνης μέχρι ψυγείο νερού κλτ). Ο επόμενος θα μπορούσε να κάνει μόνο λάδια-φίλτρα για τα επόμενα τουλάχιστον 30.000-40.000 km χωρίς να κάνει κάποια σοβαρή εργασία (λάδια-φίλτρα-βενζίνη, άντε και λάστιχα μετά από ~1,5 χρόνο!) Επίσης, ως αγοραστής τώρα, αγόρασα όχημα με αντίστοιχα km με αυτά που κοιτάς να αγοράσεις και επειδή τουλάχιστον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήθελε να έχει ένα τέτοιο "εξωτικό/γρήγορο" όχημα, αλλά αν κινείται, να μην φτιάξουμε ό,τι χαλάει, εγώ τα έχω βρει όλα αυτά μπροστά μου. (κάποια τα ήξερα, κάποια -πολύ λίγα- εμφανίστηκαν στην πορεία). Προσωπικά δε θα έπαιρνα μεταχειρισμένο αν δεν έλεγχα συμπίεση στους κυλίνδρους (αν και είναι μόνο μία ένδειξη), καθώς μία βλάβη στο μοτέρ με χαμηλή συμπίεση (αυτό που λέμε "κουρασμένο μοτέρ") συνεπάγεται και ~3.500 με 5.000€ σε ανταλλακτικά και εργασία (συν του ότι μένεις χωρίς αμάξι για 1 ή 2 βδομάδες). Και αντίστοιχα να τσέκαρα φανοποιεία ότι δεν είναι τρακαρισμένο (να έχει βάψει κανα φτερό, καμια πόρτα, κανα προφυλακτήρα οκ. Κυκλοφόρησε και στους δρόμους για 12-15χρόνια, αλλά τουλάχιστον να μην έχει πάρει σασί-κολώνες και δομικά στοιχεία του οχήματος) ΥΓ: δεν πιστεύω ότι κάποιος έδωσε (τότε 45.000€ ή 60.000 αν είναι full extra) για αμάξι και δεν το κινούσε (κάνε 140.000km/15 έτη = μιλάμε για λιγότερα από 10.000km ανά έτος! Ταξίδια να κάνεις μόνο, τα συμπληρώνεις!. Εκτός κι αν το είχε για 3ο-4ο αμάξι.,.. Πολύ σπάνια περίπτωση και τα αμάξια αυτά δεν πωλούνται φτηνά και συνήθως δεν καταλήγουν σε μάντρες για γνωστούς λόγους. Οπότε τσέκαρε αν μπορείς αν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα... (τουλάχιστον να ξέρεις τι αγοράζεις!!)
-
Επιτέλους... μετά από σχεδόν 2 μήνες, ήρθε η PCV και κάτι άλλα σωληνάκια που είναι κάτω από την πολλαπλή, οπότε τώρα αναμένουμε από το συνεργείο να βρει χρόνο 2 μέρες να κάνει όσα χρειάζονται για καθαρισμό επικαθίσεων, PCV αντικατάσταση, να τσεκάρει σύστημα υποπίεσης, να καταργηθεί το S.A.P. (Secondary Air Pump) και το σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων. Σίγουρα θα γίνει και αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί και....θα μπει και καθαριστικό για επικαθίσεις από τα λάδια στα ελατήρια των πιστονιών (το μοτέρ έχει αρκετά km και από ό,τι συμπεραίνουμε, οι προηγούμενοι δεν έκαναν ποτέ κινήσεις να μειώσουν/μηδενίσουν τέτοια φαινόμενα, οπότε φοβάμαι ότι θα βγουν "δεινόσαυροι"!) και... μετά.............. να πιέσουμε το πρόγραμμα να δούμε πόσα άλογα παραπάνω μπορούμε να πάρουμε!!! (καιρός ήταν!) Ευελπιστούμε στα 450ps και 47-48kgm ροπής... (ίσως και πολύ αισιόδοξα νούμερα)
-
Σχετικά με το bold... η διαφορά είναι πολύ μεγάλη χαμηλά και ως τις 5500rpm. Πλέον δεν υπάρχει σκαλοπάτι στο εύρος των 5500rpm και το αμάξι τραβάει καλύτερα, γραμμικότερα από χαμηλά-μεσαία. Η διαφορά είναι σα να πατάς από 70%->100% το γκάζι. Εν αναμονή για να έρθει η PCV....
-
Σήμερα περάσαμε χθες το βράδυ αργά πρόγραμμα για να πάει η πεταλούδα 100% ακόμα και στο διάστημα που το εργοστασιακό πρόγραμμα την κρατούσε στο 70% (βλέπε εδώ). Η σημερινή μέρα δεν άφησε περιθώρια να τσεκάρω αν έχει διαφορά καθώς είχε πολύ κίνηση πηγαίνοντας στο γραφείο.... Επίσης έχει προγραμματιστεί καθαρισμός επικαθίσεων και παραγγέλθηκε και PCV (~250€ στο RS4!!) ώστε να αντικατασταθεί όταν βγει η πολλαπλή εισαγωγής (καθώς η PCV στο BNS μοτέρ βρίσκεται κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής).
-
παρατηρήσεις χρηστών σχετικά με το forum
Kavouras replied to metero's topic in Προβλήματα - Παρατηρήσεις για το Forum
το μετέφερα εδώ ως νέο topic για να μπορούν να προστεθούν νέα σχόλια στο μέλλον και να μην είναι διάσπαρτα.