Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/2020 in all areas

  1. Πάνω στο G25 550 είχα ψάξει αρκετά το διάστημα που σκεφτόμουν για big turbo στο edition. Φαίνεται απίστευτο turbo, σπουλάρισμα K04 και top end μεγάλου σαλίγκαρου, ενώ είναι small frame turbo. Θα πρέπει να στέκεται πολύ καλά δίπλα σε GTX 3071 Gen 2, για να μην πω ότι σε μία φυσιολογική ευθεία θα είναι και μπροστά. Μόνο σε πολύ ψηλές στροφές και σε μεγάλες πιέσεις θα φανεί η διαφορά υπέρ του μεγαλύτερου, που και πάλι σε καθημερινές συνθήκες δεν συγκρίνεται με αυτό που σου δίνει το G25 550 και αυτό είναι η δύναμη παντού. Αυτά όσο αφορά την επιλογή turbo. Και περνάω τώρα στην 4κίνηση. Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω, η αίσθηση της 4κίνησης είναι απίστευτη, όπως και η σιγουριά που σου δίνει αν είσαι του νυχτερινού αθλήματος. Τα παραπάνω κιλά τα αντισταθμίζεις εύκολα αν πατάς στάση και 1ες, ακόμα και 2ες θα λεγα. Στάση και 1ες απλά καμία επαφή, από τη δική μου μικρή εμπειρία έχεις τουλάχιστον 3 αμάξια αβάντα από τα πρώτα 50 μέτρα, για να σε μαζέψει θέλει παραπάνω setup (big turbo στην ουσία) και πολλά μέτρα. 2ες η αβάντα είναι μικρή αλλά ακόμα σημαντική, σε μαζεύει ένα setup με +30 άλογα προς το τέλος της ευθείας. 3ες το κέρδος είναι πολύ μικρό, δεν θα μπορέσει να σε βγάλει πολύ μπροστά και ίσως τότε το δικίνητο σε περάσει και σου ρίξει κάπου στα μισά προς 3/4 της ευθείας, ακόμα και στα ίδια άλογα. Το θέμα είναι ότι 60 με 90 πατάνε οι περισσότεροι και καλά κάνουν έτσι; Καθένας κοιτάζει να αξιοποιήσει αυτό που έχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οπότε τις περισσότερες φορές δεν θα έχεις εύκολη δουλειά, θα πρέπει να είσαι και ψηλά δυνατός να αντέξεις όταν πάει να σε μαζέψει το δικίνητο. Οι επί σειρά ετών κάτοχοι σίγουρα θα μπορούν να μιλήσουν από άλλη βάση, αλλά αν θες τη δική μου γνώμη με βάση την ταπεινή μου εμπειρία το μικρό αυτό διάστημα που μπήκα και εγώ στο club της 4κίνησης, θα την απολαύσεις πολύ περισσότερο αν ξεχάσεις τι κάνουν οι άλλοι και απλά την χρησιμοποιείς σε αυτό που κάνει καλύτερα. Δηλαδή κάποιες λίγες φορές στάση για τους γνωστούς λόγους αξιοπιστίας και κυρίως 1ες. Όποιος άλλος θέλει να παίξει καλώς να έρθει. Σαφώς να πατήσεις αν τύχει και είσαι σε χαλαρή βόλτα με 3η και σου κάτσει πάτημα, αλλά αν π.χ. μετά το φανάρι έχεις ευθεία μπροστά, βάλε 1η και πάτα να το ευχαριστηθείς και όποιος θέλει ας ακολουθήσει. Από στρίψιμο δεν έχω πολλά να πω, το έχω στρίψει κάποιες λίγες φορές και είναι όντως μέρα με τη νύχτα, αλλά γενικά τα στροφιλίκια ποτέ δεν ήταν το αγαπημένο μου σπορ. Παρ' όλα αυτά, η δική μου σειρά θα ήταν λίγο διαφορετική και θα εξηγήσω γιατί: 1. G25 550 (με όλα τα παρελκόμενα, μοτέρ, βάσεις κτλ) 2. Πιστάδικο λαστιχάκι π.χ. Yokohama AD08RS, Toyo R888R για να πατήσει το αμάξι όσο γίνεται καλύτερα (και βελτιώνεται αρκετά να ξέρεις, έχω περάσει από πολλά σετ AD08R, R888 και Cup στο edition και είχα άλλο αμάξι όταν ζεσταίνονταν, συγκριτικά με ένα δρομίσιο. Αργότερα όταν το budget το επιτρέψει και πάλι: 3. 4κίνηση 4. DSG Και εξηγώ. Είναι καθαρά προσωπικό. Δεν θα άντεχα το αμάξι μου να γίνει πιό αργό σε ένα ρολλ 90 και αυτό όχι μην τυχόν με μαζέψει (που ως δικίνητος πες δεν θα με μάζευε), αλλά εχοντας συνηθίσω την αίσθηση μιας που τυχαίνει να πηγαίνω αρκετά ψηλά όταν πατάω, το κόστος της 4κίνησης σε ένα τέτοιο πάτημα θα με χάλαγε. Ακόμα και σε ρολλ 1ες που η 4κίνηση όπως είπα είναι εθιστική, μέχρι τόσο ψηλά που πάω θα με χάλαγε. Καθένας μπορεί να το βλέπει διαφορετικά, αλλά για μένα είναι σημαντικό θέμα αυτό. Σε τέτοιο βαθμό που αν η Mercedes ήταν πιό αργή από το edition ψηλά, θα είχα ήδη βάλει πρόγραμμα. Γι' αυτό λέω ότι καθένας μπορεί να το βλέπει αλλιώς, μπορεί κάποιος να πει δε με νοιάζει να χάσω λίγο ψηλά, προκειμένου να έχω τη δύναμη διαθέσιμη χαμηλά. Η αλήθεια είναι ότι τεχνικά είναι πιό σωστό να προηγηθεί η 4κίνηση, απλά βάζω στο τραπέζι και αυτή την (προσωπική) οπτική. Η καλύτερη επιλογή βέβαια είναι παίρνεις s3 s-tronic, κάνεις το 1 και ξεχνάς 2, 3 και 4 (ίσως μόνο δισκάκια στο 4 - σαν παραγγελία ακούστηκε).
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.