Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/2022 in all areas

  1. Update ελαστικών + το backstory που είχα πει ότι θα μοιραστώ μαζί σας. Καταρχήν μπαίνει ένα προσωρινό τέλος στο θέμα επιλογής ελαστικών. Καθώς τα πίσω είχαν αρχίσει να γλιστράνε αρκετά με αποτέλεσμα να μπαίνω με το πλάι με εμφανώς λιγότερα χιλιόμετρα από πριν, έπρεπε να επισπεύσω την αλλαγή. Έχω ξαναπεί ότι μου αρέσει που το αμάξι είναι rear biased awd, αλλά τις τελευταίες μέρες είχε αρχίσει να γίνεται ελαφρώς φοβιστικό. Περίμενα μήπως και κάπως βρεθεί μία 4άδα A052 αλλά δεν παίζει τίποτα, και το χειρότερο είναι ότι σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η νέα παραγωγή πήρε και άλλη παράταση και θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο. Έτσι είναι δυστυχώς με τις διαστάσεις που δεν φεύγουν εύκολα, το εργοστάσιο δεν βάζει νέα παραγωγή πριν συμπληρωθεί επαρκής αριθμός παραγγελιών και σε αυτές τις διαστάσεις μπορεί να υπάρξει αρκετά μεγάλο κενό. Με τα νέα δεδομένα, αναμένονται Ευρώπη από Ιαπωνία με το νέο έτος, και βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν τα ελαστικά μου μέχρι τότε, ειδικά τώρα που ήδη άρχισαν και γλιστράνε. Για καλή μου τύχη και ενώ υπήρχε έλλειψη και στα Mercedes PS4S, (είπαμε είναι δύσκολη η διάσταση), ξαφνικά γέμισαν οι αποθήκες, προφανώς έφτασε νέα παρτίδα από Γαλλία και δεν άφησα την ευκαιρία να χαθεί, κατευθείαν έκλεισα μία 4άδα δίνοντας πίσω τα BMW PS4S για τους λόγους που εξηγήθηκαν στα παραπάνω posts. Οπότε ουσιαστικά ξαναέβαλα αυτά με τα οποία ήρθε το αμάξι, που άλλωστε ήταν και η 2η επιλογή μου μετά τα A052. Ήρθαν τα ελαστικά τα τοποθέτησα πριν 1 βδομάδα, έχω κάνει 300 χλμ και ήδη έχει πατήσει σχεδόν όλο το πέλμα. Το νέο μου πλάνο είναι να δω πότε θα έρθουν επιτέλους τα A052 μήπως και δώσω τα PS4S, σαν μεταχειρισμένα βέβαια. Αυτά για το update, καιρός να δώσω και το backstory. Τι συνέβη και άρχισα να ψάχνω για ελαστικά πριν 2,5 μήνες, αφού ακόμα ήμουν καλά με τα PS4S. Βράδυ 25ης Μαρτίου Αττική Οδό, κινούμενος με 100 βγαίνω σε μία έξοδο. Με το που πιάνω τη λωρίδα της εξόδου, περνάω από δεξιά πάνω από κάτι που αρχικά έμοιαζε σαν ατέλεια του δρόμου, σαν απότομο σαμαράκι. Δεν προλάβαινα να κόψω, δεν φαινόταν από μακριά. Τραντάχτηκε όλο το αμάξι, αμέσως έκοψα και συνέχισα την πορεία μου κανονικά, κοιτάζοντας συνέχεια πιέσεις ελαστικών. Το αμάξι πήγαινε κανονικά πάντως, το τσέκαρα και στην ευθεία όλα οκ. 2-3 χιλιόμετρα παρακάτω μπήκα σε βενζινάδικο που είχα σκοπό έτσι κι αλλιώς για να γεμίσω, και βγήκα να τσεκάρω ελαστικά/ζάντες. Το εμπρός δεξί ελαστικό είχε πετάξει βυζί σε μέγεθος σαν κεράσι, αλλά στη ζάντα δεν φαινόταν κάτι. Πίσω μια χαρά. Όλες οι πιέσεις σωστές. Η αιτία που έψαχνα για ελαστικό ήταν λοιπόν το βυζί και ψάχνοντας με τις ελλείψεις που υπήρχαν, είχα βρει μόνο μία 4άδα BMW PS4S και η συνέχεια όπως τα είπαμε στα προηγούμενα posts. Φυσικά την άλλη μέρα πέρασα από το λαστιχά μου για έλεγχο και της ζάντας όπου επιβεβαιώθηκε ότι δεν έπαθε το παραμικρό. Επίσης το βυζί στο ελαστικό δεν πατούσε κάτω οπότε μπορούσα να το κινώ, έστω και με προσοχή. Βασικά δεν υπήρχε κανένα θέμα με νορμάλ οδήγηση, μόνο για νυχτερινές "βόλτες" δεν ήταν. Βέβαια μέχρι να βρω μια άκρη το κινούσα με το σταγονόμετρο. Χωρίς να θέλω να φανώ κακός, αν πέρναγα πάνω από το "σαμάρι" με RS3 που σύμφωνα με το configurator και άλλα sites που αναλύουν τα specs διαθέτει cast ζάντες χωρίς forged επιλογή, θα έκλαιγα και τη ζάντα, που ίσως αν ήμουν πολύ τυχερός να πήγαινε για απλό ίσιωμα (που και πάλι χαλιέσαι έτσι δεν είναι, καινούργιο αμάξι;) αλλά ήταν τέτοιο το χτύπημα που πιθανότατα να ράγιζε, και το χειρότερο δεν θα ήταν το κόστος της ζάντας, αλλά η αναμονή αντικατάστασης που σε πολλές περιπτώσεις φτάνει και 2 με 3 μήνες, λόγω βέβαια της κατάστασης που επικρατεί με τα containers. Οι ζάντες όμως της A45s είναι σφυρήλατες και το είχαν το "πεζοδρόμιο" για πρωινό. Είναι οι λίγες, αλλά πολύ ευχάριστες στιγμές που λες, χαλάλι τα λεφτά που έδωσες. Χαλάλι λοιπόν τα 2-3 χιλιάρικα του option των σφυρήλατων ζαντών όταν τίκαρα τα options στο δελτίο παραγγελίας. Βέβαια επειδή είναι σφυρήλατες είναι και ελαφριές, προσόν και αυτό, αλλά στους ελληνικούς δρόμους, η αντοχή είναι το σημαντικότερο κομμάτι όταν μιλάμε για 19άρες με 35άρι προφίλ. Όχι ότι οι σφυρήλατες δεν ραγίζουν, αλλά θα πρέπει το ελαστικό να γίνει κομμάτια. Ένας το κατάφερε στο άλλο forum που γράφω. Φυσικά είτε ραγίσει είτε στραβώσει είναι το ίδιο γιατί δεν ισιώνουν οι σφυρήλατες, πας για αντικατάσταση. Έχουν όμως 10πλάσια+ αντοχή, ιδιαίτερα σημαντικό σε χώρες με υπανάπτυκτους δρόμους. Για την ιστορία, στη συγκεκριμένη περίπτωση τελικά δεν ήταν κακοτεχνία του δρόμου, αλλά γκαντεμιά δική μου. Λίγες ώρες μετά πέρασα πάλι από το σημείο για να το βγάλω φωτό, και δεν υπήρχε τίποτα. Συμπέρασμα, μάλλον κάτι που έπεσε από κάποιο φορτηγό, κάνα δοκάρι, κάνα σίδερο δεν ξέρω, και απλά έτυχε να περάσω από πάνω του πριν το μαζέψουν. Αλλά μικρό το κακό, αφού θα πήγαινα για νέα ελαστικά έτσι κι αλλιώς 2-3 μήνες αργότερα. Το σημαντικό ήταν η ζάντα που το καβάλησε και "το φτυσε" για πλάκα. Εγώ απλά είχα ένα τρέξιμο να ψάξω να βρω νέα ελαστικά, κράτησα τα 2 από τα 3 που ήταν οκ, τα δύο τα πίσω δηλαδή για να έχουν και ομοιόμορφη φθορά, έβαλα μπροστά 2 από τα 4 BMW και έμεινα έτσι για λίγο, τα άλλα 2 BMW επιστροφή για τους λόγους που έχω εξηγήσει με το πέλμα και τα σχετικά, και τώρα που βρήκα 4 νέα Mercedes επιστροφή και τα υπόλοιπα και όλα καλά. PS4S MO1 λοιπόν (και έκανα λάθος MO = Mercedes Original όχι Mercedes Only που έχω γράψει), και βλέπουμε του χρόνου τι θα κάνουμε με τα A052. 😉
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.