Jump to content

renoss2k

Member
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

renoss2k last won the day on February 25 2019

renoss2k had the most liked content!

About renoss2k

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI A4 B7 1.8 20VT QUATTRO

Recent Profile Visitors

3,909 profile views

renoss2k's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

61

Reputation

  1. Το κερασάκι στη τούρτα.. επιθετικό λάμδα για ένα αυτοκίνητο που του είπα πολλές φορές “ τρέχω trackday “ . Πατούσα Τρίτη με τις δικές του πιέσεις 1.6 οβερ και το πυρομετρο.. Σκέψου ότι το αυτοκίνητο μέσα στη πίστα με ε κατοστάρα και ενισχυτικό έχω δει οβερ μέχρι 2.23-2.29 αλλά με το προγραμμα του θεού Μιχάλη exelixis χωρίς προβλήματα!
  2. Όσο γι αυτό θα το διορθώσουμε σύντομα ? Υ.Γ κάναμε οβερ 1.73 και τα πρώτα χαμόγελα ήρθαν! Χωρίς να πετάω βενζίνες πίσω!!!!
  3. Ότι δεν τα κατάφερε δεν τα κατάφερε γενικά! Τώρα αν το ξέχασε η απλά δεν ήξερε τον κωδικό η το έκανε από κουτοπονηριά τι να πω;;; Στη τελική πες δεν μπορώ να στο κάνω mafless η μια άλλη καλή δικαιολογία για να μην κατέβει και το όνομα σου από την μαρκίζα!!!!!!
  4. Από την Κοζάνη. Τουλάχιστον έχουμε καλή φωτογένεια!!!
  5. Το ξέρω πως οι περισσότεροι θα θέλετε να μάθετε ποιος είναι απλά ο σκοπός μου δεν ήταν αυτός. Θα πω μόνο ότι είναι από τα δυο τρία «μεγάλα» ονόματα που έχουμε στην Ελλάδα σαν εταιρεία !!! Πιστεύω να βοήθησα πολύ! Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός ! Μεγάλη προσοχή και όχι τυφλή εμπιστοσύνη του τύπου αυτός κάνει δυνατά αυτοκίνητα κτλ!
  6. Χαιρετώ τη παρέα μετά από αρκετό καιρό. Πήρα την απόφαση να σας πω τι πέρασα, με σκοπό να σας προστατέψω ως παράδειγμα προς αποφυγή (πάντα ΠΡΟΣΟΧΉ σ αυτό που αγαπάμε). Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα άκρη στους μεγάλους επαγγελματίες του χώρου που εμείς αποκαλούμε ''θεούς'' (ecu-tuners!!!) και είπα να διορθώσω το πρόγραμμα του αυτοκινήτου. Πήγα μέχρι τη Κοζάνη μια βόλτα μιας και ήθελα και δυναμόμετρο (όχι για τα νούμερα μιας και δεν είχα αλλάξει κάτι ουσιαστικό στο αυτοκίνητο). Δένουμε το ''θηρίο'' και ξεκινάμε.. Εδώ να δώσω και μερικές λεπτομέρειες ότι το σετ απ παρέμεινε το ίδιο με gt2871 απλά έγιναν κάποιες αλλαγές όπως external για καλύτερες θερμοκρασίες λόγω των trackday. Στον προγραμματιστή ζήτησα να γίνει και mafless καθώς νόμιζα ότι για τη χρήση που το θέλω θα κέρδιζα κάτι. Ο θεός αυτός λέει οκ και ξεκινάμε. ''Πετάει" πάνω ένα file και προσπαθεί να το ρυθμίσει mafless. Πάνω στο δυναμόμετρο μου λέει ότι έχω μεγάλα μπέκ (630cc) και αρχίζει και 'κόβει' βενζίνες. Ξανά πάτημα, ξανά 'κόβει' βενζίνες. Να μήν σας κουράζω το αυτοκίνητο ανέβαζε στροφές σαν 'πεθαμένο' και 'χτυπούσε' κόφτη σαν αυτοκίνητο εκατό ίππων. Το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης ήταν άκρως απογοητευτικό καθώς περίπου στο 1.5 bar, δεν μπορούσε να σηκώσει άλλο πίεση . Σύμφωνα με τα λεγόμενά του διάβαζε κάτι σαν βραχυκύκλωμα - πυράκια . Αρχίσαμε τις γνωστές σε όλους 'μαντεψιές' μήπως είναι πολλαπλασιαστές, μπουζί, pcv, μπεκ, αντλία κτλ. Περάσαμε τις δώδεκα το βράδυ και το αυτοκίνητο δεν έστρωνε με τίποτα. Λύνουμε το αυτοκίνητο και μου λέει Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ θα σου στείλω καλώδιο όταν πάς Δράμα να κάνεις δοκιμές μήπως εκεί στρώσει το αυτοκίνητο (ήταν ανάδρομος ο Ερμής ρε φίλε!!!). Στο γυρισμό το αυτοκίνητο ''έκαιγε'' σαν τρελό, μετά τις 4500-5000 δεν ανέβαζε εύκολα και πυρόμετρο για κλάματα. Τον πήρα τηλέφωνο , τον ξαναπήρα για να μου στείλει το καλώδιο να δούμε τι γίνεται και αυτός στα... (με συγχωρείτε αλλά??). Το αυτοκίνητο το είδα έτσι χάλια και δεν είχα όρεξη ούτε βόλτα να το κάνω, όσο γι αυτόν.. στο τηλέφωνο μου έλεγε μην το φοβάσαι βγες και ''σήκωσε''. Πραγματικός επαγγελματίας έτσι? Μετά από δέκα μήνες μου έκανε την τιμή και μου έστειλε το καλώδιο και ξεκάρφωτο μήνυμα καλή αρχή!(κάνουμε και χούμορ!). Στο τόσο καιρό που μεσολάβησε μου μπήκαν ιδέες ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και άρχισαν και έμπαιναν ιδέες αναβάθμισης (να τονίσω ότι ήμουν ευχαριστημένος με το σετ απ μου). Ερχόμαστε τώρα στο ζουμί της ιστορίας! Βρήκα πάλι μετά από πολύ ψάξιμο και προσπάθεια άλλο προγραμματιστή και ξεκινήσαμε να δούμε τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο. ΛΟΙΠΌΝ.. το πρόγραμμα δεν ήταν mafless ΑΠΛΆ ''έσβησε'' τις βλάβες και στην ουσία είχες ένα αυτοκίνητο στο οποίο δεν είχες μπριζώσει τον maf. Με το που κουμπώσαμε τον maf έστρωσε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, χωρίς καν να έχουμε πειράξει ακόμη το πρόγραμμα. Επιτέλους ανέβαζε στροφές και πήγαινε δυνατά μέχρι το κόφτη!! Τώρα είμαστε σε φάση ρύθμισης με τις βενζίνες του και το αμάξι έχει βρει σχεδόν τον εαυτό του!(κι εγώ επίσης!!!). Έγραψα αυτή την όχι ευχάριστη ιστορία όχι για να βγάλω κακία (καμία σχέση) αλλά για να σας κάνω να είστε πιο προσεκτική με τις επιλογές σας και ότι διαβάζουμε και ακούμε δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε μας (mafless). Να έχετε πάντα το νου σας σε πυρόμετρο, afr κτλ μπορούν να σας προστατέψουν από ένα πυροτέχνημα και οι πιο αρχάριοι καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράματα παραπάνω γι αυτό που κάνετε και αγαπάτε - AUDI -
  7. Yokohama advan 240/610/17
  8. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου. Σε αυτή την άνιση μάχη με τους επαγγελματίες αφήνω να νικήσει η αγάπη μου γι αυτό που κάνω. Προσπαθώ να μην παίρνω τρελά ρίσκα σε ότι κάνω και να μην χαλάσω το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Θα ήθελα να κάνω πολλά πράγματα ακόμη αλλά δεν έχω την ίδια υπομονή όπως παλιά(τους βαριέσαι μετά απο ένα σημείο). Μια ferrea κεφαλή, με ροική, με εκκεντροφόρους και στροφάρισμα στις 8000 πραγματικές (όχι κοντέρ) θα ήταν ότι πρέπει για παράδειγμα, αλλά ποιός θα χρονίσει εκκεντροφόρους σωστά και όχι στο περίπου και ποιός θα κάνει πρόγραμμα. Σκέψου φίλος με s3 έβαλε εκκεντροφόρους σύν όλα τα άλλα και το αμάξι πήγαινε χάλια!!! Όχι πυράκια όχι ρετάρισμα όχι δεν ξέρω γω τί άλλο. Α το καλύτερο το οποίο ακούγεται σαν ανέκδοτο ρώτα διάφορους βελτιωτές για μπλοκέ διαφορικό (όχι δισκάτο) σε quattro!!!Τί είναι αυτό ρε παιδιά!!!!!!!!!!!!! Τη παλεύω πάντως ακόμα και ''μεταξύ'' μας ήδη αγόρασα τα slick μου και τα ζαντάρησα στις RAYS μου!!!
  9. Καθόλου σφύριγμα με αυτό το δίσκο που έχω, μπορεί με κάποιον άλλο να σφυρίζουν. Τα xp8 δεν ειναι απο τα σκληροπυρηνικά τακάκια, οπότε δεν νομίζω να έχεις ιδιαίτερο θέμα. Οι δίσκοι είναι παραγγελία απο θυγατρική εταιρεία της TRW και κόστισαν 800 ευρώ!!! Όταν τους είχα πάρει στα χέρια μου κατάλαβα το τί πλήρωσα και για να σου δώσω να καταλάβεις έχουν αντέξει (να μην τους ματιάσω) πολύ πίεση στη πίστα. Δεν σχολίασες το μοτό μου
  10. Καλημέρα!(Πρωί πρωί στο ψητό αλλά αν είναι κάτι που αγαπάς δεν έχει ώρα!!!)Ο δίσκος και το τακάκι θα πρέπει να ''συνεργάζονται'' αλλιώς το πιό σκληρό θα ξεσπάσει στο άλλο με σίγουρη τη ζημιά.(έχω πάει σε ΜΑΣΤΟΡΑ βάλαμε ''καλό'' τακάκι και βγάλαμε off τους δίσκους με έναν αγώνα και σκέψου ότι μιλάω για τα πίσω φρένα!!!) Ο μαμά δίσκος για μένα δεν είναι για πολλά πολλά μιάς και με πιό σκληρό τακάκι σε χρήση απαιτητική δεν μπορείς να φανταστείς τί μπορεί να πάθει. Έχω στραβώσει μαμά δίσκο, έχω ''ξεφλουδίσει'' (ελπίζω να στο περιγράφω σωστά) και το αποκορύφωμα που δεν ξανα ασχολήθηκα με μαμά δίσκο ανάμεσα στο δίσκο και το κέντρο του έχει σαν ένα ''αυλάκι'' εκείνο σκέψου ράγισε και ήταν έτοιμο να σπάσει!!! Για τον μαμά δίσκο βρές μια καλή εταιρεία και πάρε το πρώτο στάδιο τακάκι , άν πάρεις πιό σκληρό θα αρχίσουν τα ''περίεργα'' (τσιρίγματα, κρύο δάγκωμα μπά,στράβωμα-χαραγμα δίσκου κτλ) . CARBOTECH για μένα είναι κορυφή αλλά σίγουρα μήν τα πάρεις με μαμά δίσκο (άδικα πολλά λεφτά και δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που περιμένεις καθώς το ένα υλικό με το άλλο δεν έχει καμία σχέση). http://www.ctbrakes.com/brake-compounds2.aspΔές πόσες επιλογές έχεις και σκέψου ότι εγώ με αυτή τη χρήση έχω καταλήξει στο XP8. Εκεί σταμάτησα καθώς άν βάλω XP10 και άνω θα κερδίσω στην πίστα αλλά σίγουρα στο δρόμο θα ''σπρώξω'' κάποιον!!!Το carbotech το γνώρισα στη πίστα έχει πολύ δυνατό ''δάγκωμα'' φιλικό στο δίσκο και έχει διάρκεια(και δεν βγάζει τόσο μαυρίλα!). Άν αυτό το τακάκι το βάλεις σε πολυπίστονα!!!!Έκανα γύρο στη πίστα με evo ix δυνατό με τις μαμά δαγκάνες (τετραπίστονες brembo) και carbotech τακάκι... τί να πώ ότι φρενάραμε πολύ πιό μετά απο συνδυασμούς με μικρότερο βάρος και με πολύ περισσότερα χλμ!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τα φρένα που ''έφτιαξα'', αλλά ξόδεψα αρκετά, μελέτησα αρκετά (έφαγα το τόπο οέο!!!) και δοκίμασα αρκετά (αυτό το τελευταίο άν δεν γίνει όλα στην θεωρία είναι.... συντελεστές τριβής και θερμοκρασίες λειτουργίας πολύ φαντεζί!!!). Υ.Γ. Επειδή διάβασα παραπάνω για evo καλή τετρακίνηση κτλ επιτρέψτε μου στα τόσα χρόνια που πολεμάω στις Σέρρες και συνήθως με τους φίλους του evonetclub.gr έχω ένα μοτο : EVO ΓΙΝΕΣΑΙ AUDI ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ!!!
  11. Καλησπέρα!Αν θέλεις την δίκη μου προσωπική άποψη μπορείς να καταφέρεις παρα πολλα αλλάζοντας τα υλικά τριβής (δίσκους τακακια και τα παρελκόμενα air ducts σωληνάκια υγρά..).Υπαρχουν πολλές επιλογές και χρειάζεται πολυ μελέτη για το τι τελικά σου ""ταιριάζει"! Μετά απο πολλές απαιτητικές δοκιμές (πίστα) κατέληξα σε δίσκους τρυπητους χαραχτους με θερμική επεξεργασία και carbotech τακακι . Ο συνδυασμός τους... σκέψου να έρχεσαι με κόφτη τεταρτη αλλαγη πεμπτη σανίδα (240 κάτι) να πλακωνεσαι στα φρενα για κ1 (110 περίπου) και ολα αυτά για Α4 full weight!!!Τα φρενα μου ειναι s4 (345) το κόστος για τα παραπάνω αγγίζει τα πολυπιστονα. Αν δεν είχα περιορισμό των ζαντών θα διάλεγα πολυπιστονα για να μην τα "γουστάρω" μόνο εν κινήσει !!!Ελπιζω να βοήθησα λιγο!
  12. Mάλλον άνοιξα το κουτί της Πανδώρας, Σωστός επαγγελματίας χμ.. Αυτοί οι προγραμματιστές που έκαναν στην πλάτη μας όνομα, κάνουν ότι γουστάρουν και δίνουν την ανάλογη ''προσοχή'', όταν υπάρχει το ανάλογο αντίκρισμα(τι είναι αυτο?)!!!Όταν είχα πάει τότε στο Ωραιόκαστρο(2011) για πρόγραμμα (απογευματάκι) μέσα στο dyno είχε ένα golf 2.0tfsi dsg (νομίζω ko4). Το γκολφάκι το είχε απο το πρωί και το πολεμούσε μέχρι την ώρα που πήγα εγώ. Όταν το έβγαλε απο το dyno του είπε ''δεν τελειώσαμε''. Εγώ δεν έδωσα τόσο σημασία λέω ήρθα ΣΤΟΝ προγραμματιστή οπότε και με εμένα το ίδιο θα κάνει. Βάζω το αυτοκίνητο στο dyno παίρνει ο ''θεός'' το λάπτοπ του, ανοίγει ένα file από ένα seat ibiza με παρόμοιο setup και σε ούτε ώρα ήμασταν... SAVE. Εγώ τότε που είχα τρέλα για νούμερα του έλεγα ''σήκωσε'', ''τέντωσε'' κτλ, αλλά εκείνος μου έλεγε είσαι SAVE. Το παλικάρι με το golf(κόκκινο ακόμα θυμάμαι τον ήχο απο τις αλλαγές του dsg ) ήταν κοντράκιας απο θεσ/νικη, εγώ απο Δράμα με ένα Α4... Μην μου πείτε ότι είμαι υπερβολικός γιατί έχει πολλά τέτοια παραδείγματα (ας πούμε ένα για την τιμή των όπλων golf 2.0tfsi dsg ttrs turbo Θεσ/νικη...όπλο το αυτοκίνητο!!)
  13. Δεν ξερω ρε παιδιά αλλα αυτο το πράγμα να μην σηκώνεις τηλέφωνο... Έγιναν ολοι φίρμες!!! Ούτε το λόγο τους δεν κρατάνε(τωρα θα μου πείτε ποιο λόγο). Keep walking...
  14. Ευχαριστω πολυ και παλι για τη βοήθεια . Απο Δευτέρα μάλλον θα παω προς Ξάνθη μεριά και ελπιζω με το Ζαχαρια να βγάλουμε άκρη . Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις . Ελπιζω να προλάβω κανένα trackday!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.