Jump to content

stevespeeder

Member
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About stevespeeder

  • Birthday 02/01/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.myspace.com/stevemamalis
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    stevespeeder@yahoo.gr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα

stevespeeder's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Ξεθάβω αυτό το topic για να ρωτήσω : 1) Tί τιμές παίζουνε σε αυτά τα προγράμματα? 2) Οι Έλληνες παίρνουνε λιγότερα απο τις επώνυμες μάρκες? 3) Aν έχεις ήδη πρόγραμμα επάνω και θες να κάνεις αλλαγές , ας πούμε κοτσάρισες ενα IC και ένα μεγαλύτερο downpipe και θές να προσαρμόσεις το πρόγραμμα στα νέα δεδομένα, τι γίνεται? Ξαναπληρώνεις πρόγραμμα απ' την αρχή?
  2. Άσχετο αλλα και λίγο σχετικό. Σε φανάρια απο 8L (τα μονοκόματα, αυτά με τα xenon) έχουνε θαμπώσει λίγο απο μέσα. Υπάρχει τρόπος να ξεθαμπώσουν?
  3. Eυχαριστώ για τις πληροφορίες.Αύριο-μεθάυριο θα το πάω για check up. Andrew να υποθέσω απο το όνομα οτι έχεις βγάλει απο το agu 260 άλογα με revo? Άν παίζει αυτό να ρωτήσω για το setup σου?
  4. Σκεφτόμουνα μήπως να φταίνε τα μπέκ?.. γιατι κάπου εδω μέσα διάβασα οτι τα μπέκ του AGU είναι τα μικρότερα, και λέω μήπως δεν αντέχουν για 180 άλογα? Άγγελε ευχαριστώ για το link, θα πάω να δω τι γίνεται. Μάριε έτσι κι αλλοιώς σκέφτομαι να κάνω κάποιες βελτιώσεις, να πάω κάπου στα 210-220 max. Τώρα λίγο off topic , αλλά τι ακριβώς θα χρειαστώ για να φτάσω αυτά τα άλογα χωρίς προβλήματα? Με εξάτμιση 63,5 και αναπρογραμματισμό θα είμαι ok , ή θα χρειαστώ και άλλα όπως μπέκ , IC, DP,και άλλο turbo? Ευχαριστω για την πολύτιμη βοήθεια.
  5. Το πρόβλημα είναι έντονο όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, μονοκάβαλο είναι πολύ καλύτερα.Θα κάνω αυτό που λέτε και θα το πάω σε μηχανικό. 1)MariosA4 πού μπορώ να το πάω για να περάσω το δοκιμαστικό της revo? 2) Κανένας καλός μάστορας για 1.8T στα Βριλήσσια-Μελίσια-Κηφισια-Χαλάνδρι μερια? Άν θέλετε στείλτε pm. 3)Το τί πρόγραμμα έχει πάνω μπορεί να φανεί κάπως? Odb είναι? Τσιπάκι ? Πώς ακριβώς γίνεται?
  6. Αγόρασα λοιπόν το Α3 1.8T πρίν απο κάνα μήνα με πρόγραμμα (απο 150-180 δεν ξέρω τι ακριβώς) και απο την πρώτη στιγμή, πρίν τουρμπίσει και νοιώσω τη γλυκιά αίσθηση της επιτάχυνσης έκανε ένα ξενέρωτο κόμπιασμα.Έλεγα θα είναι το turbo lag που λένε (καθότιν άσχετος απο turbo). Ξεκίνησα πρίν απο μια εβδομάδα για ταξίδι με άλλους τέσσερεις μέσα και το πορτ μπαγκάζ τίγκα πράματα, και στην εθνική αυτό το "lag" ήταν ήδη πιό έντονο, όταν δε βγήκαμε στον επαρχιακό δρόμο για Επίδαυρο που ήταν γεμάτος στροφές και ανηφόρες, το Α3 είχε σχεδόν ψοφήσει.. Ροπή χάλια, απόκριση στο γκάζι .. άστα, και μία περίεργη αίσθηση να πατάω το γκάζι και μία να κάνει οτι πετάγεται μπροστά (λέμε τωρα) και μία να φρενάρει.. σα να μπαινόβγαινε το turbo.Το μπαρόμετρο να παίζει πάνω κάτω με max 0.7- 0.8. Πολύ κούραση.. μόνο με κατεβάσματα μέχρι και τρίτη για να προσπεράσω, και με ανασφάλεια αν του κ@**ώσει να επιταχύνει. Είναι φυσιολογικό? Είχα συνηθίσει με το punto HGT να πετάω μέσα μία πέμπτη και να πηγαίνω.Άντε να κατέβαζα καμιά τετάρτη για προσπέραση. Το A3 έχει AGU μοτέρ, πρόγραμμα αγώστου προελεύσεως και φίλτρο GREEN . Κάποιος φίλος μου είπε οτι χρειάζομαι αγελάδα, αλλα έχω την αίσθηση οτι κάτι παίζει με το καύσιμο.. Τι να πώ.. βοηθάτε
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.