Jump to content

quicksilver

Member
  • Posts

    234
  • Joined

  • Last visited

About quicksilver

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    corfu city

quicksilver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputation

  1. στην τιμη περιλανβανονται αγορα-τοποθετηση-εχτρα συστημα τηλεειδοποιησης και καποιο εχτρα σενσορες. στο βασικο πακετο μποει να βγαινει ποιο φτηνος...αλλα δεν παυει να ειναι κορυφαιο συστημα συναγερμου... καφε δενξερω ,δεν το εχω ενεργοποιηση αυτο το μενου ακομη...κατι ελεγε για εσπρεσο και πινω μονο ελληνικο....
  2. απο τιμες εμενα ολα μαζι πηγαν 900 ευρο
  3. OK αρα μπορειι να παει καποιος και στην θεσσαλονικη για να το βαλει....εμενα με ενδιαφερε η αθηνα και εξου πηγα απο εκει.... αμα πας απο εκει γραφει dealer στην πορτα του μαγαζιου του οπως λες ποιο πανω και ειναι εξουσιοδωτημενος για αθηνα .εχει πειρα και εκει πανε τα πολυτελειας απο οσα ειχα δει εκει....
  4. λοιπον στο βρηκα ηχοσυνθεση το μαγαζι γεωργιος κανλης μπιζανιου 4 μεταμορφωση τηλ 2102842481 http://www.ihosynthesi.gr/?sl=EL
  5. θα σου πω αυριο που θα ψαξω ν αβρω την καρτα του ,οκ
  6. εγω εβαλα το clifford 5.1 που τουλαχιστον περσι ηταν το ποιο καλο μοντελο της κλιφορντ και τελεια συνεργασια με cunbuss στον αντιπροσωπο στην αθηνα...δεν ξερω κατι καλυτερο απο αυτον...τα συνδυαζε ολα εκτος απτην τιμη....αλλα δεν παυει να τα εχει ολα αν δεν μας ενδιαφερει η τιμη και θελουμε το καλυτερο.
  7. φιλε εδω και δυο χρονια που διαβαζω τα μονα θεματα που εχω βρει με προβληματα ειναι με τα ξηρα σασμαν οσο αφορα τα dsg και οχι αυτα που ειναι βουτηγμενα στο λαδι,ευτυχως για τους κατοχους των 6..θεμματα και προβληματα παντως εχουμε φτιαξει σε γειτονικο κλαμπ για τα 7ρια που γινεται πανικος 30 σελιδες προβληματα εχουμε στα 7ρια σασμαν της vw..βεβαια γιατι και εκει οι κατοχοι αναρωτιουνται αν βγαινουν τα ιδια θεματα στο 7ρι στα audi μοντελα.αλλα ο ομιλος δεν εκανε διακρισεις..γιαεμενα προσωπικα θεωρο οτι αυτοματο μονο 6ρι σασμαν εξου και γιατι ηταν προσεγμενο απτην αρχη αυτο ,εμπαινε μονο στα καλα μοντελα απο καθε μαρκα.για vw απο τα μικρο μεσαια πχ στα γτι μονο ,δεν θυμαμαι αν εμπαινε σε κανα πασατ 6ρι σασμαν αλλα η ιστορια εδειξε οτι δεν βγαζει θεματα. στου καψιωχα που νταραβεριζομαι στους παγκους απο κατι 1400 βλεπεις να γινεται πανικος με συχρονιζε δευτερας και πεμπτης πχ.6 μηνες δεν εχω πετυχει κανα γτι αλλα ολα τα 1.2 και 1.4 τσι με 7ρι σασμαν να εχουνε οτι θεμα θελεις....δεν λεω οτι δεν θα υπηρχανε και φορες; που το 6ρι θα χε καποιο θεμα,αλιμονο αλλα σε σχεση με την ποσοτητα αμαξιων που εχει πουλησει ο ομιλος η πλειοψηφια προβληματων ειναι στα7ρια σασμαν..εξου και οι περισσοτεροι εκαναν την 5τη εγγυηση που σου δινει δυνατοτητα για να ειναι καλυμενοι.....στο νησι μου που εχω αμεση σχεση μετην αντιπροσωπεια μονο τα μικρα μοντελα ζητουν εγγυησεις στα σασμαν ,εκει εχει κανει θραυση το συνχρονιζε δευτερας... φιλικα αυτα βλεπω
  8. σαν κατοχος μοτερ Bwa 2.0 τφσι μπορω να σου πω οτι σαν παιδκες ασθενειες τα πρωτα 100.000 χλμ το γτι δεν ειχε ζητησει τιποτα των κλασσικων σερβισε,μετα που το πιεσα εβγαλε ν75 και πολλαπλασιαστες στα 105000 χλμ και ως εκει..γνωμη μου ειναι οτι παρεις να το παρεις αυτοματο αν μπορεις για να γλυτωσεις την φθορα του δισκου πλατο απτον προηγουμενο κατοχο..πχ και απο γερακο να το παρεις αν ξεχναει το ποδι στον συμπλεκτη πας για αλλαγη στα χερια σου,ενω με ενα αυτοματο γλυτωνεις κατι τετοια παιδικα λαθη αφου αλλαζει μονο τους τις ταχυτητες...εγω αν ημουν στην θεση σου θα επερνα παντως κανα 1.8 τσι μιας και εχει λιγοτερο σημα και μαλλον καιει και πολυ λιγοτερο απο ενα διλιτρο..επισης εχει καλυτερα σωθικα το τσι μπιελες και σηκωνει ανετα και 350 που εχω δει σε πασσατ φιλου καινουργιο με κο4 σεταπ.απο εκει και περα καλη τυχη στην αγορα σου και απλα τσεκαρε το vin number στην αντιπροσωπεια πανελλαδικως να δεις τουλαχιστον επισημα τι εχει ζητησει αυτο το αμαξι σαν ιστορικο και μετα τα κλασσικα σε φανοποιο δικο σου...ελπιζω να σου εχουν πληρωσει και το σημα του 13 για να το γλυτωσεις εσυ..
  9. πολυ ωραιο το αμαξι σου....συνεχισε τις βελτιωσεις,εχω ενδοιασμους για ρεπλικα σε ζαντα.ειναι καπως η ρεπλικα αν δεν ξερεις την ποιοτητα του κατασκευαστη και αν περναει TUV....ευχομαι τα καλυτερα!!
  10. για ποια ιπποδυναμη ρωτας ομως γιατι αναλυει ποσα αλογα ηταν το αμαξι με υβριδικη κο3ς Είναι full S3 setup με μεταλλική αγελάδα και υβριδική τουρμπίνα (κώλος k03s - cartidge, σώμα και φτερωτή k04) και μετα αναφερει οτι φοραει πλεον κο4-023,που υποθετω οτι αλλαξε ισως και εβαλε ολοκληρη την κο4...αν καταλαβα και εγω σωστα αλλιως θα μιλαγαμε ακομη για υβριδικη κο3?
  11. κοιταξτε εγω ειπα οτι το επετειακο εχει ποιο καλες μπιελες απτο απλο διλτρο γτι μιας και αυτο δεν ειναι κατι που το ξερουν ολοι μιας και εχει το μοτερ του ομιλου που φοριεται στο κουπρα το λεον και στο σ3.αυτο δεν ειναι κατι που το ξερουν ολοι και δεν ειναι υποχρεωτικο κιολας ν ατο ξερουν,απο εκει και περα πως αρπακτηκανε αυτοι που αρπακτηκανε ουτε καν καταλαβα.και ουτε εδωσα και πατημα μιας και πιστευω οτι δεν θα ασχολουνται οι κατοχοι των σ3 με το τι φορουν τα υπολοιπα του ομιλου μιας και εχουν το ποιο καλο μοτερ αλλα καλο ειναι να γινονται αυτα για να πεφτουν οι μασκες...
  12. γαι το 440 ειναι εφικτο.και σε λιγο καιρο θα το αποδειξει ο χιονουλης για να μην βαζω λινκ αλλουνων.παντως μερικοι πραγματικα πρεπει να εχετε ξεφυγει,δεν θυμαμαι να προσβαλα κανενα προσωπικα...αλλα επειδη βλεπω οτι το πατε αλλου το θεμα,..σταματαω εδω εγω και θα συνεχισω με αποδειξεις που θα κυκλοφορουν στους δρομους και τοτε να δουμε ποιος θα εχεις αποριες και θα ειναι και απτον κριτωνα ,γιατι το χει ξανακανει.363 ειναι με σ3 μπεκ,με ρσ4 μπεκ τσιτα κο4 προγραμμα με wastegate forge ρυθμισμενο υπαρχει ηδη ενα 395 και με αλλα παρελκομενα μαζι και μεθανολες/οκαντα/manifolds/εκεντροφορους / θα τα πιασω.απλα επειδη ειναι προτζεκτ του ταληρου θα το κανω μαζι με τα αλλα μετατο ταξιδακι....τεχνικη υποστηριξη απρ και προγραμματισμος ετiouners θα ειναι ο χιονουλης,οπως μεχρι τωρα για την ιστορια η κο4 εκτος απτην κο4-001 και κο4-023 και κο4-064 που εχω και εγω εχει βγει και αλλη??
  13. καλα μαλλον δεν εχει δει αυτο!!!http://www.giacusa.c...e_kit.php?pid=3 περιττο ν απω οτι εξω τους βγαζουν τα ματια και τις κανουν υβριδικες.το οριο μιας νορμαλ ειναι 400 αλογα(με ρσ4 μπεκ) +μεθανολες αλλα 40-50=450 ουαλα και ειμαι περιεργος να δω το οριο της κο4 με bosh injectors 440....τα ειχα δοκιμσει σε κο3ς στο παλιο μου..... σημερα ειδα την κο4 να δουλευει με 2.2 οβερ και ξυριζε,σαν κατσικι πεταγοταν στις αλλαγες το dsg.μεγαλη διαφορα απο ενα light ko4 οπως το δικο μου
  14. καταλαβαινω οτι μπορει να μην τα ξερετε ,απλα επετειακο υπαρχει το editon 30 μονο στο 5 και στο 6 το 35 που δεν εχει ερθει ακομη ελλαδα πιστευω! ναο ολη ηδιαφορα μας ειναι στις μπιελες και στα πιστονια με το επετειακο..αμα κανω σφυρηλατο το χιονουλη θα γινει 450 με μεθανολες χαλαρα ...ιδωμεν 6-7 μηνες ακομη..επιστροφη απο μπαργκο και$$$$ στο χιονουλη
  15. ναι αυτο παντα!εχει τις μπιελες απο το σ3 δυστηχως για εμας τους υπολοιπους μ ετα τφσι τα απλα!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.