-
Posts
4,749 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
75
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by A80Avant
-
Η απλά το μοτερ μου τα είχε παίξει και η διάφορες παίζονται στην κεφαλη. Όλα είναι πιθανα. Το καλό είναι ότι στις ψηλές ταχύτητες ξυπνάει από νωρίς πράγμα που ήθελα, κοντά στις 3300 πράγμα που δεν είχα με το 82αρι. Ακόμα δεν ξέρω πόσο θα βελτιωθεί λόγω διαχείρησης πίεσης. Εν ανάγκη εχω το 82αρι, αμα μου τη βαρεθεί το δοκιμαζω!
-
προς το καλυτερο οσον αφορα το spool, αφου στην 3η εχω πλεον 1.8 και καμια φορα spike 1.9 στις 3800 αντι 4100 που ειχα πριν με το 82αρι μαντεμι, απλα μιας και η τουρμπινα στροφαρει πολυ πιο αποτομα τωρα, κανει το management της πιεσης πιο περιπλοκη.
-
καμπυλες τελος γιατι εκανα διαιτα! αλλα σημερα ημουν εξω να προσπαθησω να διωξω κατι σκαμπανεβασματα της πιεσης που ειχαμε στο δυναμομετρο, και διαπιστωσα οτι το μεν ελατηριο στη wastegate παρα ηταν σκληρο για το μικρο μαντεμι, η βαλβιδα της πιεσης μαλλον τα εχει παιξει, και το εργοστασιακο ελατηριο που αλλαξα παραειναι μαλακο. οποτε μετα επιασε και αρκετη ομιχλη και προκειμενου να βρω λυση στα προβληματα, το παρατησα. Εχω μια βαλβιδα καινουρια που θα βαλω πανω, εβαλα επισης ενα ελατηριο 0.9bar, και μεσα στη βδομαδα θα κανω τις δοκιμες καιρου επιτροποντος. Δυστυχως ο χαρακτηρας της τουρμπινας εχει αλλαξει τοσο δραματικα οπου χρειαζεται να ρυθμισω τα ηλεκτρονικα συστηματα πιεσης απο το μηδεν. Ειναι σαν να φτιαχνεις ενα electronic boost controler απο την αρχη. Πιστευω στο τελος θα γινει η δουλεια, αλλιως με βλεπω για EBC aftermarket και εξτρα μπλιμπλικια στο αμαξι, πραγμα που δεν μου αρεσει!
-
γυρισαμε απο το δυναμομετρο, οπου πειραξαμε λιγο το προγραμμα. τελικα λογω καποιων αναταραξεων στην πιεση, δεν παιξαμε πολυ με το overboost,αλλα το πηγαμε μεχρι και 1.8-1.9 και εδωσε ροπουλα. Με 1.68 στον κοφτη ειχαμε καλυτερο αποτελεσμα αντι του 1.78, οποτε το αφησαμε ως ειχε στον κοφτη, και τελικα εβγαλε προς το παρον 464hp στροφαλο και 610Nm ροπης, με 367.8whp μετρημενα στο δυναμομετρο και τα υπολοιπα βγαλμενα απο τους υπολογισμους του. Μολις ασχοληθω λιγο με την πιεση να την κανω να ερχεται λιγο πιο ομαλα, θα κανω τις μετρησεις μου και τις συγκρισεις μου και θα επανελθω! Παντος ο στοχος επιτευχθει πιστευω. Κοντα στα 470 πιστευω θα βγουν στον δρομο. Θα το ρυθμισω για 1.8over και 1.7 σταθερο και θα το αφησω εκει. Πιστευω οτι μπορουν να γινουν κιαλλα πραγματα οπως εκκεντροφοροι κλπ, αλλα δεν θα το πειραξω αλλο. Ενα σετακι αμορτισερ τωρα που ειναι η ωρα τους και ευχαριστηση της οδηγησης πλεον! Τουρμπινες τελος!
-
ωραιος Mike, αλλα να σου πω την αληθεια, πες μας και τι εβαλες γιατι το να ποσταρεις 'εκανα κατι καλο' 'εβαλα οτι καλυτερο υπαρχει και βλεπουμε' απλα δεν μας λεει κατι! Αν δεν θελεις να πεις ακομα γιατι το στρωνεις, το τεσταρεις, το παρακολουθεις, 'η απλα οπως ειμαι εγω δεν θελεις να το γκαντεμιασεις, μην ποσταρεις!!!! Πες τα μας ολα μαζι, τι εβαλες, τι εβγαλε απο χρονους, απο νουμερα να γουσταρουμε ρε παιδι μου!!!! Καλη επιτυχια παντος!!
-
και μερικα ακομα ετσι για την πλακα.... 3076R 3d gear 2bar to 1.8bar at redline vs 3d 3076R ported head 1.4-1.45bar Friend's rs2 95oct. 1.7-1.55bar 3d gear vs 3d 3076R ported head 1.4-1.45bar
-
Λοιπον.... κοιτωντας ενα πολυ ωραιο προγραμματακι σχετικα με ιπποδυναμη και ροπη, ειπα να κανω καποιες συγκρισεις... Ειναι αρκετα καλο, και δινει μια ιδεα τι κανει το αμαξι. Χρειαζεται βεβαια βαρος, διαστασεις ελαστικων, εμπροσθια επιφανεια, σχεσεις σασμαν (3η, 4η, final drive) κλπ. Απο logs χρειαζεται χρονο vs στροφες. Εκανα μια συγκριση λοιπον: 3η ταχυτητα, 3076R 0.82AR 2bar overboost/1.85 @redline 3η ταχυτητα, 3076R, 0.63AR, 1.4bar steady, ported head βεβαια παιζει ρολο ο δρομος αν ειναι κατηφορα/ανηφορα και το βαρος, αλλα για 10-20 κιλα διαφορα, δεν εχει ιδιαιτερο νοημα! οποιος θελει-εχει logs και θελει να τοθ βγαλω νουμερακια ας με ενημερωσει!!!
-
σημερινη φωτο, επιτελους πληθηκε!!!
-
αν το γκαζι ειναι ηλεκτρικο, τοτε δεν μπαινει. Αν ειναι με ντιζα, με πατεντα σιγουρα μπορει να γινει κατι!
-
cruise control με ντιζα σαφως γινεται αρκει να εχεις παλιοτερο μοντελο! σαν το δικο μου!!! δες στην παραπανω φωτο την ντιζα που καθεται διπλα στην εισαγωγη και παει σε ενα μαυρο αντικειμενο στο πισω μερος της κεφαλης. Αυτο ειναι ενα λαστιχενιο δοχειο κενου το οποιο συνδεεται με μια τρομπα η οποια παιρνει σημα απο το κοντερ, και μεσω ενος μικρου εγκεφαλου που συνδεεται επισης με 2 αισθητηρες στο φρενο και συμπλεκτη, μπορει να κραταει την ταχυτητα αυξομοιωνοντας το γκαζι μεσω της τρομπας. Οι αισθητηρες παιρνουν σημα για τη διακοπη του cruise control, και ο διακοπτης στην κολωνα του τιμονιου δινει σημα για ενεργοποιηση. Ειναι λιγο πρωτογονο, αλλα δουλευει!
-
χθες πηγα και επισκευασα το μεταλλακι του cruisecontrol που εσπασε,και διαπιστωσα οτι τα 2 σημεια διαρροων ειχαν σταματησει να υπαρχουν... περιεργο... εν το μεταξυ σε ενα σημειο στο μπλοκ βλεπω ενα κιτρινο διαφανο υγρο, και γενικα στο αμαξι δεν υφισταται τετοιο υγρο.. Παιζει να ζεστενεται το βερνικι που εβαψε ο μηχανικος το μπλοκ.... χαχα..
-
Μαριε, κατα αντιστοιχια, θα περιμενα να εχεις 200-300 στροφες ταχυτερο spool αν δεν αλλαξεις τιποτα αλλο. Εμενα ερχεται αρκετα νωριτερα αλλα ηταν τοσες οι αλλαγες ταυτοχρονα που δεν μπορεις να βγαλεις ακρη. Μονο αν αλλαξω τωρα το 63αρι στο 82αρι θα μπορω να δω σωστη διαφορα. Πριν ειχα 2.1bar στις 4100-4200 με χαλια συμπιεση, ενω στην καλυτερη περιπτωση ειχα δει αντε πες 4000στρ. Τωρα βλεπω 1.4bar (γιατι δεν το εχω ανεβασει ακομα) στις 3650στρ αλλα με ψηλοτερη συμπιεση, billet φτερωτη, και ροικοτερο καπακι(που κανονικα πρεπει να αυξανει το lag οχι να το μειωνει). Οποτε τοσα πολλα μαζι, αντε βρες τι γινεται! Δεν σκοπευω να βαλω ομως το 82αρι πανω. Μου αρεσει ετσι περισσοτερο! Δεν το παιζω τοσο σε ψηλες στροφες ετσι και αλλιως.
-
δεν προκειται να κοψει με το 82αρι Μαριε, ειναι παρα πολυ καλο για ψηλα. κοιταξε στο vagcom αν φαινεται απο καπου, γιατι στο Log δεν φαινεται. Υπαρχει εξισωση, στην οποια δεν λαμβανεις υπ οψιν την πιεση της τουρμπινας για τον ψεκασμο αλλα την πιεση του ρυθμιστη. Αν ξερει καποιος αν το vagcom σου βγαζει το DC των μπεκ, τοτε μπορω να στο υπολογισω (χοντρικα παντα) Γιατι στις 6200 εχεις μολις 2 μοιρες αβανς?? λογω τραβηγματος ή επιτηδες λογω ψηλης πιεσης για αποφυγη πυρακιων? Αν μπορεσεις να συνηθισεις το lag,ψηλα θα κανει πολλα πραγματα το αμαξι. Παντος απο πλευρας Billet φτερωτης, δεν μπορω να πω οτι κανει και πολλα πραγματα.
-
απο αυτο σε αυτο... αποτελεσμα...
-
ηρθε και το επομενο Lava mat για να ντυσω την ασπιδα για τα ψυγεια... φωτο το απογευμα κατα την διαδικασια...
-
οοοοχι this loctite http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_storeId_10001_catalogId_10151_categoryId_255217_productId_173106_langId_-1?cm_mmc=Shopping-_-Google%20Product%20Search-_-Car%20Care%20%26%20Maintenance%2FCar%20Parts%20%26%20Spares%2FHead%20Gasket%20%26%20Exhaust%20Repairs-_-Loctite%205910%20Premium%20Silicone%20Black%20Gasket%20Maker%2FSealant&source=shopping ερχεται στο σπιτι σου σε 4 μερες!!! που να βγαινεις εξω με το κρυο!
-
οχι, βγαζει η μαρκα Loctite gasket sealant. παρειγγειλα ενα σωληναριο!
-
gasket seal!! loctite!! το βρηκα!
-
πως ειναι η φλαντζοκολλα στα αγγλικα τωρα....?
-
Θα τραβηξω κανα 2 αυριο γιατι ειναι αργα σημερα. Ημουν πριν απο λιγο κατω και κοιτουσα κανα 2 μικρο διαρροες νερου που ερχονται απο τη μερια της τουρμπινας. ισως πρεπει να ασχοληθω λιγο το ΣΚ μπαινοντας κατω απο το αμαξι, μιας και εχει καποια μικροσημεια που πρεπει να τσεκαρω λιγο πιο καλα. Εν το μεταξυ πιστευω οτι η ροδελα του εκκετροφορου παιζει να ξαναχανει!!! Ελεος, τι θελει πια? logo στιγμης???? Μικροπραγματα βεβαια,αλλα θα το παρακολουθησω...
-
Τελειωσε και το service χθες, με αρκετο ιδρωτα, βρισιδια και συναφη, οπως πρεπει για καθε audi. Καναμε και λιγο τζατζικι και κεφτεδες στους αγγλους και τρελλαθηκαν!!! χαχα Η διαδικασια ευρεσης των διαρροων ηταν επιτυχης. Εχανε λιγο λαδι απο τη ροδελα της τροχαλιας-εκκεντροφορου, οποτε αλλαχτηκε και μπηκε και σιλικονη. Υστερα διαπιστωσαμε οτι η τρομπα εχανε απο 2 σημεια, δοκιμασαμε μια αλλη και εκανε τρελλο θορυβο, οποτε τελευταια στιγμη, βρηκαμε μια μεταχειρισμενη τριτη που ειχε ο μηχανικος, μονης λειτουργιας, που ηταν καλυτερη για το συστημα στο αμαξι τωρα αλλα απο την αλλη ηθελε διαφορετικη βαση. Οποτε φτιαξαμε μια βαση να κρατηθει οπως πρεπει, και ευτυχως καμια διαρροη, και το υδραυλικο τιμονι ησυχο! Οποτε αν ολα πανε καλα σε 3 εβδομαδες παμε για τελικο προγραμματισμο!
-
Project Audi S3 8L "BAM"
A80Avant replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
ααα ουτε καν dog δεν θελει! απλο και καο 01Ε με ενα shortshift, και τα πεταλ να πηγαινουν σαν τον walter rohl οπως οδηγουσε το quattro! Δημητρη, μηπως να αφησεις το Α4 και να ερθεις απο εδω να γνωρισεις εναν τυπο που μπορει να μας φτιαξει κοντο quattro?? -
Project Audi S3 8L "BAM"
A80Avant replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
διαβαζοντας μερικα αλλα projects για το VR6 ειναι πολυ ωραια επιλογη ακομα και για τα παλιοτερα μοντελα σαν το δικο μου, εν σειρα με ενα 01Ε σασμαν 6αρι και μια τουρμπινιτσα της σειρας.... για 600 αλογακια και μεγαλο φασμα.... οι καιροι ειναι δυσκολοι,αλλα το φανταζομαι σε ενα κοντο quattro replica αυτο για πιστα... να πηγαινει παντου με τα 4.... μπουσουλωντας δηλαδη!!!
