Jump to content

mikepts

Member
  • Posts

    365
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mikepts last won the day on August 21 2015

mikepts had the most liked content!

About mikepts

  • Birthday 12/30/1981

Contact Methods

  • AIM
    6944261767
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    larisa

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi s3

Recent Profile Visitors

6,148 profile views

mikepts's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

26

Reputation

  1. ΜΟΝΟ μαμα εκκεντρα με k04. Δεν υπαρχει λογος για την εφαρμογη σου να χαλασεις το συνολο που εχεις για πεντε αλογα ψηλα
  2. Εδώ και καιρό το αμάξι μου έχει πουληθεί στην Αθήνα. Με έκπληξη διαπίστωσα πριν από λίγες μέρες ότι ξαναπουλιέται σε γνωστό site αυτοκινήτων...Με ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη με πήρε τηλ άτομο που ενδιαφερόταν να το αγοράσει (αστυνομικός) και αφού έψαξε τα χαρτιά του αυτοκινήτου και λόγω ιδιότητας βρήκε τα στοιχεία μου και με ενημέρωσε σχετικά.... Αλλαγμένα χιλιόμετρα από 112000 που πουλήθηκε σε 62000 πλέον Πλαστά βιβλία service - υπογραφές - Πλαστό ΚΤΕΟ κτλ κτλ που δεν υπάρχει λόγος να τα αναφέρω εγώ τώρα. Εν το μεταξύ από την κουβέντα που κάναμε του είπα το ιστορικό του αυτοκινήτου και ότι πουλήθηκε με τόσα χλμ και για καλή μου τύχη 1 βδομάδα πριν φύγει είχα κάνει service και φαίνονται τα χλμ στο συνεργείο που το έκανα. Άιντε τώρα να το πάρει κάποιος και να βρεθώ μπλεγμένος από το πουθενά.... Ορίστε η αγγελία http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7956810/ Από αντιπροσωπεία κιόλας.... Χωρίς λόγια πλέον....Προς ενημέρωση όλων για να ξέρουν τι γίνεται στην αγορά.
  3. Χρήστο μην τρελαίνεσαι για τις μεθανόλες και τα λαμπάκια. Τις μεθανόλες συνήθως τις βάζουμε για να ανεβάσουμε απόδοση και να έχουμε μικρότερες θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης. Για να ανέβει όμως η απόδοση αφού δίνεις επιπλέον καύσιμο πρέπει να πιέσεις και επιπλέον τις συνθήκες - ρυθμίσεις καύσης. Τι γίνεται όμως αν το σύστημα δεν ψεκάσει σωστά για 345 λόγους? Ότι λαμπάκι και να βάλεις απλά έχεις μία ένδειξη ότι κάτι δεν πάει σωστά! Το πόσο σωστά και πόσο ανοχή έχει ρυθμιστεί το λαμπάκι να ανάψει το ξέρει μόνο ο προγραμματιστής. Αν ο εγκέφαλος διαγνώσει κάτι τόσο τραγικό θα πρέπει να κλείσει απλά πεταλούδα (tfsi μοτέρ). Αν όχι δεν πα να ανάψουν 100 λαμπάκια το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Ο εγκέφαλος διορθώνει μέχρι και 12 μοίρες αβάνς, μετά πέφτει σε safe mode. Αν δεν κόψει μοίρες κλείνει πεταλούδα για να μειώσει το φορτίο. Έτσι είναι από το εργοστάσιο έτσι πρέπει να γίνεται. Ένας παράγοντας που συμβαίνει αυτό είναι η κακή βενζίνη. Όταν το μοτέρ ρυθμιστεί σε λογικά πλαίσια και 95άρα να βάλεις αν δεν πας γυρεύοντας δεν πρόκειται να έχεις πρόβλημα. Αν όμως ο προγραμματιστής ρυθμίσει με καλή 100αρα όπως λες και αφήσει 6-8 μοίρες περιθώριο σε περίπτωση που βάλεις μεθανόλες ή c5 ή torco να εκμεταλευτεί το καλύτερο ποιοτικά καύσιμο για έχεις μηδέν επιστροφές και μέγιστη απόδοση, θα είσαι απλά ηλίθιος να ζητάς από τον εγκέφαλο σου να κάνει 15 μοίρες διόρθωση αν το καύσιμο δεν είναι τόσο καλό ή βάλει 95αρα. Δεν μιλάω να ρυθμίσεις με 30 βαθμούς τέρμα και να πατάς με 0 βαθμούς γιατί θα χαθεί η μπάλα στην συζήτηση από τα κοψίματα - πειράκια!!!!
  4. Λοιπόν κάπου έχει χαθεί η μπάλα με τα γραφώμενα! 1) Φίλε ΞΕΚΑΘΆΡΙΣΕ πρώτα τι θέλεις να πάρεις από τον κινητήρα σου από πλευράς απόδοσης και για ποιόν σκοπό έχεις το αμάξι σου. 2) Λέτε σε έναν άνθρωπο για flat shift, lanch, check light κτλ πράγματα που αν δεν κάνει κόντρες δεν βρίσκω τον λόγο να τα έχει. 3) όποιον και να διαλέξεις νοίκιασε ένα dyno (για να μην γίνει καμία στραβή στον δρόμο), και άφησε τον να σου φτιάξει αυτά που ζήτησες. Αν δεν μείνεις ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, του το αναφέρεις χωρίς πολλά πολλά. 4) Θεωρώ καλύτερα να το προγραμματίσει ο ίδιος απευθείας και σε περίπτωση στραβώματος να ληφθούν οι αντίστοιχες αποφάσεις παρά να μεσολαβούν dealer sto setup που είσαι. Δεν νομίζω να σου λείπουν 150 ευρώ έξοδα για την μετακίνηση σου. Στο αμάξι μου πρόγραμμα είχα Κρίτωνα.Αν καταφέρεις και τον πετύχεις χαλαρό από άποψη χρόνου και ασχοληθεί πραγματικά θα σε καλύψει και με το παραπάνω. Για τον σκοπό που είχα το αμάξι (dragster) ο άνθρωπος με κάλυψε κάνοντας το μοτέρ μου να αποδίδει 800 άλογα περίπου και καλύτερο χρόνο στις πίστες 10,4 με 220 σχεδόν έξοδο. Ποτέ δεν έσπασα μοτέρ ή να λιώσω κάτι από θέμα προγράμματος. Για τον Φώτη τελευταία έχει γίνει μεγάλος ντόρος για τα μπιμπλίκια που εφαρμόζει πάνω στα προγράμματα του και την φιλικότητα του σαν άτομο. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο πρόγραμμα του σε αμάξι μου για να πω τις εμπειρίες μου. Στα μέρη μου στην Λάρισα και οι δύο έχουν τους αντίστοιχους dealer τους. Ο ένας (etuners) έχει δικό του 4χ4 δυναμόμετρο, αρκετά μηχανήματα για flash εγκεφάλου από med 1 έως med 100 και τα περισσότερα αμάξια της περιοχής σαν πελάτες από σκέτο πρόγραμμα έως dragster, ενώ ο άλλος dealer (revlimit) λόγω της ιδιαιτερότητας του χαρακτήρα του και τον επιλογών πώλησης του ένα vag com, το φλασαριστήρι και πολύ λιγότερο μερίδιο της αγοράς. Αυτά τα αναφέρω για να σου δώσω να καταλάβεις ότι αν ο dealer είναι τσοπάνος ότι και να κάνει ο προγραμματιστής το αποτέλεσμα θα είναι φτωχό. Ζύγισε τις ανάγκες σου και πήγαινε σε όποιον ΕΣΥ αποφασίσεις πραγματικά.
  5. Ναι Δημήτρη. Το tfsi μοτέρ έως gtx3076 θέλει μονο μπιέλες, πιστόνια, μπουζώνια, μέταλλα. τπτ άλλο.
  6. τα άλογα ποτέ δεν είναι αρκετά πίστεψε με. Μετά από ένα σημείο όμως το μοτέρ θα χάσει την χρηστικότητα που έχει τώρα και δεν θα μπορείς να το χαρείς όπως έχεις μάθει. Τα πολύ μεγάλα έκκεντρα catcams stage 3 ας πούμε στο λίγο γκάζι έχουν μία αρρυθμία που όσα setup και αν έχω δει από διάφορούς προγραμματιστές δεν μπορούν να το διορθώσουν. Δηλάδη 50-60 με 3τη θα σου κάνει κόλπα, 70-80 με 4ρτη το ίδιο. Ειδικά μέσα στην πόλη δεν μπορείς με 50 να είσαι με 2αρα λες και περιμένεις να ακούσεις 3τη κόρνα ή όταν μπορείς με μαμά έκκεντρα να επιταχύνεις με 40 και 3τη στις 1800 σαλ μετά θα σου κάνει αρρυθμίες.
  7. Αν θέλεις να έχεις αμάξι καθημερινό χωρίς θέματα άστο όπως είναι. Ούτε έκκεντρα ούτε 5-8 μπεκ. 520-530 άλογα ΜΟΝΙΜΑ κάθε μέρα όλη μέρα με τον μαμά εγκέφαλο και όλες τις δικλείδες πάνω χωρίς να θυσιάσεις τπτ από την λειτουργία του μοτέρ σου. Θεωρώ ότι το tfsi μοτέρ μόνο με μπιέλες - πιστόνια και τπτ άλλο από μοτέρ είναι must με ταβάνι τα 550! Ασπαστο με πολύ λογική συντήρηση για αυτή την δύναμη.
  8. Φταίει και Κώστας....Φίλε χωρίς να σε ξέρω έχεις το μαρούλι θέλεις να κάνεις βελτίωση και περιμένεις πότε ποιος τι και γιατί????Φταις στο μέγιστο! Στα λέω αυτά γιατί κάποτε το έκανα και εγώ και δεν το συγχωρώ στον εαυτό μου. υ.γ. Βρες άνθρωπο να κάνεις την δουλειά σου επιμένω. μην ασχολήσε με δήθεν..
  9. Διαβαζω πραγματα που απλα δεν μιυ στεκονται καλα. Οσοι πατε να βελτιωσετε το αμαξι σας βρειτε συνεργειο που εχει ξανακανει αυτα που θελετε και να εχει προφραμματιστη που να συνεργαζεται μαζι του. Ειλικρινα βλεπω κατι βελτιωσεις αστειες απο πλευρας τεχνογνωσιας και ευκολιας να γινουν και οι ιδιοκτητες τους να ταλαιπωρουνται μηνες οπως εδω. Τι να πω...
  10. Σας ευχαριστώ πολύ όλους.Εδώ και πολύ καιρό διάφορα προβλήματα μου βγάλαν την πίστη μέχρι να καταφέρω να το ολοκληρώσω όπως πρέπει.Θέλω να τελειώσω και το θέμα μετάδοση που είναι ο μοναδικός κρίκος που έχει μείνει.Εκτιμώ ότι μετά το όλο σύνολο θα είναι άπιαστο από τα περισσότερα αμάξια βόλτας. Δημήτρη γέρασα πλέον αυτό είναι ήσυχο!!!
  11. Ένα Update μετά από καιρό.Τούρμπο gtx3582 με full περιφερειακά.100ron καύσιμο + methanol only.2,5 ct@8300 (photo) με 8500 κόφτη.749,2 και 80nm ροπή περιορισμένη για την μετάδοση.Έχει να δώσει λίγα ακόμα με αγωνιστικά καύσιμα και μετά τελειώνει το τούρμπο.
  12. Δημητρη για το ΒΤ και τα εντοσθια το ξερω,αλλα για την 8μπεκη εισαγωγη δεν βλεπω να μας λες κατι,που ειναι αρκετα ενδιαφερων κατ εμε. Εξηγησε μου αν θελεις τοτε τι εννοεις με το παραπανω κειμενο;
  13. giorgio ειδικά για το αμάξι του Μήτσου και τα στάδια που έχει περάσει δεν μπορεί να πει κανείς τπτ.Μέσα σε 130 σελίδες έχουν αναφερθεί τα πάντα.Τώρα αν περιμένεις ένα αναλυτικότατο DIY topic να σου λέει πως θα κάνετε ένα αμάξι σαν του kon στο σπίτι σας.. συγνώμη φίλε αλλά υπάρχουν και τα συνεργεία που μπορείς να απευθυνθείς.Ούτε μηχανικός είναι ο άνθρωπος ούτε συνεργείο έχει.Χομπίστας που γουστάρει να φτιάχνει το αμάξι του μόνος.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.