Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Άλλη μια αναμονή... διαπιστώθηκε ότι η check valve που βρίσκεται στο μπλοκ και έχει σαν ρόλο να κρατάει καποια λάδια στην κεφαλή αφού σβήσεις το μοτέρ ώστε να υπάρχει λίπανση όταν ξαναβάλεις μπροστά δεν είναι η δεξιά που είχα αλλά η αριστερή που είναι από παλιότερα μοτέρ. ευτυχώς βρέθηκε και παραγγελθηκε. Άλλη μια βδομάδα χαμένη...
  2. τρολλαριαση με έχει πιάσει, ζητώ κατανόηση
  3. Επειδή τα πράγματα είναι αβέβαια για μένα, ίσως να μην έχω κάν αμάξι, θα ήθελα προσωρινά να πω ότι ίσως έρθω για καφέ αλλά δεν είμαι σίγουρος για το τραπέζι.
  4. Εγώ αγοράζω πάντα 3αδα. για πιο φτηνα
  5. Παίζεται αν θα είσαι μπροστά. Αλλά πριν γίνεις στοκ και εσύ κάνε μια δοκιμη Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  6. πολύ καλό ακούγεται και παρομοιο lag με τις νέες gtx που βγάζουν ίδια και παραπάνω αλογα
  7. και υπέρ αρκετά. Αφήνω τα ΒΤ στους ΒΤουρμπάκιδες
  8. θα τη δώσω για αντικατάσταση με εργοστασιακή + λεφτά ίσως κάνω κανένα υβρίδιο αν και η μαμά ρσ2 ήταν υβρίδιο. Άραγε υβρίδιο σε υβρίδιο πιάνεται?
  9. πόσα κυβικά ήταν το αμάξι με τέτοια τουρμπίνα και που σπουλαρε στην 3η? σε πόσες στροφές? τέτοια υβρίδια αγγίζουν τις garrett και έχουν ενδιαφέρον πως λειτουργουν
  10. Ας το κάνουμε διαφορετικα Η απάντηση στο παρακάτω ερώτημα έρχεται με αυτό το βιντεο
  11. πολύ καλά μου ακούγονται για τα δικά σου δεδομένα
  12. https://m.facebook.com/groups/367083786992527?view=permalink&id=518084955225742 για όσους έχουν facebook
  13. πόσα χλμ κράτησαν ?
  14. Εμένα η δικιά μου δεν την ενδιαφέρει το tuning αλλά οδηγεί καλύτερα από μένα. Ωραίο το γκολφακι Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  15. και εγώ εύχομαι... όλα καλά θα πάνε και θα είναι πολύ δυνατό το μοτερακι. στοκ
  16. την Παρασκευή ενημερώθηκα ότι το μπλοκ που είχα πάρει στην Αγγλία είχαν ξεχάσει να βάλουν τα καβαλετα στροφάλου! βρέθηκαν μετά από 6 χρόνια σε ένα ράφι στην αγγλια και ελπίζω να είναι τα δικά του, αλλά αν δεν είναι θα γίνει μπάρα.... Επίσης νέο ψυγείο λαδιου καθώς δεν θέλουμε να έχουμε κανένα σημείο από τον παλιό κινητήρα που να έχει μαζέψει κανένα γρεζι. αποφασίσαμε στο νέο μοτέρ να βάλουμε copper γρεζια που είναι για πολλά αλογα...
  17. Τώρα που το λες ίσως λίγο από τα 2. Εξάλλου τα αεροπλάνα είναι πράσινα και στο κουτί δεν έβαλα τίποτα. Κοκκινο Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  18. ρεκτιφιέ επιστροφή πραγμάτων μάλλον αύριο... για να ειδωμεν...
  19. εικόνα στροφάλου και ο καινούριος δίσκος που θα μπει
  20. update... Όπως είπαμε στροφαλος γεια σας. θα μπει ο 2ος που είχα. μπλοκ με μετρήσεις μπορεί να ξανά χρησιμοποιηθεί αλλά θα βάλουμε ένα άλλο που είχα καβάτζα και αυτό πάει για πρότζεκτ. πρόβλημα βρέθηκε και στους 5 πυρους από τα πιστονια οπότε θα αλλαχθουν και θα πουληθεί η 5αδα. οι μπιελες επίσης θέλουν επισκευή, αν και είχαν κάνει πάνω από 150κ χλμ οπότε ίσως φυσιολογικό. Αναλόγως κόστους επισκευής θα αποφασίσω αν θα πάνε και αυτές στο πρότζεκτ ή για πούλημα πρακτικα καινούριο μοτερ λοιπόν όλα στοκ. μην ξεχνίομαστε
  21. 60 με 70κ. Η ζημιά δεν έχει να κάνει με τα χιλιόμετρα. Έχει να κάνει με τον πιθανό τρόπο δημιουργίας της. Αν κάτι όταν έκλεισε δεν καθαριστηκε καλά κλπ δεν έχει να λέει τα χλμ
  22. Θα πάω μεσημέρι αργοτερα να δω τι άλλο θα βρω! Ευτυχώς μέχρι τώρα ότι έχει χαλάσει το έχω ως ανταλλακτικο
  23. Είχα φέρει αλλά μάλλον δεν επιασε
  24. Α και στροφαλος τελικα
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.