την Παρασκευή ενημερώθηκα ότι το μπλοκ που είχα πάρει στην Αγγλία είχαν ξεχάσει να βάλουν τα καβαλετα στροφάλου!
βρέθηκαν μετά από 6 χρόνια σε ένα ράφι στην αγγλια και ελπίζω να είναι τα δικά του, αλλά αν δεν είναι θα γίνει μπάρα....
Επίσης νέο ψυγείο λαδιου καθώς δεν θέλουμε να έχουμε κανένα σημείο από τον παλιό κινητήρα που να έχει μαζέψει κανένα γρεζι.
αποφασίσαμε στο νέο μοτέρ να βάλουμε copper γρεζια που είναι για πολλά αλογα...