Jump to content

nikolas

Member
  • Posts

    258
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by nikolas

  1. φιλε μου μηπως ειναι παρα πολλα τα αλογα αυτα για το αυτοκινητο σου ?και εγω α4 cabrio ειχα δεν εχει και το καλυτερο πλαισιο ..οπως και το συστημα διευθυνσης ειναι αρκετα ασαφες..
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.