Jump to content

MA-NOS

Member
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

MA-NOS last won the day on December 11 2010

MA-NOS had the most liked content!

About MA-NOS

  • Birthday January 13

Contact Methods

  • MSN
    serina_nos@hotmail.com
  • Skype
    kaimatsoglou.manos

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    C:\Athens\Marousi

MA-NOS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputation

  1. Ναι αν έχει βουλώσει η τα έχει παίξει μπορεί να στα πετάει από εκει , δες πίσω από το μοτέρ έχει 2 στόμια που πάνε 2 σωληνάκια στο ύψος και στην ευθεία του κεντρικού αεραγωγού οπός το κοιτάμε απο μέσα δεν αν έχει δακρύσει απο εκει και γενικά κοίτα καλα και με ενα φακο αν δεις πουθενά G12 (ειναι το ροζ υγρό ) επίσης κοίταξε όλες της ενώσεις τω κολάρων να δεις αν ροζήζει πουθενά σε κανα κολιέ. Αν κολλήσεις πουθενά εδώ είμαστε
  2. Δες το ψυγείο του καλοριφέρ είναι σύνηθες η να είναι βουλωμένο ή να είναι στα τελευταία του και να στα κατεβάζει από τον καθρέφτη πίσω.
  3. +1000 ή αλλιος βάλε σαζμαν απο πετρέλαιο εκεί να δεις που θα πανε οι στροφές σου με 1500 στοφες θα εχεις 150κμ/ω
  4. Κατα την γνώμη μου να δεις την wastegate όπως πολύ σωστά λέει ο Μάριος αλλά δες και την φτερωτή σου αν εχεις τζόγους η αν εχεις κανα φτερακι σπασμένο γι'αυτο και στην AUDI σου είπαν να αλλάξεις το turbo ολόκληρο συνήθως κατά 80% όταν έχεις κοψίματα στο boost με μια τουρμπίνα με τόσα χιλιόμετρα είναι στα τελειώματα της και μην ξεχνάς η τουρμπίνα είναι αναλώσιμο προϊών στο αυτοκίνητο ότι άλλο μπορώ να σε βοηθήσω πες μου θα χαρώ πολύ
  5. nop οχι ακομα εκτός αν πας σε φτιαχτό
  6. εχει Paypal αν θες την γνωμη μου προτίμησε αυτο κανε κλικ σε αυτο το εικονίδιο στο Site
  7. Τα καθισματα απο μεσα εχουν το παρακατω επίσης μαλλον αυτο λες οπότε πρέπει να έχει και την θερμαινόμενη αντίσταση στο εσωτερικό του καθίσματος αλλά και το κουμπάκι στην κονσόλα αλλά μαζί με τις αντιστάσεις έχει και τοn εγκεφαλo θέρμανσης οπως αυτο αλλα και πρέπει να γινει ρύθμιση από VAG-COM οπότε η περνεις After Market αντιστάσεις το όποιο δεν στο συνιστώ λόγω μεγάλης ταλεποριαs γιατί θες και ταπετσερι αλλά με τα έχεις και την ενοια με αερόσακους και τα σχετικά η βαζεις τα μαμά θερμαινόμενα και ξεμπερδεύεις μπορείς να βάλεις και απο το επόμενο τα έχει βάλει ένας φίλος και είναι SUPER http://cgi.ebay.co.uk/Audi-TT-MK2-S-Line-Seats-/220686761670#ht_8844wt_1140 ελπίζω να βοήθησα αν θες κάτι άλλο πες μας , χαρά μας να βοηθάμε
  8. φυσικά οτι χρειαστεί το Club είμαι εδω και θα το κάνω με μεγάλη χαρά εξάλλου τα έχω πει και με των κύριο πρόεδρο μας όποτε θέλετε let me know
  9. Κανε download το interior manual από εδώ και ότι άλλο χρειάζεσαι τα λέει αναλυτικά http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/12316-manual-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-a3s3-8l/
  10. Εδώ θα βρείτε ότι Manual για A3/S3 8l δωρεάν θέλετε ΔΩΡΕΑΝ δεν είναι πειρατικό οπότε δεν είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ Audi A3 / S3 Repair Manuals in PDF format: http://www.mediafire.com/?okdkdnrsnz4mfr2 A3 Quick Guide - File Size: 347.5 KB http://www.mediafire.com/?7lhs9v4dlbtun9x A3 Electrical - File Size: 14.86 MB http://www.mediafire.com/?4yszu2cyy5rj2mf A3 Interior - File Size: 29.08 MB http://www.mediafire.com/?vdxc4jj28xe7eu5 A3 Maintenance - File Size: 12.02 MB
  11. Μιας και εχω ασχοληθει λιγουλακι με το θεμα.. Να σου πω δυο τρεις "συμβουλες".. Λόγο πατέρα φανοποιού 1) Τριψιμο να βγει ολο το προηγουμενο χρωμα, 2) αντί να γινεται ομοιομορφα η κουρμπα, γίνεται με κοντινες ισιες γραμμες σε πολλα σημεια.. Καταλαβες τι εννοω.. ψεκασμό ίσια και όχι συγκεκριμένα Παμε στο βαψιμο Για ενα σωστο βαψιμο θα ψρειαστεις τα εξης.. 1)Plastofix.. Τι κανει αυτο? Με λιγα λογια, καλυπτει τους πορους του πλαστικου και ετσι δεν σκαει το χρωμα μετα απο καιρο.. 2)Filler(sulfaccer).. Τι κανει? Γεμιζει την επιφανεια και δημιουργει το καταλληλο υποστρωμα για τη βαφη 3)Αν το αυτοκινητο μας ειναι μονης τοτε θα χρειασουμε:1)Χρωμα μονης αυτοκινητου στον κωδικο του χρωματος μας Αν το αυτοκινητο μας ειναι διπλης, τοτε θα χρεισουμε:1)Χρωμα αυτοκινητου στον κωδικο του χρωματος μας 2) Βερνικι χρωματος 4)Ντουκοχαρτα νερου, 800,600,400,320 Στη διαδικασια.. 1) Πλενουμε πολυυυυ καλα με AVA να φυγουν τα παντα πανω απο την επιφανεια 2) Τριβουμε με το 320 την επιφανεια να φυγει τελειως το προηγουμενο χρωμα 3) Ξαναπλενουμε καλα με AVA να φυγουν τυχον υπολειματα απο το τριψιμο με ντουκοχαρτο 4) Ψεκαζουμε με το Plastofix απο αποσταση περιπου 40 ποντων.. Μετα απο ενα 10λεπτο ξαναψεκαζουμε.. Αφηνουμε να το αποροφησει.. Θα παρατηρησουμε οτι αυτο αρχιζει να εξαφανιζεται, πραγμα φυσιολογικο μιας και κλεινει τους πορους!! Περιμενουμε κανενα μισαωρο με 40 λεπτα.. 5) Περνουμε το suflaccer και ψεκαζουμε απο αποσταση 40 ποντων.. Αφηνουμε να στεγνωσει για περιπου 30-35 λεπτα.. 6) Περνουμε τα ντουκοχαρτα μας, και ξεκιναμε τριψιμο με το 400αρι γυαλοχαρτο.. 7) Επειτα πλενουμε πολυ καλα με καθαρο νερο, και σκουπιζουμε καλα!! 8) Μετα αλλο ενα περασμα με suflaccer.. Αφηνουμε παλι να στεγνωσει γυρω στο 40λεπτο και ξεκιναμε τριψιμο.. 9) Τριψιμο με 400αρι αρχικα και επειτα με 600αρι και τελος με 800αρι.. Προσοχη μα τριβουμε κατα μηκος του χρωματος και οχι κυκλικα..!! Επισης μην το παρακανουμε και βγαλουμε ολο το suflaccer με το τριψιμο!! Πλενουμε με καθαρο νερακι και στεγνωνουμε καλα!! 10) Παμε στο χρωμα!! Για μονης: Ψεκαζουμε το χρωμα απο αποσταση περιπου 60 cm για πολυ αχνη στρωση χρωματος.. Ισα να κατσει δηλαδη χρωμα στο πλαστικο.. Μετα απο 5 λεπτακια, ξαναπερναμε χρωμα, αυτη τη φορα απο αποσταση 45 cm περιπου.. Προσοχη ο ψεκασμος να γινεται προς τη μια πλευρα μονο και παραλληλα με το κομματι που θελουμε να βαψουμε(οπως τριβαμε δηλαδη).. Αφηνουμε 10 λεπτα να τραβηξει λιγο και επειτα κατευθειαν σε ενα σκιερο μερος(καλυτερα εντος σπιτου, αποθηκης κτλ, αλλα σε μερος που να μην κοιμομαστε-μενουμε) και σε μερος χωρις σκονες.. Περιμενουμε γυρω στις 2 μερες να τραβηξει καλα το χρωμα και επειτα μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το πλαστικο!!! Για διπλης:Ψεκαζουμε το χρωμα απο αποσταση περιπου 60 cm για πολυ αχνη στρωση χρωματος.. Ισα να κατσει δηλαδη χρωμα στο πλαστικο.. Μετα απο 5 λεπτακια, ξαναπερναμε χρωμα, αυτη τη φορα απο αποσταση 45 cm περιπου.. Προσοχη ο ψεκασμος να γινεται προς τη μια πλευρα μονο και παραλληλα με το κομματι που θελουμε να βαψουμε(οπως τριβαμε δηλαδη).. Αφηνουμε 10 λεπτα να τραβηξει λιγο και επειτα κατευθειαν σε ενα σκιερο μερος(καλυτερα εντος σπιτου, αποθηκης κτλ, αλλα σε μερος που να μην κοιμομαστε-μενουμε) και σε μερος χωρις σκονες.. Περιμενουμε ενα βραδυ περιπου να τραβηξει καλα το χρωμα.. Επειτα περναμε το βερνικι.. Με τον ιδιο τροπο με το βαψιμο, περναμε ενα χερι βερνικι απο μακρυα, περιμενουμε να τραβηξει λιγο, αλλο ενα χερι απο πιο κοντα, περιμενουμε να τραβηξει λιγο και τελος αλλο ενα χερι βερνικι.. Περιμενουμε ενα 10λεπτο να τραβηξει και αυτο λιγο, και επειτα παλι στο ιδιο μερος που το ειχαμε αφησει πριν να στεγνωσει το χρωμα..... Καλο ειναι να περιμενουμε 2 μερουλες, ωστε να ειμαστε εντελως σιγουροι οτι θα εχει τραβηξει καλα το βερνικι!!!!! Αν δουμε οτι υπαρχει καποια ατελεια στο βερνικι, τοτε μπορουμε μετα απο μια βδομαδα περιπου να το γυαλισουμε με αλοιφαδορο η wet-sanding και αλοιφαδορο.. Αναλογα το τι "ζηταει" το ιδιο..!! Το ιδιο ισχυει και για το χρωμα μονης!! Ελπιζω να βοηθησα!!
  12. Σου ειπα αν θες να εισαι 100% σίγουρος οτι δεν σου εχουνε κανει καμια ματζαβελια μονο με δυναμόμετρο να δεις τι αντίσταση εχει το ενα και τι το αλλο ειναι η πιο απλη μεθοδος όπου Δ= η δύναμη που ασκείται πάνω στο σώμα εκτόνωσης
  13. το πρόβλημα-απορία το είχα και εγώ και μετά από ένα Mail στην forge είχα την απάντηση το χρώμα πού έχουν τα ελατήρια είναι απλά για λόγους διαχωρισμού μετά από την γραμμή παραγωγής και συσκευασίας εξάλλου αν βγάλεις το ελατήριο μετά απο καμια 30000κμ δεν υπάρχει χρώμα με το μόνο εργαλείο που μπορείς να κάνεις την σύγκριση σε μεταχειρισμένο είναι με δυναμόμετρο και ξέροντας πάντα την ασκουμένη πίεση του ελατηρίου από το εργοστάσιο υ.γ. για να μην με πείτε μουρλό που έκατσα και μπήκα σε αυτη την διαδικασία ηταν απλός να για να πεισθώ οτι δεν ηταν μεταχειρισμένο το έλασμα
  14. Ευχαριστώ αγαπητοί οπως προείπα η γνώση είναι δύναμη και καλο ειναι να μοιράζετε και να ενημερώνετε ο κόσμος πριν παει σε Χ μηχανικούς και Χ ανθρώπους και πάρει μισές ή αν θέλετε λάθος πληροφορίες , και διότι το εχω ζήσει όντας πολλά χρόνια με το θεμα Tuning ή ημιμάθεια ειναι χειρότερη απο την αμάθεια και νομιζω συμφονειτε any way οπου μπορω να βοηθεισω εδω ειμαι να τονίσω οτι δεν ειμαι μηχανικός και ούτε θέλω να προσβάλω ή να απαξιώσω κάποιον μηχανικό από εδώ η από κάποια αντιπροσωπία -συνεργείο απλά λόγο εμπειρίας -διαβάσματος- αναποδιών μιλάω Έχετε την καλημέρα μου Σίγουρα αυτός που το έφτιαξε εχει παραπάνω γνώση από εμας τους ''ερασιτέχνες'' απλα επειδη είναι φόρουμ θεωρώ και πιστεύω οτι η εμπειρία οπως και σε πολλά αλλα ειναι μερικές φορές καλύτερη απο οτι το by the book , χωρίς αυτο να σημαίνει οτι θα πρεπει να κανουμε του κεφαλιου μας άπλα θεωρώ οτι ειναι καλύτερο να ακούς να μαζεύεις απόψεις και να κρίνεις στο τέλος οτι πιστεύεις εσυ καλύτερο Φιλικα Μανος
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.