Jump to content

dimdo

Member
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by dimdo

  1. Χρήστο και πάλι χρόνια σου πολλά ευχαριστώ πολύ....το κακό με αυτούς που μένουν επαρχεία είναι ότι χάνουν τις μπουγάτσες κερνάμε όταν βρεθείτε βέβαια στα μέρη μας πολλά-πολλά ευχαριστώ dimdo

  2. φιλε χρηστο γεια σου ειδα την καταχωρηση να μην γινει κανενα λαθος εγω θελω τον ψηφιακο δέκτη VCAN 2010HD".και μονο αυτο.το προβλημα ειναι οτι μενω επαρχεια κανε επαφη μαζι μου

  3. χρηστο το -mail μου ειναι dogakis2003@yahoo.gr οταν μπορεισ κανε μια επαφη μαζιμου η στηλε μου αν θελεισ ενα τηλ

  4. φιλε χρηστο σαν νεο μελος σου δινω συχαρητηρια για την πρωτοβουλια σου θελω και εγω ενα το ψαχνω καιρο dimdo

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.