-
Posts
4,793 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
95
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Theodore Saba
-
Υποψηφιος κατοχος Α4 Β8
Theodore Saba replied to mikthegreek's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Εμένα σαν σύνολο μου κάνει καλύτερα το πρώτο. Ότι και να αποφασίσεις ξεψάχνισε το και καλορίζικο. -
Περίεργο όντως, ούτε σε δύο συναντήσεις του club σε Κόρινθο και Λουτράκι. Επίσης παρόλο που είσαι στο σημείο που ως Πελοποννήσιος έχω περάσει δεκάδες φορές....ούτε και έτσι.... Πιο πιθανό το βλέπω σε κανένα άσχετο μέρος, όπως φέτος στην Ελάτη που γνώρισα αρκετά παιδιά.
-
Αν και δεν το έχω δει από κοντά, μόνο από αυτά που βλέπω και διαβάζω, πραγματικά άλλο αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα ! Μπράβο Χρήστο να το χαίρεσαι !
-
Aλλαγη φιλτρου βενζινης σε Α4 Β8
Theodore Saba replied to strivis's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Ρε Χρήστο (Dolbi) μήπως δουλεύεις στην Αμφίπολη ??? -
A4 B8 1.8 tfsi (from 120ps to 380ps)
Theodore Saba replied to PanA4's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Καλορίζικα Παναγιώτη ! Έλα στην Ελάτη να το δοκιμάσεις -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Γιάννη ! Ναι παρόλο που είναι 17'' έδειξαν γιατί έχουν μικρό offset και γεμίζουν. Σειρά τώρα έχουν τα ελατήρια σου. Ευχαριστώ Στάθη ! Ευχαριστώ Γιάννη ! Στόχος ήταν και είναι οι 18'', αλλά όταν βρεθούν αυτές που θέλω...... Oι 17'' μπήκαν, γιατί μαζί με λάστιχα, κόστισαν όσο κοστίζουν μόνο τα λάστιχα 225/55/16 ! Τραγικό ! -
Καταναλωση Audi A4 1,8T B6
Theodore Saba replied to Themis^^'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B6)
Αυτό ισχύει και για τα προγράμματα τύπου ''κονσέρβας'' ή για τα custom ή και για τα δύο ? Ποιο είναι προτιμότερο ? -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ παιδιά ! Να είστε καλά ! -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Δημήτρη! Ναι του πάνε και επειδή έρχονται πρόσωπο με τα φτερά σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι μεγαλύτερες. Ευχαριστώ Γιάννη ! Καμιά σχέση. Στα δικά μου μάτια η διαφορά είναι αισθητή και στη σύντομη διαδρομή που έκανα, διαπίστωσα ότι δεν έχασα σε άνεση. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Πάνο . Ναι το χρειαζόταν γιατί οι 16'' το αδικούν. Για χαμήλωμα σε πρώτη φάση θα μπουν μια τετράδα ελατήρια από το ambition του Γιάννη (Giankits) που τον ευχαριστώ και πάλι, και αργότερα όταν τα παίξουν και τα αμορτισέρ, θα έρθει ένα σετ ''σωστό'' αμορτισέρ-ελατήρια. Αν ποτέ δυναμώσουμε................θα πάμε σε 18'' ! @ Όσο για τον φίλο της φωτογραφίας, δεν τον φοβάμαι.....έχει κολλήσει με άλλη τετράποδη καψούρα... -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Γιώργο. 'Όπως τα έχουμε πει και από κοντά, η όποια αλλαγή θα γινόταν με την αλλαγή ελαστικών. Είναι πολυτέλεια ειδικά αυτούς του καιρούς, να αλλάζεις κάτι πριν την ώρα του. Οι ζάντες που είχα ήταν 16'' με offset 45. Αυτές του Α5 είναι 17'' με offset 28. Η διαφορά είναι αισθητή αλλά ευτυχώς χωράνε μια χαρά. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ ! Ευχαριστώ ! Ευχαριστώ φίλε ! Ναι όπως και να το κάνεις η παρουσία σου κλέβει τις εντυπώσεις ! -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Mετά από 56000km με τα πολύ καλά εργοστασιακά continental premium contact 2, ήρθε η ώρα για καινούργια παπούτσια. Υπήρχε ένα θεματάκι όμως. Τα continental sport contact 5 ή όποια σπορ σειρά όπως τα michelin pilot sport 3 που ήταν η εναλλακτική μου, δεν έβγαιναν σε διάσταση 225-55-16. Ένας λόγος αυτός, δεύτερος ότι με τη διάσταση 225-55-16 το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε εμφάνιση , τρίτος αυτή η διάσταση με κόστος γύρω στα 600 ευρώ δεν τη λες και φθηνή, βρήκα μια τετράδα 17'' ζάντες από Α5 σε τσάμπα τιμή και μαζί με μια φρέσκια τετράδα continental sport contact 5 σε διάσταση 235-45-17, ιδού το αποτέλεσμα Αυτές οι ζάντες του Α5 έχουν offset 28 με αποτέλεσμα να βγαίνουν ποιο έξω και να γεμίζουν πολύ καλύτερα τους τεράστιους θόλους. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο απ΄ότι περίμενα -
Αλλαγή Μπαταρίας AUDI TT MK1 Roadster
Theodore Saba replied to Sotiris-Athens's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Αν απο το εργοστασιο ειχε μπαταρια με 61ah, δεν πρεπει να βαλεις μικροτερη, γιατι δεν θα ειναι αρκετη για να καλυψει τις ηλεκτρικες αναγκες του αυτοκινητου σου.Αντιθετως, μπορεις να βαλεις και μεγαλυτερη, αρκει να την χωραει. Σε καθε περιπτωση συμβουλεψου το manual του αυτοκινητου σου. -
A3 8P 3θ, αφαίρεση ταπετσαρίας πόρτας
Theodore Saba replied to Kosmas100's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Πολύ καλή δουλειά και παρουσίαση ! -
Άσχετο, ποια bridgeston φοράς ? Εντυπώσεις για στεγνό - βρεγμένο - θόρυβος - άνεση ?
-
Πολυ ωραιο Γιαννη! Μονο αυτη η αναρτηση το αδικει και φέρνει περισσότερο σε crossover και το δικο μου με τις 16" σε Q4 !
-
Καλοριζικα Γιαννη! Πολυ καλη μετατροπη!
-
Πολύ καλό το diy σου Γιάννη !!! Αλλά πολύ φασαρία ρε παιδί μου.....Άσε, τώρα που το ξανασκέφτομαι, συνήθισα χωρίς φως...
-
Μεγιές Γιάννη !!! Περιμένουμε εντυπώσεις .
-
+1 +1 Και στα παραπάνω να προσθέσω : Έλεγχος αν έχει φως στο ντουλαπάκι........
-
Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών
Theodore Saba replied to saldale's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Ναι είναι το πιο ανοιχτό που υπάρχει.Η γραπτή πιστοποίηση μπορεί να σε γλυτώσει από κλήση, αρκεί να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Δηλαδή δεν μπορείς να το έχεις κάνει κατράμι και να παρουσιάσεις ένα χαρτί που να λέει ότι είναι το πιο ανοιχτόχρωμο γιατί πολύ απλά δεν θα σε πιστέψουν.Χοντρικά οι μεμβράνες κατηγοριοποιούνται σύμφωνα με το ποσοστό του φωτός που επιτρέπουν να τις διαπεράσει. Καλύτερα όμως να δεις τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία και μετά να απευθυνθείς σε επαγγελματίες του χώρου για να σου εξηγήσουν τι μπορείς να βάλεις χωρίς προβλήματα .Στα site των επώνυμων εταιριών υπάρχει αναφορά της σχετικής νομοθεσίας. Επίσης λάβε υπόψη σου, ότι μπορεί τα κρύσταλλα του αυτοκινήτου σου να έχουν ήδη ένα ελαφρύ '' μαύρισμα '' από το εργοστάσιο και πρέπει αθροιστικά με τη μεμβράνη που θα βάλεις, να μην υπερβείς το επιτρεπτό όριο. Ελπίζω να βοήθησα. -
Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών
Theodore Saba replied to saldale's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Αν βάλεις το νούμερο μεμβράνης που επιτρέπεται στα τζάμια οδηγού-συνοδηγού, δεν έχεις κανένα θέμα με τροχαία και κτεο. Στα πίσω βάζεις όσο σκούρο θες. Εξάλλου θα πάρεις και γραπτή πιστοποίηση από τον εγκαταστάτη. Στο εμπρός παρμπρίζ δεν επιτρέπεται τίποτα. -
A4 B8 1.8 tfsi (from 120ps to 380ps)
Theodore Saba replied to PanA4's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Μπράβο ρε Πάνο !!! Να το χαίρεσαι κάθε μέρα χωρίς προβλήματα ! Και που είσαι, όταν ανέβω Αθήνα θέλω βόλτα ( συνοδηγός ) να δω τι χάνω που ακόμα είμαι παρθένος.... -
A4 B8 1.8 tfsi (from 120ps to 380ps)
Theodore Saba replied to PanA4's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Καλορίζικο Πάνο και πάντα απροβλημάτιστο ! Πολλά μπράβο στην ομάδα που δούλεψε γι΄αυτό το αποτέλεσμα !
