Jump to content

Theodore Saba

Moderator
  • Posts

    4,793
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

Everything posted by Theodore Saba

  1. Εμένα σαν σύνολο μου κάνει καλύτερα το πρώτο. Ότι και να αποφασίσεις ξεψάχνισε το και καλορίζικο.
  2. Περίεργο όντως, ούτε σε δύο συναντήσεις του club σε Κόρινθο και Λουτράκι. Επίσης παρόλο που είσαι στο σημείο που ως Πελοποννήσιος έχω περάσει δεκάδες φορές....ούτε και έτσι.... Πιο πιθανό το βλέπω σε κανένα άσχετο μέρος, όπως φέτος στην Ελάτη που γνώρισα αρκετά παιδιά.
  3. Αν και δεν το έχω δει από κοντά, μόνο από αυτά που βλέπω και διαβάζω, πραγματικά άλλο αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα ! Μπράβο Χρήστο να το χαίρεσαι !
  4. Ρε Χρήστο (Dolbi) μήπως δουλεύεις στην Αμφίπολη ???
  5. Καλορίζικα Παναγιώτη ! Έλα στην Ελάτη να το δοκιμάσεις
  6. Ευχαριστώ Γιάννη ! Ναι παρόλο που είναι 17'' έδειξαν γιατί έχουν μικρό offset και γεμίζουν. Σειρά τώρα έχουν τα ελατήρια σου. Ευχαριστώ Στάθη ! Ευχαριστώ Γιάννη ! Στόχος ήταν και είναι οι 18'', αλλά όταν βρεθούν αυτές που θέλω...... Oι 17'' μπήκαν, γιατί μαζί με λάστιχα, κόστισαν όσο κοστίζουν μόνο τα λάστιχα 225/55/16 ! Τραγικό !
  7. Αυτό ισχύει και για τα προγράμματα τύπου ''κονσέρβας'' ή για τα custom ή και για τα δύο ? Ποιο είναι προτιμότερο ?
  8. Ευχαριστώ παιδιά ! Να είστε καλά !
  9. Ευχαριστώ Δημήτρη! Ναι του πάνε και επειδή έρχονται πρόσωπο με τα φτερά σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι μεγαλύτερες. Ευχαριστώ Γιάννη ! Καμιά σχέση. Στα δικά μου μάτια η διαφορά είναι αισθητή και στη σύντομη διαδρομή που έκανα, διαπίστωσα ότι δεν έχασα σε άνεση.
  10. Ευχαριστώ Πάνο . Ναι το χρειαζόταν γιατί οι 16'' το αδικούν. Για χαμήλωμα σε πρώτη φάση θα μπουν μια τετράδα ελατήρια από το ambition του Γιάννη (Giankits) που τον ευχαριστώ και πάλι, και αργότερα όταν τα παίξουν και τα αμορτισέρ, θα έρθει ένα σετ ''σωστό'' αμορτισέρ-ελατήρια. Αν ποτέ δυναμώσουμε................θα πάμε σε 18'' ! @ Όσο για τον φίλο της φωτογραφίας, δεν τον φοβάμαι.....έχει κολλήσει με άλλη τετράποδη καψούρα...
  11. Ευχαριστώ Γιώργο. 'Όπως τα έχουμε πει και από κοντά, η όποια αλλαγή θα γινόταν με την αλλαγή ελαστικών. Είναι πολυτέλεια ειδικά αυτούς του καιρούς, να αλλάζεις κάτι πριν την ώρα του. Οι ζάντες που είχα ήταν 16'' με offset 45. Αυτές του Α5 είναι 17'' με offset 28. Η διαφορά είναι αισθητή αλλά ευτυχώς χωράνε μια χαρά.
  12. Ευχαριστώ ! Ευχαριστώ ! Ευχαριστώ φίλε ! Ναι όπως και να το κάνεις η παρουσία σου κλέβει τις εντυπώσεις !
  13. Mετά από 56000km με τα πολύ καλά εργοστασιακά continental premium contact 2, ήρθε η ώρα για καινούργια παπούτσια. Υπήρχε ένα θεματάκι όμως. Τα continental sport contact 5 ή όποια σπορ σειρά όπως τα michelin pilot sport 3 που ήταν η εναλλακτική μου, δεν έβγαιναν σε διάσταση 225-55-16. Ένας λόγος αυτός, δεύτερος ότι με τη διάσταση 225-55-16 το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε εμφάνιση , τρίτος αυτή η διάσταση με κόστος γύρω στα 600 ευρώ δεν τη λες και φθηνή, βρήκα μια τετράδα 17'' ζάντες από Α5 σε τσάμπα τιμή και μαζί με μια φρέσκια τετράδα continental sport contact 5 σε διάσταση 235-45-17, ιδού το αποτέλεσμα Αυτές οι ζάντες του Α5 έχουν offset 28 με αποτέλεσμα να βγαίνουν ποιο έξω και να γεμίζουν πολύ καλύτερα τους τεράστιους θόλους. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο απ΄ότι περίμενα
  14. Αν απο το εργοστασιο ειχε μπαταρια με 61ah, δεν πρεπει να βαλεις μικροτερη, γιατι δεν θα ειναι αρκετη για να καλυψει τις ηλεκτρικες αναγκες του αυτοκινητου σου.Αντιθετως, μπορεις να βαλεις και μεγαλυτερη, αρκει να την χωραει. Σε καθε περιπτωση συμβουλεψου το manual του αυτοκινητου σου.
  15. Πολύ καλή δουλειά και παρουσίαση !
  16. Άσχετο, ποια bridgeston φοράς ? Εντυπώσεις για στεγνό - βρεγμένο - θόρυβος - άνεση ?
  17. Πολυ ωραιο Γιαννη! Μονο αυτη η αναρτηση το αδικει και φέρνει περισσότερο σε crossover και το δικο μου με τις 16" σε Q4 !
  18. Καλοριζικα Γιαννη! Πολυ καλη μετατροπη!
  19. Πολύ καλό το diy σου Γιάννη !!! Αλλά πολύ φασαρία ρε παιδί μου.....Άσε, τώρα που το ξανασκέφτομαι, συνήθισα χωρίς φως...
  20. Μεγιές Γιάννη !!! Περιμένουμε εντυπώσεις .
  21. +1 +1 Και στα παραπάνω να προσθέσω : Έλεγχος αν έχει φως στο ντουλαπάκι........
  22. Ναι είναι το πιο ανοιχτό που υπάρχει.Η γραπτή πιστοποίηση μπορεί να σε γλυτώσει από κλήση, αρκεί να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Δηλαδή δεν μπορείς να το έχεις κάνει κατράμι και να παρουσιάσεις ένα χαρτί που να λέει ότι είναι το πιο ανοιχτόχρωμο γιατί πολύ απλά δεν θα σε πιστέψουν.Χοντρικά οι μεμβράνες κατηγοριοποιούνται σύμφωνα με το ποσοστό του φωτός που επιτρέπουν να τις διαπεράσει. Καλύτερα όμως να δεις τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία και μετά να απευθυνθείς σε επαγγελματίες του χώρου για να σου εξηγήσουν τι μπορείς να βάλεις χωρίς προβλήματα .Στα site των επώνυμων εταιριών υπάρχει αναφορά της σχετικής νομοθεσίας. Επίσης λάβε υπόψη σου, ότι μπορεί τα κρύσταλλα του αυτοκινήτου σου να έχουν ήδη ένα ελαφρύ '' μαύρισμα '' από το εργοστάσιο και πρέπει αθροιστικά με τη μεμβράνη που θα βάλεις, να μην υπερβείς το επιτρεπτό όριο. Ελπίζω να βοήθησα.
  23. Αν βάλεις το νούμερο μεμβράνης που επιτρέπεται στα τζάμια οδηγού-συνοδηγού, δεν έχεις κανένα θέμα με τροχαία και κτεο. Στα πίσω βάζεις όσο σκούρο θες. Εξάλλου θα πάρεις και γραπτή πιστοποίηση από τον εγκαταστάτη. Στο εμπρός παρμπρίζ δεν επιτρέπεται τίποτα.
  24. Μπράβο ρε Πάνο !!! Να το χαίρεσαι κάθε μέρα χωρίς προβλήματα ! Και που είσαι, όταν ανέβω Αθήνα θέλω βόλτα ( συνοδηγός ) να δω τι χάνω που ακόμα είμαι παρθένος....
  25. Καλορίζικο Πάνο και πάντα απροβλημάτιστο ! Πολλά μπράβο στην ομάδα που δούλεψε γι΄αυτό το αποτέλεσμα !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.