O 1.8T όμως είναι ο κινητήρας που έχει απασχολήσει τους βελτιωτικούς οίκους και όχι μόνο μία δεκαετία τώρα.Ακόμα και αν αποσυρθεί εντελώς θα μείνει αθάνατος!!χεχε!
Οι αλλαγές στον κινητήρα μεταξύ Α3 2.0ΤFSI και νέου S3 είναι:
Μεγαλύτερη τουρμπίνα όπου πίεση υπερπλήρωσης φτάνει τα 1.2bar,βελτιωμένο intercooler,στα εντόσθια ενισχυμένοι πίροι,μπιέλες και έδρανα βάσης για τα πιστόνια,επανασχεδιασμένη πολλαπλή εξαγωγής,βελτιωμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού,κυλινδροκαφαλή από πιο ανθεκτικό υλικό και τέλος το βελτιωμένο σε ζωτικά σημεία μπλοκ του κινητήρα!
Φανταστείτε τι έχει να γίνει και πόσα άλογα θα βγουν από αυτό το μοτέρ...