Jump to content

Paralias

Member
  • Posts

    149
  • Joined

  • Last visited

About Paralias

  • Birthday 02/19/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ναύπλιο

Paralias's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Δεν είναι ολόκληρο.Βγάζεις το κρύσταλο και το τοποθετείς.
  2. Αν αλλάξεις όμως κοντέρ θα έχεις πρόβλημα με το immobilizer. Θα πρέπει να [πας μετά στην αντιπροσωπεία να στο ξεκλειδώσουν (με γερανό θα πας γιατί δε θα παίρνει μπρος!)
  3. Λογικό όμως δεν είναι;Σ'έναν ατμοσαφαιρικό πόσες βελτιώσεις να κάνεις; Θέλει εκκεντροφόρους για stageII και πάει αλλού το θέμα.Και θα βγάλεις 50 άλογα στην καλύτερη με ατμόσφαιρα και θα έχεις σκάσει ένα κάρο λεφτά. Ενώ στα τούρμπο με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα έχεις τα διπλά άλογα (σχεδόν).
  4. O 1.8T όμως είναι ο κινητήρας που έχει απασχολήσει τους βελτιωτικούς οίκους και όχι μόνο μία δεκαετία τώρα.Ακόμα και αν αποσυρθεί εντελώς θα μείνει αθάνατος!!χεχε! Οι αλλαγές στον κινητήρα μεταξύ Α3 2.0ΤFSI και νέου S3 είναι: Μεγαλύτερη τουρμπίνα όπου πίεση υπερπλήρωσης φτάνει τα 1.2bar,βελτιωμένο intercooler,στα εντόσθια ενισχυμένοι πίροι,μπιέλες και έδρανα βάσης για τα πιστόνια,επανασχεδιασμένη πολλαπλή εξαγωγής,βελτιωμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού,κυλινδροκαφαλή από πιο ανθεκτικό υλικό και τέλος το βελτιωμένο σε ζωτικά σημεία μπλοκ του κινητήρα! Φανταστείτε τι έχει να γίνει και πόσα άλογα θα βγουν από αυτό το μοτέρ...
  5. Δε νομίζω Δημήτρη.Για turbo kit μπορεί να σχεδιαστεί πάντως. Δε συμφέρει όμως από καμία άποψη. Θα βγάλεις 150 άντε 160 άλογα χωρίς κανείς να εγγυάται ότι τίποτα δε θα συμβεί. Επίσης,τα εντόσθια του 1.6 αντέχουν να δουλεύουν συνεχώς σε 1.2-1.4 πίεση για να βγάλεις τα άλογα; Άσε που θα σκάσεις τρελά λεφτά. Συμφέρει δηλαδή η μεταμόσχευση μοτέρ.Βρες ένα 2.0ΤFSI από κάποιο τρακαρισμένο και είσαι οκ και με το κεφάλι ήσυχο.
  6. Intercooler μπορεί και να μη χρειαστεί να αλλάξεις.Ας μας διαφωτίσει ο Κωστής σε αυτό. Κολλάρα στο είπα απ'τη αρχή ότι θα χρειαζόσουν ούτως ή άλλως.Σου είχα πει για full samco kit.Δε βγαίνουν πολλά (ή τουλάχιστον πολύ παραπάνω από αυτό που αρχικά σχεδίαζες να κάνεις) τα χρήματα.Ψάξτο λίγο...
  7. Συχνά πυκνά μέλη στο AudiS3Club πουλάνε τις μαμά τουρμπίνες (καλή ώρα ο Κωστής) διότι έχουν πάει για άλλα-πολλάαααα άλογα.Οπότε δε χάνεις τίποτα να ρίχνεις μια ματιά στις αγγελίες. Γνώμη μου,πάρε μία Κ04-023 μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση,μαζί με την πολλαπλή της,downpipe δεν είναι απαραίτητο και με ένα πολύ καλό πρόγραμμα και φίλτρο (VTDA) θα πας 270 άλογα.Not bad πιστεύω και με πολύ καλά χρήματα.Think about it!
  8. Μαζί με την τουρμπίνα μπορείς να αλλάξεις πολλαπλή εξαγωγής -στις περισσότερες περιπτώσεις όταν πας σε μεγαλύτερη τουρμπίνα είναι απαραίτητο,εδώ ίσως όχι γιατί δεν αλλάζει δραματικά η τουρμπίνα- πρόγραμμα απο'δω και πέρα πας σε custom,downpipe δε νομίζω να χρειάζεται να αλλάξεις εκτός και αν θες,όπως καλό θα ήταν να βάλεις samco-αγελάδα... αυτά!
  9. Αυτό λέω και'γω.Ποιος θα κάτσει να το φτιάξει αυτό εδώ στην Ελλάδα;Ψήνεστε να το στήσουμε σαν επιχειρησούλα;
  10. Τεράαααστια πατέντα.Ποιος θα κάτσει να το φτιάξει αυτό;
  11. Δεν είναι μόνο η πίεση που τη δουλεύεις λιγότερο,αλλά είναι και θέμα... φυσικής.Μιά μηχανή εσωτερικής καύσης όπως όλα τα μοτέρ του κόσμου έχουν μέγιστη απόδοση όταν έξω έχει το απόλυτο μηδέν (μηδέν βαθμούς Kelvin = -273 βαθμοί κελσίου αν θυμάμαι καλά) και η μηχανή βρίσκεται στη θερμοκρασία φυσιολογικής λειτουργίας (90 βαθμοί κελσίου περίπου).Τότε θυα νιώθατε το αμάξι να πετάει πραγματικά.Απο'κει και πέρα,όσο περισσότερο ζεστός είναι ο αέρας της ατμόσφαιρας τόσο λιγότερη απόδοση του κινητήρα.
  12. Γενικότερα αν μπορείτε μην κατεβάζετε ταχύτητες για να φρενάρει το αμάξι (αν αυτός είναι ο σκοπός σας δλδ). Τα φρένα γι'αυτό το λόγο υπάρουν. Αν προσπαθείτε να φρενάρετε με κατέβασμα ταχύτητας καταπονείται ιδιαίτερα σασμάν-δίσκο-πλατώ και καίτε χωρίς λόγο παραπάνω βενζίνη.Εκτός αυτού αυξάνεται η πιθανότητα να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα αργότερα.Μακροπρόθεσμα. Καλό θα ήταν να το κάνετε μόνο όταν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος(π.χ. όταν πρέπει να κόψετε πολύ γρήγορα το αμάξι)
  13. Ας ελπίσουμε ότι δεν το πούλησε και απλά έληξε η περίοδος της αγγελίας.Μακάρι...
  14. Άσε φίλε,έχω τρελαθεί τελείως τώρα.Φαντάσου να το κάνω έτσι όπως σου έλεγα προχτές.Respect!! Η αγγελία βγήκε.Αν δεν το έδωσε το μοτέρ θα την ξαναβάλει. Και τότε θα κάνω το παν να το χτυπήσω. Είδωμεν...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.