Jump to content

mitsakos A4

Member
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by mitsakos A4

  1. Θελω να αγοράσω μια αντλία βενζίνης ΑΕΜ για το audi B6 1.8TQ μοντέλο 2002 ποια πρέπει μα παρω . Μπορεί καποιος να μου στείλει κάποιο λινκ για να ξέρω τι να ζητήσω να μου φέρουνε;
  2. σε ευχαριστω φιλε για την βοηθεια σου... σημερα εχω ραντεβου στο συνεργειο να κανω ενα τσεκ απ για να δω οντως το τι συμβαινει. θα σας ενημερωσω για την εξελιξη του θέματος....
  3. θα μπορουσα να εχω καποιο link?οταν λεμε οτι εχει διπλασια παροχη (θα εχει και παραπανω καταναλωση καυσιμου? να την αλλάξω πριν με αφήσει κάπου μεσα στο δρομο?
  4. Η ΑΕΜ ειναι κάτι καλύτερο από την εργοστασιακή;υπάρχει περίπτωση να σταματήσει τον θόρυβο αυτό από μονη της η ειναι ένδειξη ότι θα χαλάσει;
  5. Φίλε βλέποντας το αμάξι από μπροστά πίσω δεξιά ακούγετε αυτός ο θόρυβος.μολις βάλω μπρος το αμάξι μετά από λίγο αρχίζει και κάνει ζζζζζ και μολις το σβήσω σταματάει. Ξέρει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ την AEM εάν χρειαστεί;
  6. Φίλοι καλησπέρα!!!! Έχει εδώ και 3-4 μέρες που η αντλία βενζίνης μου κάνει ζζζζζζζζζζζζζ στην αριστερή πίσω ρόδα του αμαξιού μου!!!! Να ετοιμάζομαι για καινούργια αντλία ;;;; Τιμή μήπως ξέρει κάποιος; Έβαλα 100 άρα βενζίνη έριξα και ένα καθαρίστηκο καυσίμου αλλά πάλι έτσι κάνει... Με την ευκαιρία εάν πρόκειται να την αλλάξω εάν βέβαια χρειαστεί μήπως παίζει να βάλω καμία άλλη πιο μεγάλη. Πρόσφατα έβαλα και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 στάδιο στο αμάξι. Δεν νομίζω να παιζει κάποιο ρόλο!!! Ευχαριστώ!!!!
  7. Να γινει το Audaki mou μαχητικοοοο!!!!!!!

  8. kamia sygkentrosi sthn xio tha kanoume pote?????

    1. panthir

      panthir

      μη βάζεις ιδέες....

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.