Αν ξερετε απο μαχα, ανεβαζουν για πλακα θερμοκρασιες εισαγωγης...εννοειται πρεπει να εχει κουμπωμενη την φυσα obd για να διαβαζει..
Καποτε ειχα δει 80αρες με 33 εξωτερικ...λιγο τρελος ειμαι..
και αυτο που αφαιρει, το προσθετουμε στην καταναλωση..
εμενα σε μεγαλο ταξιδι 400+χλμ με 120-125 μεση ωριαια, με 0 fuel trims, 14,7 μιγμα πορειας, παιζω στα 10,5-11 λιτρα μεση καταναλωση..και σε πραγματικο φουλαρισμα..
δεν τα θεωρω πολλα, απλα ψαχνω δικαιολογια να το κανω υγραεριο.. η zavoli εχει και ετοιμο κιτ για narrowband..
Πραγματι λενε τα καλυτερα για το συγκεκριμενο...
Μια παρατηρηση μιας και εχω ηδη ασχοληθει με αυτο, δεν εχει επαρκη χωρο κατακρατησης λαδιου και θα πρεπει να βαλεις οσο πιο μακρυ λαστιχο (με ταπα), στο μικρο τσουτσουνι , στο κατω μερος του δοχειου, για να δημιουργησεις αποθηκευτικο χωρο, το οποιο σωληνακι θα πρεπει ανα τακτα χρονικα διαστηματα να το αδειαζεις...
Ποσο σου κοστισε?
Για την εκο εχω ακουσει οτι η 100αρα της ειναι 101-102 οκτανια και η 95αρα της 97...
Βαζωντας την (100αρα) σε επιλεγμενα πρατηρια με 1,65 ενω η shell και η bp την εχουν 185φευγα στην περιοχη μου, ειναι διαφορα για μενα!
Ποτε δεν με προδωσε κανενα πρατηριο για την ποιοτητα της εως σημερα και την βαζω τα τελευταια 5 χρονια!
Για την ποσοτητα, κραταω επιφυλαξη και παντα τους λεω να μου βαζουν στην μικρη σκαλα!!!
Ναι ναι, πες μας εντυπωσεις για βρεγμενο!
Και γω του μπατζετ ειμαι και εχω 2 κορμοραν μπροστα και εμεινα κατενθουσιασμενος στο στεγνο (κλεινω χρονο σε 2 μηνες)!! Στο βρεγμενο το προσεχω παρα πολυ...