Jump to content

mikepts

Member
  • Posts

    365
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mikepts last won the day on August 21 2015

mikepts had the most liked content!

About mikepts

  • Birthday 12/30/1981

Contact Methods

  • AIM
    6944261767
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    larisa

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi s3

Recent Profile Visitors

6,324 profile views

mikepts's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

26

Reputation

  1. Εδώ και καιρό το αμάξι μου έχει πουληθεί στην Αθήνα. Με έκπληξη διαπίστωσα πριν από λίγες μέρες ότι ξαναπουλιέται σε γνωστό site αυτοκινήτων...Με ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη με πήρε τηλ άτομο που ενδιαφερόταν να το αγοράσει (αστυνομικός) και αφού έψαξε τα χαρτιά του αυτοκινήτου και λόγω ιδιότητας βρήκε τα στοιχεία μου και με ενημέρωσε σχετικά.... Αλλαγμένα χιλιόμετρα από 112000 που πουλήθηκε σε 62000 πλέον Πλαστά βιβλία service - υπογραφές - Πλαστό ΚΤΕΟ κτλ κτλ που δεν υπάρχει λόγος να τα αναφέρω εγώ τώρα. Εν το μεταξύ από την κουβέντα που κάναμε του είπα το ιστορικό του αυτοκινήτου και ότι πουλήθηκε με τόσα χλμ και για καλή μου τύχη 1 βδομάδα πριν φύγει είχα κάνει service και φαίνονται τα χλμ στο συνεργείο που το έκανα. Άιντε τώρα να το πάρει κάποιος και να βρεθώ μπλεγμένος από το πουθενά.... Ορίστε η αγγελία http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7956810/ Από αντιπροσωπεία κιόλας.... Χωρίς λόγια πλέον....Προς ενημέρωση όλων για να ξέρουν τι γίνεται στην αγορά.
  2. Σας ευχαριστώ πολύ όλους.Εδώ και πολύ καιρό διάφορα προβλήματα μου βγάλαν την πίστη μέχρι να καταφέρω να το ολοκληρώσω όπως πρέπει.Θέλω να τελειώσω και το θέμα μετάδοση που είναι ο μοναδικός κρίκος που έχει μείνει.Εκτιμώ ότι μετά το όλο σύνολο θα είναι άπιαστο από τα περισσότερα αμάξια βόλτας. Δημήτρη γέρασα πλέον αυτό είναι ήσυχο!!!
  3. Ένα Update μετά από καιρό.Τούρμπο gtx3582 με full περιφερειακά.100ron καύσιμο + methanol only.2,5 ct@8300 (photo) με 8500 κόφτη.749,2 και 80nm ροπή περιορισμένη για την μετάδοση.Έχει να δώσει λίγα ακόμα με αγωνιστικά καύσιμα και μετά τελειώνει το τούρμπο.
  4. Δημητρη για το ΒΤ και τα εντοσθια το ξερω,αλλα για την 8μπεκη εισαγωγη δεν βλεπω να μας λες κατι,που ειναι αρκετα ενδιαφερων κατ εμε. Εξηγησε μου αν θελεις τοτε τι εννοεις με το παραπανω κειμενο;
  5. giorgio ειδικά για το αμάξι του Μήτσου και τα στάδια που έχει περάσει δεν μπορεί να πει κανείς τπτ.Μέσα σε 130 σελίδες έχουν αναφερθεί τα πάντα.Τώρα αν περιμένεις ένα αναλυτικότατο DIY topic να σου λέει πως θα κάνετε ένα αμάξι σαν του kon στο σπίτι σας.. συγνώμη φίλε αλλά υπάρχουν και τα συνεργεία που μπορείς να απευθυνθείς.Ούτε μηχανικός είναι ο άνθρωπος ούτε συνεργείο έχει.Χομπίστας που γουστάρει να φτιάχνει το αμάξι του μόνος.
  6. Πρέπει και το αξίζει να ευχαριστηθεί το αμάξι του ο Δημήτρης μετά από τόσο καιρό!!
  7. Αύριο θα είμαι Αθήνα.Θα σε πάρω τηλ να έρθεις να την δεις.
  8. Με 3 κινήσεις ακόμα τα 600 ρόδα είναι εφικτά.Δοκίμασα 2 αλλαγές και είδα ένα 582 ρόδα αλλά δεν τις κράτησα.Έχω δοκιμάσει 4 διαφορετικά τούρμπο και αρκετές πατέντες και κατέληξα στο παραπάνω setup. Από μπέκ....bosch motorsport φτάνουν για 530-540 maha!rs4 για 480-485.Τα apr είναι για ένα 5-6% το πολύ παραπάνω.Μιλάω για 100άρα μόνο χωρίς πρόσθετα και μεθανόλες σε 50-50 βαθμό με ρυθμίσεις λάμδα 0.78-0.79 και λογικό avance.Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις δυναμομετρά - προγραμματιστή το χάος.Προτίμησα τα s3 τελικά γιατί τέλος οι μαυρίλες, ποιότητα λειτουργίας, 0 κόστος σε σχέση με τα 1960 που έχουν τα bosch motorsport.Λύσεις από porsche δοκιμάστηκαν αλλά με αποτελέσματα λίγο καλύτερα από rs4. Στο εν λόγω dyno πήγα για να μην υπάρχουν αμφιβολίες με 0 correction factor και όσο το δυνατόν πιο σφιχτές ρυθμίσεις.Torco χρησιμοποιήθηκε κυρίως για ασφάλεια παρά για δύναμη και δεν είχα μεθανόλες (μου τελειώσαν πιο πριν στον δρόμο). Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το όλο project.
  9. Δεν βάζεις μία πιστόνια-μπιέλες νορμάλ διάμετρο και καπάκι να τελειώνεις?Να το χαρείς λίγο και εσύ παρά τα συνεργεία?
  10. έγινε τπτ κακό?
  11. Αν δεις απο κοντά και πιάσεις με τα χέρια σου τον μηχανισμό θα καταλάβεις.Οξυμωρο φαντάζομαι αναφέρεις γιατί έχω κάνει τόσες μετατροπές και κολλάω εκεί.Η αποψή μου είναι αυτή που έγραψα παραπάνω.Δεν είναι απλά ένα κομμάτι μέταλλο και μόνο.
  12. Εγώ εκτός εργοστασίου δεν εμπιστεύομαι κανέναν για τέτοιου είδους πράγματα.Αν σπάσει έφυγε κατευθείαν μέσα στο μοτέρ!
  13. Οι tfsi κινητήρες για να μπορέσουν να έχουν στρωτή και σωστή κρύα εκκίνηση (και όχι μόνο) λόγω άμεσου ψεκασμού των μπέκ, έχουν πεταλουδάκια που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες και αυξομειώνουν την ροή του αέρα.Επίσης έχουν θυρίδες για την ομαλοποίηση αυτού.Το όλο σύστημα έχει φτιαχτεί για την μαμά πολλαπλή απο το εργοστάσιο και για να χρησιμοποιηθεί σε aftermarket πολλαπλή θα πρέπει να κατασκευαστεί εκ νέου με τις νέες διαστάσεις.Λόγω ότι τα πεταλουδάκια είναι μέσα στην πολλαπλή το κόστος για ένα τέτοιο εγχείρημα θα είναι αρκετό. Καμία πολλαπλή έως τώρα δεν έχει θέση για flaps οπότε και καταργούνται.Και για να γίνω λίγο κακός θέλει κάποιος από ένα τέτοιο μοτέρ 600 άλογα με μαμά λειτουργία!Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τουλάχιστον μέχρι σήμερα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.