Με 3 κινήσεις ακόμα τα 600 ρόδα είναι εφικτά.Δοκίμασα 2 αλλαγές και είδα ένα 582 ρόδα αλλά δεν τις κράτησα.Έχω δοκιμάσει 4 διαφορετικά τούρμπο και αρκετές πατέντες και κατέληξα στο παραπάνω setup.
Από μπέκ....bosch motorsport φτάνουν για 530-540 maha!rs4 για 480-485.Τα apr είναι για ένα 5-6% το πολύ παραπάνω.Μιλάω για 100άρα μόνο χωρίς πρόσθετα και μεθανόλες σε 50-50 βαθμό με ρυθμίσεις λάμδα 0.78-0.79 και λογικό avance.Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις δυναμομετρά - προγραμματιστή το χάος.Προτίμησα τα s3 τελικά γιατί τέλος οι μαυρίλες, ποιότητα λειτουργίας, 0 κόστος σε σχέση με τα 1960 που έχουν τα bosch motorsport.Λύσεις από porsche δοκιμάστηκαν αλλά με αποτελέσματα λίγο καλύτερα από rs4.
Στο εν λόγω dyno πήγα για να μην υπάρχουν αμφιβολίες με 0 correction factor και όσο το δυνατόν πιο σφιχτές ρυθμίσεις.Torco χρησιμοποιήθηκε κυρίως για ασφάλεια παρά για δύναμη και δεν είχα μεθανόλες (μου τελειώσαν πιο πριν στον δρόμο).
Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το όλο project.