Jump to content

G_KAR

Member
  • Posts

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

G_KAR last won the day on October 9 2015

G_KAR had the most liked content!

About G_KAR

  • Birthday 05/17/1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ATHENS

Recent Profile Visitors

1,284 profile views

G_KAR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

117

Reputation

  1. ¨Εχω ενημερώσει το φίλο που ενδιαφέρθηκε για τα σχετικά......Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
  2. http://www.bitros.com/audi/audi-a4-1.8-tfsi-black-series-alloy17-10-12.800-detail.html Παιδια καλησπέρα, γνωστός ψήνεται για το παραπάνω. Απόψεις?
  3. Ανεξίτηλος μαύρος μαρκαδόρος και σώθηκες δια παντώς.....
  4. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!
  5. Λάβε υπόψη ότι όσο πιο λίγα χιλιόμετρα λένε τα "μαντράδικα" τόσο πιο μεγάλη μεταβολή μπορεί να έχουν υποστεί. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που έχει πραγματικά 60.000 χλμ υπάρχει πιθανότητα να το γυρίζουν στα 30.000 χλμ. ¨Ομως ένα αυτοκίνητο με 105.000χλμ μπορεί να το δείς στα 95.000χλμ και ένα με 95.000 χλμ. στα 85.000 χλμ. Οι λόγοι είναι καθαρά ψυχολογικοί (για τον υποψήφιο αγοραστή). Ο έλεγχος σε αντιπροσωπεία (δικής σου επιλογής) είναι υποχρεωτικός. Τσέκαρε το βιβλίο σερβις, αλλά να ξέρεις ότι τα πλαστογραφούνε για πλάκα. Κοίτα και σε ιδιώτες, όχι μόνο μάντρες. Όλα έχουν ρίσκο. Μην ενθουσιάζεσαι εύκολα και δείξε υπομονή. Αν έχεις τα λεφτά cash, παζαρεψέ το όσο δε παίρνει άλλο.
  6. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, είναι καθαρά θέμα στατιστικής/πιθανοτήτων. Προφανώς το ασφάλιστρο που προκύπτει από τους ανάλογους υπολογισμούς είναι τόσο υψηλό που δεν "περπατάει" στην αγορά. Και συνεπώς οι ασφαλιστικές ΔΕΝ κερδίζουν. Για να υποστηρίξει μια ασφάλεια το κόστος της (λειτουργικό + αποζημιώσεις) και να βγάζει και κέρδος το ασφάλιστρο που υπάρχει θα πρέπει να είναι πάντα μεγαλύτερο από αυτό συνολικό κόστος. Με μέσο κόστος ζημιάς στα 1000 ευρώ μια ασφαλιστική που χρεώνει 400 ανά αυτοκίνητο μπορεί κάνει break even σε κάτω από 25% ζημιογόνα αυτοκίνητα επί του συνόλου των ασφαλισμένων (υπολογίζοντας και λογικό ΜΙΚΤΟ κέρδος 15% που είναι πρό φόρων). Προφανώς στα 10 ετίας και άνω το ποσοστό αυτό θα είναι πολύ μεγαλύτερο καθώς και οι ζημιές περισσότερο κοστοβόρες του 1000ρικου. Δεν είμαι ασφαλιστής..........αλλά εκτός θέματος πέστε με
  7. Και μικτή ασφάλεια την επόμενη φορά. ίσως.....
  8. Είναι εύκολη δουλειά σχετικά. Μην ανησυχείς.
  9. Λόγω του τίτλου δράττομαι της ευκαιρίας για λίγο χιούμορ και χωρίς παρεξήγηση εεε? www.youtube.com/watch?v=elCIgXha-Fw
  10. IMHO: το πετρέλαιο με μια εύκολη αναβάθμιση εγκεφάλου, παει σε περισσότερα κιλά ροπής σε χαμηλότερες στροφές από τη βενζίνη και με σχεδόν τους ίδιους ίππους, επιπλέον έχει και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι να σε φορολογήσει το κράτος βέβαια....). Αν το θες για οικογενειακούς λόγους είναι μια σοφή επιλογή.
  11. Καλημέρα, τελικά πήρα εγκέφαλο και μοχλό από ebay με κόστος 140 ευρώ+εγκατάσταση. Μακράν φθηνότερα από τα σχεδόν 500 που ζητούσε η μαμά. Εχθές έγινε τοποθέτηση και πήγαν όλα καλά αφού προσαρμόστηκε και το κάτω κάλυμα του τιμονιού από το "καλιτέχνη" Παναγιώτη Ασσημάκη. (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση) Όμως έχω μια απορία και όποιος γνωρίζει ας μου πεί. Η απόκριση στις μεταβολές ταχύτητας μου φαίνεται αργή. (Συγκρίνω από προηγούμενη εμπειρία με μοντέλα 2007, Χ5 και ML350 όπου ανέβαζαν και ανά km και ανά 10km, με αυτή του BMW να είναι η ποιό άμεση). Είναι λοιπόν κάτι που μπορεί να ρυθμιστεί; Ή λόγω της παλαιότητας της τεχνολογίας του εγκεφάλου (2005 μοντ.) δεν γίνεται;
  12. Καλησπέρα και καλορίζικες. Σκέφτομαι να βάλω και γώ προσανατολιζόμενος σε 3M CR 70. Μετά από το ψάξιμο που έκανα, κόβουν το περισσότερο % σε IR ακτινοβολία και αφήνουν 69% του ορατού φωτός και επίσης μπλοκάρουν 99,9% UV σε σχέση με τις άλλες 3Μ. Όμως με προβληματίζει ότι τα μαμά τζάμια έχουν ήδη αφήσει το ~80-85% του φωτός και με το 69% από πάνω θα πάω σε ~60% φωτοδιαπερατότητα. Ο νόμος όμως λέει για μίνιμουμ 70% στα πλαινά εμπρός. Για την ποιότητά τους μακροχρόνια δε ξέρω. Είχα παλιά Llumar σε XANTIA '93 και βγήκαν ΟΚ.
  13. Θα ψαξω φθηνότερα. Αλλιως DIY....
  14. Έτσι για ενημέρωση. Απο μη πολυλειτουργικό τιμόνι για να πάω σε cruise control, θέλει 450-500 ευρώ. Το ecu κάνει 300 μόνο. Η βάση 40 και ο μοχλός 60. Τ αλλα είναι τα περαστικά. Έχω παραγγείλει used απο ebay.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.