Jump to content

tsitis

Member
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tsitis last won the day on October 25 2019

tsitis had the most liked content!

About tsitis

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Seat leon

Recent Profile Visitors

928 profile views

tsitis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Καλησπέρα στην ομάδα... Είμαι μέλος εδώ και χρόνια και παρακολουθουσα διακριτικά το forum. Είχα στην κατοχή μου ένα leon 1.8 tsi βελτιωμένο αρκετά με K04 και dsg dq250 από δίλιτρο... Και λέω είχα γιατί προσφάτως εκλαπει και δυστυχώς δεν υπάρχουν ίχνη ζωής.... Έπρεπε να βρω κάτι το οποίο δεν θα με απογοήτευε και έτσι κατέληξα σε a3 του 2008 πάλι με τον 1.8 tsi και stronic. Η επιλογή μου βασίστηκε στο ότι είναι το μοναδικό 18αρι που πρόλαβε και φόρεσε το dq250 πριν το γυρίσουν στο dq200 αν δεν κάνω λάθος... Και η ευχάριστη έκπληξη ήταν η κλιμάκωση του που σου επιτρέπει άνετο ταξίδι με χαρακτηριστικά μακριά κλιμάκωση όσον αφορά την 4η 5η 6η σε σχέση με το προηγούμενο που ήταν αρκετά κοντό και με χαλούσε λίγο...βέβαια γούστα είναι αυτά.... Σε γενικές γραμμές ήξερα τι να περιμένω οπότε όλα μια χαρά...μου λείπει το cruise control και οι ανακλεινωμενοι ηλεκτρικως καθρέφτες αλλά το εσωτερικό του είναι ένα επίπεδο πάνω ...το αμάξι έχει μόνο πρόγραμμα και μου φαίνεται πολύ αργό αλλά με εντυπωσιάζει η δύναμη από το ρελαντί της k03 την οποία είχα ξεχάσει.... Έχω κάποιες αποριουλες και ελπίζω να τις λύσουμε στα ανάλογα θέματα! Καλώς σας βρήκα λοιπόν και επίσημα ως κάτοχος ενός Audi....
  2. Βεβαίως και ισχύει....και το όφελος είναι διπλό όπως ακριβώς εξηγείς με δεδομένο το μοτερ να μην κάνει κοιλιά εκεί ψηλά.....
  3. Για την ακρίβεια με το μακρύ έχεις 9.8 το 100-200 και 10.2 με το κοντό...για να δεις πως θαταν σε μια κόντρα από τα 100 ως περίπου τα 200 πρέπει να δεις που θαταν τα δύο αμάξια πχ μετά από 10σεκ...έτσι λοιπόν το μακρύ θαχε διανύσει 430 +12.5μετρα δηλ 442.5μετρα και το κοντό 455-12.5 δηλ πάλι 442.5μετρα....θαταν πλάι πλάι στην καλύτερη για το μακρύ...αλλά μέχρι εκεί γιατί αμεσως μετα ακολουθεί και το μακρύ με την αλλαγή σε 5η οπότε θα άρχιζε να μένει πάλι πίσω....
  4. 0χι φίλε μου...αυτό προσπάθησα να εξηγήσω...δεν θα είναι 25 μέτρα πίσω....δηλ 6 αυτοκίνητα....δεν γίνεται στα 190 νασάι μπροστά και στα 200 6 αμάξια πίσω....πάλι μπροστά θαναι...πολύ λίγο αλλά μπροστά....
  5. Φίλε μου τι συμπτώματα είχες και άλλαξες σασμάν;;;; Στο dragy αν δεν είχες την αλλαγή της 4ης θάσουν κοντά στο 9.5. και φαίνεται και στο 100-180 που είσαι πλέον κάτω από 7σεκ...όσο για τα 25 μέτρα δεν είναι ακριβώς ετσι....απο τα διαγράμματα φαίνεται ότι μέχρι κόφτη τετάρτης θάσουν μπροστά από το μαμισιο σασμάν και ενώ το μακρύ 200αριζει σε λιγότερα μέτρα παραμένει οστοσο οριακά πίσω από το νέο σε μια θεωρητική κοντρα !περα όμως από αυτό πως σου φαίνεται στη καθημερινότητα σου;; Δεν είναι πιο πρόθυμο το αμάξι στο πάτημα με το το κοντιτερο σασμάν;;;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.