-
Posts
282 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
30
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by DionyshsQ
-
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
-
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Όχι δεν έχω ακούσει κάποια άλλη..αλά μου κάνει εντύπωση αυτό που λες. -
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Περίμενα να κάνει περισσότερη φασαρία ειδικά όταν ξεφυσάει...ίσως επιδη είχα σαν μέτρο σύγκρισης ενός φίλου όπου εκτός από την εισαγωγή έχει και έναν ανταπτορα forge. -
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Σωστή η παρατήρηση σου...δοκίμασα να το στράβωσω λίγο αλλά δεν ήρθε πάλι όσο στην φωτογραφία. Ίσως η φωτογραφία στη σελίδα της cts είναι από το β8,5. Σε β8 που έχω δει την ίδια εισαγωγή πάλι στο ίδιο ύψος με το δικό μου κάθεται. -
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
-
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Λίγο σκληρότερη από την s-line θα έλεγα . Μόνο σε ύψος ρυθμιζόμενη!!! -
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Το προγραμμα μόνο, από κοζανη είμαι. -
Audi A4 B8 1.8 tfsi Quattro K04-064
DionyshsQ replied to DionyshsQ's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Έχει μπει και καταλύτης και μεσαίο απλά δεν έχω φωτογραφίες, το μεσαίο μπήκε αφού δοκίμασα να μην βάλω καθόλου. Και ο καταλύτης είχε ήδη τοποθετιθει!!! -
Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου μετά από 3 χρόνια στη κατοχή μου όσα δηλαδή μέλος και στο φόρουμ!!! Στο φόρουμ όπου με έχει βοηθήσει απίστευτα σε οποία αλλαγή είχα σκοπό να κάνω στο αμάξι και σε όλα τα μέλη που ότι και να ρώτησα πήρα απάντηση!!! Το αμάξι είναι το Audi A4 1.8 tfsi Quattro και αγοράστηκε τον Μάιο του 2015. Η έκδοση είναι η ambition + επετειακό πακέτο για τα 100 χρόνια της εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος). Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν γίνει η εξής αλλαγές: 19” ζάντες rs4 replica με 255/35 Pirelli P Zero ελαστικα, μπροστινή μάσκα look rs4 κυψελωτη όπως παρομοίως και τα προβολακια, μπροστινό lip από www.maxtondesign.eu, πλαϊνα μαρσπιέ sline, διάχυτης vortex με δυο απόληξης, αεροτομή χειροποίητη, και μια διακοσμητική κεραία ουρανού! Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τριάκτινο τιμόνι με flat bottom πολυλειτουργικό + cruise control, πεταλιερες sline, λεβιες sline, Audi drive select Μηχανικά έχει αλλαχτεί : ολη η εξάτμιση με dp 70mm και καταλύτη hjs 200 όπου συνεχίζει 70mm μέχρι και το μεσαίο καζανάκι (δεν έχω φωτό) από μεσαίο και μετά 2x55mm και τελειώνει με απόλυσης 2x100mm Μεγαλύτερο intercooler διαστάσεων 60χ35χ5 Eldor κόκκινους πολλαπλασιαστές Και προγραμμα e-tuners στην Λάρισα. Το αμάξι με όλα τα παραπάνω απέδωσε 240hp και 37 kg/m ροπής. Από φρένα απλά άλλαξα τους δίσκους σε διάτρητους Zimmerman Και ανάρτηση H&R coilover Με το καλό στο μέλλον θα γίνουν οι εξής αλλαγές: S-line σαλόνι δέρμα αλκαντάρα μαύρο, φρένα από S4 IHI turbo καί CTS εισαγωγή(η σειρά είναι τυχαία ???).
- 60 replies
-
- 15
-
-
-
Να ρωτήσω maha είναι το δυναμομετρο; Λογικά για να έχει πίσω ραουλα θα μετράει και τετρακίνητα!;; Επίσης Παναγιώτη δεν σου έδεσε το αμάξι;
-
Χωρίς να ξέρω σίγουρα εάν ανοίγει το πορτ μπαγκαζ από τον διακόπτη στην πόρτα του οδηγού, λογικά θα ανοίγει και από το κλειδί (πατώντας το παρατεταμένα).
-
Γνώμη μου αν εξαίρεσης ότι είναι 2.0 του 2008 και εκτός κάποια σημαδάκια στο τιμόνι το εσωτερικό είναι σε πολύ κάλλη κατάσταση, μιλάμε για δερμάτινα δεκαετίας, τώρα για τα χιλιόμετρα;;;
-
Αγορά μεταχειρισμένου A4 απο συγγενή
DionyshsQ replied to Audakias135's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Υπάρχει περίπτωση να μην είναι quattro...δεν βλέπω το διακριτικό ούτε στη μάσκα αλά ούτε το διακρίνω στο εσωτερικό πάνω απο τον αερόσακο του συνοδηγού. -
Τετελεσται . Αγορα Α4 Β8 118KW
DionyshsQ replied to salaminomachos's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Επίσης το χειρόφρενο λύνει χειροκίνητα και με το γκάζι, δηλαδή πατάς ταυτόχρονα τον διακόπτη απο το χειρόφρενο προς τα κάτω και το το γκάζι και λύνει, χωρίς να φοράς απαραίτητα ζώνη. -
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
DionyshsQ replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Όλα ήταν υπέροχα!!! Μπράβο στα παιδιά που οργάνωσαν όλο αυτό με μεγάλη επιτυχία και έδωσαν την ευκαιρία σε κάποιους ανθρώπους να γνωριστούν μέσω αυτού, όπου υπό άλλες συνθήκες θα ήταν παντελώς άγνωστη ο ένας στον αλο!!! Προσωπικά χάρηκα που γνώρισα ωραίους ανθρώπους με καλή "τρέλα" για το αυτοκίνητο..που στην τελική ένα χόμπι είναι..τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγω!!! Θέλω και θα προσπαθήσω να είμαι παρών σε μελλοντικές τέτοιες συναντήσεις όπως αυτήν!!! Μπράβο και πάλι!!!- 98 replies
-
- 7
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
DionyshsQ replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
DionyshsQ +1- 98 replies
-
- 3
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Το συγκεκριμένο το είχα δει εγω πριν 2 χρόνια περίπου (24.500 το έδινε τότε) είναι όντως πολύ προσεγμένο το αμάξι...ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε τότε!!! Βέβαια τωρα που ξανά βλέπω την αγγελία μου φαίνεται περίεργο το πως έχει κάνει μόνο 500χλμ αυτά τα δυο χρόνια (83.500 είχε στο καντράν τότε)!!! Επίσης μου είχε αναφέρει και ο ίδιος τότε πως είχε ρύθμιση για 100ρα και αν δεν ήταν καλή η βενζίνη χτυπάνε τα πιρακια + οτι είναι 2ο χέρι, και με βάση τιμολογίου το αμάξι είχε βγει στον προηγούμενο 55.000€ περίπου!!! Έχει εσωτερικό πακέτο s-line με καθίσματα δέρμα+αλκαντάρα με τον μαύρο ουρανό και πακέτο εσωτερικού φωτισμού. Εξωτερικά δεν είναι πακέτο s-line και έχει αλλαγμένο τον πισο διάχυτη (προσωπικά μου αρέσει πολύ). Ο τύπος που το είχε είχε συνεργείο λίγο έξω απο την Λάρισα!!! Αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με!!!
-
Ανεπίσημο group buy καλώδια τύπου vag com (διαγνωστικά) 2ο μέρος
DionyshsQ replied to Dimitris_Kon's topic in Προτάσεις
+1 για εμένα, αν προλαβαίνω.. -
Αποστάτες σε Quattro A4 B8.5
DionyshsQ replied to Stavrosf1986's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Ποιο είναι το εργοστασιακό offset; Οι δικές μου είναι 19χ8.5 ετ33 και είναι ακριβός εκεί που θέλω. -
Δεν διαβάζει σε α4 β8 2009
-
Σε α3 8p διαβάσει κανονικά και τωρα!!
-
Καλησπέρα σε όλους, σήμερα προσπάθησα να δω τις "μετρήσεις" στο αμάξι α4 β8 κσι δεν μου άνοιγε το πεδίο "mead block-08" χρησιμοποιώ το 11.11.3.
