Καλησπέρα στην παρέα!!
Είμαι καινούργιος στο forum και καινούργιος στα audi επίσης..
Έχω κλείσει να πάρω ένα audi a4 b5 1.6 αέριο σε υπεραριστη κατάσταση λες και βγήκε απ την βιτρίνα. .
Θα ήθελα την βοήθεια σας αν έκανα καλή επιλογή?
Από τι πάσχουν αυτά τα αυτοκίνητα ??
Και τελευταίο τι πρέπει να προσέχω περισσότερο στο αυτοκίνητο. . Από θέμα βλάβης εννοώ ??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk