Jump to content

Sunderlanos1981

Member
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About Sunderlanos1981

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 1.8TFSI

Recent Profile Visitors

594 profile views

Sunderlanos1981's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Καλησπέρα, επειδή και το δικό μου κολλάει (το δεξί κλείστρο βέβαια) κωδικοποίηση δεν είχα κάνει κάτι. Εχει καταλήξει κάποιος ποιό είναι το πρόβλημα τους? Επίσης η D3S λάμπα που έχουν γνωρίζετε αν αλλάζει? Θυμάμε όταν τα είχα αγοράσει δεν μπορούσα να την αφαιρέσω...
  2. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά! πρόσφατα παρατήρησα ότι δεν έχω ζεστό αέρα στο παρμπρίζ όταν πατάω το κουμπί του θαμπώματος στο Clima, από έρευνα που έκανα δικτυακά όλοι αναφέρουν ένα μοτεράκι που γυρίζει συγκεκριμένο φλάπ στον αεραγωγό του παρμπρίζ, λογικό... το θέμα είναι ότι για να φτάσεις το μοτέρ ή θα πρέπει να κόψεις το αυτοκίνητο στα δύο ή να ξηλώσεις ταμπλό και και και...έχει τύχει σε κάποιον που έδωσε λύση στο θέμα, μπας και υπάρχει κάποια πιο ανώδυνη λύση... Ευχαριστώ
  3. Μακαρι...ελπιζω τωρα να μην περασαμε στην απεναντι οχθη να υπαρχει πολυ αερας κατα την καυση. Παντως αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι οσο διαρκει αυτή η φαινομενικά δυσλειτουργια απο το φιλτρο ακουω μεγαλη εισροη αερα λες και ακους ηλεκτρικη σκουπα οταν σταματαει αυτο χανετε και το τρεμουλο στην καμπινα και μετα ολα νορμαλ.
  4. Το φιλτρο δεν ειναι τυπου πανελ μεσα στο φιλτροκουτι, ειναι αρκετα ευμεγεθες και συνδεεται με σιλικονουχα σωληνα απο τον MAF και μετα. Δοκιμασα να ανοιξω τον διακοπτη και να περιμενω για 15 sec αλλα δεν αλλαξε κατι, βεβαια εδω δεν καταλαβαινω πως αυτο θα επηρεασει μια χαμηλη πιεση λαδιου στην οποια λογικα θα μου εβγαζε και ενδειξη χαμηλης. Επιπλον καταλαβαινω και στιγμιαια κομπιασματα του κινητηρα σαν να παει να σβησει, χωρις να σβηνει ομως, ολα αυτα σε εκκινηση μετα απο καποιες ωρες ακινησιας που το αυτοκινητο εχει κρυωσει εντελως.
  5. Κύριοι προσφατα εγκατέστησα ενα φιλτράκι της Ram air, αυτο που παρατηρώ και με προβληματιζει είναι οτι κατα την πρωινή εκκίνηση το αυτοκίνητο για περίπου 10 δευτερα ο κινητήρας εχει σχετικά εντονο τρεμουλο, τον καταλαβαινω στην καμπίνα και απο το φιλτρο αέρα ακούγεται μια έντονη εισροή αέρα. Μετά απο αυτά τα 10 sec ολα νορμαλ οι στροφες παραμένουν για λιγο αυξημένες και χαμηλώνουν όπως γινεται κανονικα. Καμία ιδέα? Κινητήρας 1.8 TFSI CDAA
  6. Επίσης το κάρτερ έχει ανοιχτεί και η σίτα ήταν καθαρή..
  7. P164A - Διακόπτης πίεσης λαδιού μη έγκυρο σήμα στατικά Ο αισθητήρας έχει αλλαχθεί όμως
  8. Και η περιπέτεια συνεχίζετε έγινε αντικατάσταση του εκκεντροφόρου εισαγωγής και της βάσης χρονισμού, αλλά τώρα το αυτοκίνητο όταν γυρίσεις τον διακόπτη βγάζει πάλι την ένδειξη χαμηλής πίεσης η οποία σβήνει μετά από ένα λεπτό αφότου δουλέψει ο κινητήρας. Ο μηχανικός μου λέει ότι το πρόβλημα είναι σε μια βαλβίδα που βιδώνει πάνω στον εκκεντροφόρο και δουλεύει με ένα μαγνήτη και φαίνεται στα πλάγια από το ψευτοκάπακο. Η λογική του είναι ότι δεν δουλεύει σωστά η βαλβίδα και χάνει την πίεση του το λάδι αν δεν λειτουργεί ο κινητήρας. έχει μια λογική γιατί αν δουλεύει ο κινητήρας και σβήσω το αυτοκίνητο και ξαναβάλω δεν ανάβει το λαμπάκι της χαμηλής αν το αφήσω για κάποια λεπτά σβηστό και ξαναβάλω τότε έχω πάλι την ένδειξη... Αν έχετε παρόμοια εμπειρία το συζητάμε γιατί βαρέθηκα με αυτή την περίπτωση, είμαι στην ταλαιπωρία ένα μήνα τώρα.
  9. Αγαπητοί θα ήθελα τα φώτα από γνώστες του θέματος. άλλαξα το παλιό μου τιμόνι με ένα πολυλειτουργικό, όπως και το καντράν με ένα που έχει DIS. Τα παρελκόμενα που χρησιμοποίησα είναι: Νέο steering module: 8P0 953 549 F Χειριστήριο τιμονιού: 8P0 953 519 E Πίνακας οργάνων: 8P0 920 931 T Το αποτέλεσμα...το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρός γιατι απο ότι κατάλαβα μεταγενέστερα έχει κλειδώσει το immobilizer, συν του γεγονότος ότι αναβοσβήνει το ABS και είναι αναμένω και το ESP. Παρακάτω το scan log OBDeleven data log Date: 2018-01-13 23:57 VIN: WAUZZZ8P59A137488 Car: Audi A3 Year: 2009 Body type: Hatchback Engine: CDAA 118 kW (160 HP) 1.8 l Mileage: 121900 KM --------------------------------------------------------------- 01 Ηλεκτρονικά κινητήρα System description: 1.8l R4/4V TFSI Software number: 8P7907115L Software version: 0030 Hardware number: 8P0907115Q Serial number: AUX7Z0I3FN308F Long coding: 0103000C98070060 Trouble codes: P164A - Διακόπτης πίεσης λαδιού μη έγκυρο σήμα στατικά P0513 - Λάθος κωδικός Immobilizer στατικά --------------------------------------------------------------- 03 Ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης System description: ESP MK60EC1 Software number: 1K0907379CD Software version: 0120 Hardware number: 1K0907379AD Hardware version: H35 Long coding: 000000000000000000000000000000000000 Trouble codes: 01435 - Δότης 1 για πίεση φρένων καμία ή εσφαλμένη βασική ρύθμιση/ προσαρμογή στατικά 01423 - Αισθητήρας πλευρικής επιτάχυνσης καμία ή εσφαλμένη βασική ρύθμιση/ προσαρμογή στατικά 01042 - Εγκέφαλος μη κωδικοποιημένος στατικά 00778 - Δότης για γωνία τιμονιού καμία ή εσφαλμένη βασική ρύθμιση/ προσαρμογή στατικά --------------------------------------------------------------- 04 Δότης γωνίας τιμονιού --------------------------------------------------------------- 04 Δότης γωνίας τιμονιού --------------------------------------------------------------- 08 Ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης System description: KlimavollautomatH09 Software number: 8P0820043BG Software version: 0100 Hardware number: 8P0820043BG Hardware version: 000 Serial number: 8P0820043BG Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 09 Ηλεκτρονική κεντρική ασφαλειοθήκη System description: Bordnetz-SG H54 Software number: 8P0907279N Software version: 2801 Hardware number: 8P0907279N Hardware version: 063 Serial number: 00000009513145 Long coding: 10AC2F8190141380EF00001C0000000000094A056401040100A800000000 Subsystems: System description: Wischer AU350 H10 Software number: 8P1955119F Software version: 0040 Coding: 0056595 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 15 Αερόσακος System description: Airbag AU1042 Software number: 8P0959655J Software version: 0090 Hardware number: 8P0959655J Hardware version: H06 Serial number: 003CA005XBVJ ODX name: EV_Airba10AURB4 ODX version: 001001 Long coding: 303142383038303030354A55304C38503053 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 16 Ηλεκτρονικά κολόνας τιμονιού System description: J0527 H36 Software number: 8P0953549F Software version: 0070 Hardware number: 8P0953549F Coding: 0012142 Subsystems: System description: E0221 H02 Software number: XXXXXXXXXXX Software version: 0100 Trouble codes: 00002 - Εγκέφαλος κιβωτίου ταχυτήτων Κανένα σήμα/ επικοινωνία στατικά 00895 - Χειριστήριο GRA/ADR ελαττωματικό στατικά --------------------------------------------------------------- 17 Πίνακας οργάνων System description: KOMBIINSTR. VDO H18 Software number: 8P0920931T Software version: 0830 Hardware number: 8P0920931T Serial number: 2249H006020219 Coding: 0000128 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 19 Διεπαφή διάγνωσης για Datenbus System description: J533__Gateway H16 Software number: 1K0907530S Software version: 0210 Hardware number: 1K0907951 Serial number: 3400K094020427 Long coding: E9807F06100202002102 Trouble codes: 00470 - Datenbus ομίλου για άνεση, σε μονοκαλωδίωση διακοπή σποραδικά --------------------------------------------------------------- 25 Immobilizer System description: KOMBIINSTR. VDO H18 Software number: 8P0920931T Software version: 0830 Hardware number: 8P0920931T Serial number: AUX7Z0H9FN903L Trouble codes: 02241 - Εγκ. κινητ., δεν προσαρμόστηκαν δεδομένα του Immobilizer στατικά 01176 - Κλειδί μη έγκυρο σήμα στατικά --------------------------------------------------------------- 42 Ηλεκτρονικά πόρτας οδηγού System description: Tuer-SG H03 Software number: 8P0959801K Software version: 0060 Hardware number: 8P0959801K Coding: 0000148 Trouble codes: 01706 - Διακόπτης ρύθμισης του καθρέφτη μη έγκυρο σήμα στατικά --------------------------------------------------------------- 44 Υπ. τιμονιού System description: EPS_ZFLS Kl. 232 Software number: 1K0909144E Software version: 2501 Trouble codes: 00778 - Δότης για γωνία τιμονιού καμία ή εσφαλμένη βασική ρύθμιση/ προσαρμογή στατικά --------------------------------------------------------------- 46 Κεντρική μονάδα συστήματος άνεσης System description: KSG H11 Software number: 8P0959433L Software version: 0080 Long coding: 1880202002186D0985054C8F0167 Subsystems: System description: Sounder n.mounted System description: NGS n.mounted System description: IRUE n.mounted Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 47 Ηχοσύστημα System description: AB2 SUBWOOFERBOXH07 Software number: 8P4035382E Software version: 0180 Hardware number: 8P4035382E Serial number: 92158948946995 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 52 Ηλεκτρονικά πόρτας συνοδηγού System description: Tuer-SG H03 Software number: 8P0959802K Software version: 0060 Hardware number: 8P0959802K Coding: 0000148 Trouble codes: 01553 - Μοτέρ κεντρικού κλειδώματος-πόρτα συνοδηγού, LOCK Ηλεκτρική βλάβη στο ηλεκτρ. κύκλωμα στατικά 00097 - Μοτέρ κεντρικού κλειδώματος, πόρτα συνοδηγού-SAVE Ηλεκτρική βλάβη στο ηλεκτρ. κύκλωμα στατικά 00929 - Μονάδα κλειδαριάς για κεντρικό κλείδωμα Πλευρά συνοδ. μη έγκυρο σήμα στατικά --------------------------------------------------------------- 62 Ηλεκτρονικά πόρτας πίσω αριστερά System description: Tuer-SG H04 Software number: 8P4959801E Software version: 0040 Hardware number: 8P4959801E Coding: 0000144 Trouble codes: No trouble codes found --------------------------------------------------------------- 72 Ηλεκτρονικά πόρτας πίσω δεξιά System description: Tuer-SG H04 Software number: 8P4959802E Software version: 0040 Hardware number: 8P4959802E Coding: 0000144 Trouble codes: No trouble codes found
  10. Αγαπητοί καλησπέρα, μου έσπασε το πίσω φανάρι (το εξωτερικό) από Sportback του 09 γνωρίζει κάποιος αν τα Magneti Marelli είναι το ίδιο με το γνήσιο της Audi? Αν όχι, έχει βάλει κάποιος τα Marelli? έχουν διαφορά με τα γνήσια? Ξέρει κάποιος την τιμή των γνήσιων? Ευχαριστώ
  11. Δημήτρη ο βραχίονας που δημιούργησε το πρόβλημα είναι ο 06H103144F, ο τελευταίος "βελτιωμένος" κωδικός είναι ο 06H103144Κ. Το κόστος είναι περί τα 140ευρό η ζημιά που μπορεί να προκαλέσει είναι ακόμα και καταστροφή του κινητήρα, οπότε σας συνιστώ μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για εξακρίβωση του κωδικού που φοράτε αν δεν σας έχουν καλύψει με την ανάκληση που έχει γίνει..
  12. Τίποτα άλλο τελικά Ηλία, μόνο το συγκεκριμένο σημείο. Το σιτάκι έφυγε και τον χάραξε. Δεν ήταν στην ανάκληση το δικό μου.
  13. Η διάγνωση...αύριο θα δείξει αν υπάρχει φθορά και στις βάσεις του εκκεντροφόρου. Αν έχετε κατά νου κεφαλή κομπλέ το συζητάμε γιατί δεν με λες και τυχερό...οπότε δεν περιμένω να αλλάξει η γκίνια αύριο!
  14. Κατανοητό φίλε μου, ελπίζω να μην έχω μπλέξει άσχημα.
  15. Τώρα κατάλαβα τι εννοείς, δεν θα υπήρχε διαρροή λαδιού από εκεί όμως? Αν υπήρχε πρόβλημα?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.