Jump to content

Sak12

Member
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About Sak12

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    GR

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8p

Recent Profile Visitors

485 profile views

Sak12's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Πρέπει να το βάλεις στον εγκέφαλο όταν είναι κρύο το μοτέρ. Άφησέ το μια μέρα εκεί και πήγαινε την επόμενη να το τσεκάρετε. Αν σου δείξει "ατελείς καύσεις" μπορεί να χρειάζεται καθαρισμό η εισαγωγή (βαλβίδες κλπ)
  2. Τσέκαρε και το προστατευτικό μεταλλικό "πιάτο" που βρίσκεται πίσω από τη δισκόπλακα. Μπορεί να έχει χαλαρώσει. Το έχω πάθει
  3. Καλησπέρα, υπάρχει συμφορουμίτης να μου προτείνει έμπειρο-έμπιστο συνεργείο audi στα Ιωάννινα με λογικές τιμές? Ευχαριστώ
  4. Δοκίμασες να βγάλεις τους πόλους της μπαταρίας για κανά 10λεπτο μήπως και στρώσει? Απλά αν το κάνεις μετά θα σου βγάζει σφάλματα σε φρένα-τιμόνι κλπ τα οποία θα σβήσουν μόνα τους. Μην τρομάξεις
  5. Εγώ είχα του 2007 το πρώτο tsi που κυκλοφόρησε (με τα 140) την έκδοση sportline. Όντως μπορεί να το βελτιώσανε στην πορεία. Ρώτησα σε μαγαζί αν μπορούμε να βάλουμε έξτρα λάστιχο στην πόρτα και μου είπε όχι. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να αλλάξουμε την τσιμούχα γύρω από το τζάμι, αλλά η δικιά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση και φοβάμαι ότι δε θα δω διαφορά και απλά θα πετάξω 100 ευρώ, οπότε δεν το κάνω. Πάντως είναι κρίμα να πηγαίνεις με 130 και να μην ακούγεται ούτε η μηχανή, παρά μόνο ο σπαστικός αέρας στο αυτί σου
  6. Σε golf tsi 140 που είχα, άκουγα τα πρωινά την καδένα από τις 80.000 χλμ. Στις 150.000 + έβγαλε μήνυμα ο εγκέφαλος (όχι στο ταμπλώ μου, αλλά στο διαγνωστικό της αντιπροσωπίας και έγραφε: "καδένα όχι σωστή θέση" . Αυτό που έχω καταλάβει από προσωπική πείρα στο θέμα, είναι ότι κάποια στιγμή θα αλλαχτεί σίγουρα η καδένα, αλλά όχι από τον παραμικρό θόρυβο που θα κάνει στο μιζάρισμα. Άλλωστε υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιο άλλαξαν καδένα και μετά από 5.000-10.000 χλμ ακούστηκε ξανά ο θόρυβος.
  7. Εγώ σε 1,4 tfsi με 107.000 χλμ ακούω σχεδόν κάθε πρωί την καδένα για 1-2 δευτερόλεπτα, αλλά στην αντιπροσωπία μου λένε ότι αυτός δεν είναι λόγος να την αλλάξω. Την αλλάζουμε μόνο αν ακούγεται εν κινήσει ή αν βγάλει μήνυμα ο εγκέφαλος. Σε εξωτερικό συνεργείο μου λένε ότι αν ακουστεί έστω και 1 φορά η καδένα πρέπει να την αλλάξω. Ασφαλές συμπέρασμα δεν μπορώ να βγάλω με τα μαστόρια
  8. Συμφωνώ 99% μαζί σου. Ναι, για μένα είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με οδηγική συμπεριφορά που σου μεταφέρει αίσθημα ασφάλειας με ό,τι ταχύτητα και αν πηγαίνεις. Ναι, έχει ποιοτικό εσωτερικό με ακριβά υλικά Ναι, έχει εξωτερική εμφάνιση που μετά από τόσα χρόνια δείχνει φρέσκο και πιο όμορφο από τα περισσότερα καινούρια Θα μπορούσα να γράψω και άλλα θετικά αλλά ας πάμε εκεί που διαφωνούμε. Στα αυτοκίνητα που αναφέρεις megane-astra δεν τα ξέρω. Το golf V το είχα 9 χρόνια και είχε διπλά λάστιχα και κανέναν αεροδυναμικό θόρυβο. Η A-class του 2006 δεν κόστιζε 30% παραπάνω αλλά αρκετά λιγότερο από το Α3 1,6 FSI. Η ένσταση-απορία μου είναι γιατί ενώ το φθηνότερο αδερφάκι (golf) έχει διπλά λάστιχα το Α3 δεν έχει. Για κόστος 100-200 ευρώ παραπάνω?? Εκεί ακριβώς πήγαινε η λέξη «τσίπηδες» και όχι γενικά στο αυτοκίνητο. Ίσως να ήταν άστοχος ο χαρακτηρισμός εκ μέρους μου…ΟΚ το παίρνω πίσω και το αντικαθιστώ με «κατασκευαστική έλλειψη» ΥΓ. Τα audi μου αρέσουν και τα χαζεύω από το νηπιαγωγείο (1982 το τετράγωνο audi 80), όπως μου αρέσει και το Α3 που έχω και σκοπεύω να το κρατήσω μέχρι να λιώσει. Αυτό δε σημαίνει ότι θα αφήσω στην άκρη τις κατασκευαστικές αστοχίες, όταν είναι καταφανέστατες, για να νομίζω ότι έχω το τέλειο αυτοκίνητο. Τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει και άλλωστε για αυτό έχουμε τα forum για να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα. Εννοείται όλα τα παραπάνω γράφονται φιλικά. Τώρα είδα ότι σε λένε Γιώργο. Χρόνια πολλά
  9. Πάντως αν κοιτάξουμε και σε ξένα φόρουμ ψάχνωντας με λέξεις "audi wind noise", θα δούμε ότι και εκεί αναφέρουν αεροδυναμικούς θορύβους σε Α3 και Α4 της τελευταίας δεκαετίας γενικά. Λίγο που τα διάβασα ούτε εκεί μπορούν να βρουν λύση. Μάλλον θα πρέπει να συνηθίσουμε έτσι. Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν λάστιχα και στο αμάξωμα και στις πόρτες, τα audi έχουν μόνο στο αμάξωμα. Τσίπηδες?? Τέλος πάντων, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα
  10. Το σπρέυ teflon ξηρού τύπου κάνει και για τα λάστιχα της πόρτας πάνω στο πλαίσιο του αυτοκινήτου ή μόνο για τις τσόχινες τσιμούχες των παραθύρων?
  11. Τα δικά μου λάστιχα φαίνονται σε καλή κατάσταση αλλά ο αέρας ακούγεται. Σε άλλα αυτοκίνητα που είχα και έχω (golf- A class- corolla) δεν ακούγεται τίποτα. Παρ' όλο που το Α3 είναι το ακριβότερο από αυτά, είναι και το πιο φασαριόζικο
  12. Καλημέρα, όπως λέει ο τίτλος, έχω θόρυβο από τα παράθυρα οδηγού-συνοδηγού (για τα πίσω δεν ξέρω) σε Α3 2010 sportback. Αρχίζει στα 80-90χλμ και στα 130-150 γίνεται αρκετά ενοχλητικός. Η αντιπροσωπία στα 80-90 δεν ακούει κάτι και στα 130 λέει ότι είναι φυσιολογικό να ακούγεται. Σε μάστορα που το πήγα εκτός, μου έσφιξε τις πόρτες αλλά δεν είδα διαφορά. Τί μπορώ να κάνω? Στα δικά σας ακούγεται ο αέρας από τα παράθυρα??
  13. Χαιρετώ την παρέα. Σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο Α3 1,4tfsi του 2012 και το βρίσκω από 13.000-15.000. Επειδή είχα golf turbo-compressor του 2007 και γνωρίζω πολύ καλά τις βλάβες που βγάζουν (στο vwclub forum γίνεται χαμός από αναφορές). Θέλω να ρωτήσω αν και το Α3 παρουσιάζει επικαθίσεις στις βαλβίδες-προβληματικές καδένες και γενικά αν υπάρχουν συχνές βλάβες όπως στα πρώτα tsi. Γενικά όποια γνώμη-συμβουλή καλοδεχουμενη. Ευχαριστώ προκαταβολικά (δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω αλλού για τη γνωριμία μας)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.