To Q3 που κυκλοφορεί τώρα στην αγορά είναι ίσως το πιο παλιό μοντέλο της Audi. Βασίζεται στο πλαίσιο "δεκαετίας" +++ PQ35 από τα Golf 5, A3 8P κλπ.
Για εμένα απέφυγέ το, και την ηλικία του δείχνει και σε 1 χρόνο θα το δεις δίπλα στο νέο και θα μουτζώνεσαι. Επειδή το έχω δει δίπλα δίπλα στο Q2, το Q2 σε χώρους υπερτερεί, ειδικά εάν το φορτώσεις με λίγα extra και κανένα έντονο χρώμα γίνεται πολύ όμορφο. Στα γνωστά μαύρο/λευκό/γκρί/ασημί , το αυτοκίνητο χάνεται και είναι "μάπα".
Εάν θέλεις χώρους και οπωσδήποτε Audi badge, περίμενε το νέο Q3, αλλιώς ή Q2 ή Skoda Kodiaq που είναι η "sensible choice"
My 2 cents.