Καλησπερα σε ολη την παρεα. Μετα απο δυο χρονια ακινησιας και οντας κλεισμενο στο γκαραζ μου, ηρθε η επιφοιτηση να ασχοληθω ξανα σαν project car και παλι με την παλια αγαπη. Τα project αυτην την στιγμη ειναι δυο. Το ενα ειναι αυτο που γραφει ο τιτλος και το αλλο (πολυ kinky) θα ξεκινησει σε κανα 3μηνο-4μηνο.
Αποφασισα λοιπον μετα απο πολυ καιρο να ενεργοποιησω τα θερμαινομενα καθισματα στο αυτοκινητο μου. Απο παλιοτερο project ειχα αλλαξει σαλονι και τα καθισματα που εβαλα εχουν ηδη την εγκατασταση πανω τους. Αυτο ομως δεν συνεβαινε και με την υπολοιπη ηλεκτρολογικη εγκατασταση. Σε γενικες γραμμες, χρειαζεται καλωδιωση, οι διακοπτες, ατελειωτη υπομονη γιατι εχουν να ξηλωθουν πολλα πραγματα, στοιχειωδης γνωση ηλεκτρολογικου σχεδιου και ορεξη.
Ειχα την τυχη να πετυχω ενα τρακαρισμενο Α3 1.8Τ και εκεινο στην ουσια εγινε ο δοτης πολλων ανταλλακτικων. Με πολυ υπομονη ξηλωσα μονος μου ολη την πλεξουδα καμπινας (γιατι πολλα απο τα κομματια της θα χρειαστουν στο δευτερο project). To καλο ηταν οτι ειδα ολη την οδευση που πρεπει να ακολουθηθει και δεδομενου οτι πρεπει να ξηλωθει το ταμπλο (περναει πανω απο την κλωνα του τιμονιου και πισω απο την οριζοντια μπαρα του ταμπλο) θα τραβηξω και την custom καλωδιωση που θα χρειαστει για την αλλη δουλεια που θα γινει. Το αυτοκινητο δεν κυκλοφορει, οποτε δεν εχω το αγχος του χρονου γι αυτο και το κανω οσο πιο εργοστασιακο γινεται (στο θεμα της οδευσης της πλεξουδας).
Ξεκινοντας το πρωτο πραγμα που πρεπει να βγει ειναι η προσοψη και πριν απο αυτο το στεροφωνικο και το σταχτοδοχειο. Η προσοψη εχει τεσσερις βιδες. Βγαζουμε το σταχτοδοχειο ξεβιδωνοντας την μια βιδα που υπαρχει στο πανω μερος και το ρεβαμε προς τα εξω. Αποσυνδεουμε τα δυο φισακια και ειμαστε ετοιμοι. Μολις βγει το στεροφωνικο εχει δυο πλαστικα καπακια εκατερωθεν. Με ενα πλαστικο κατσαβιδακι τα αφαιρουμε και ξεβιδωνουμε τις βιδες που εμφανιζονται. Τραβαμε προς τα εξω απαλα και αφαιρειται. Στο επανω μερος δεξια και αριστερα απο το κουμπι των αλαρμ εχει δυο κλιψακια. Οποτε μην σας τρομαξουν τα δυο κλακ που θα ακουστουν.
Αφου ξηλωθουν αυτα πολυ βολικο ειναι να ξηλωθει το καντραν αλλα και η ιδια η κονσολα. Το καντραν για να βγει αφαιρουμε το πλαστικο στη βαση του οποτε και εμφανιζονται δυο βιδες. Τις ξεβιδωνουμε και με απαλες κινησεις τραβαμε προς τα εξω το καντραν και το αποσυνδεουμε. Η κονσολα για να βγει πρεπει να απελευθερωθει απο το ντουλαπακι του συνοδηγου αλλα και απο την ποδια στα ποδια του οδηγου. Η ιδια η κονσολα εχει αλλες δυο βιδες να βγουν οι οποιες ειναι στην ουσια αυτες που "φιλοξενουν" το ελασμα για τα κλιψακια της προσοψης. Εγω λογω βιασυνης για να τοποθετησω τα κοντρολ απλα χαλαρωσα την ποδια και το ντουλαπακι και καταφερα να μετακινησω περιπου 2-3 εκατοστα προς τα κατω την κονσολα.
Αφου εχω αφαιρεσει το καντραν περναω απο την τρυπα την ακρη με τα φις και απο το κενο που δημιοργηθηκε τραβηξα την καλωδιοταινια μεσα στους εργοστασιακους οδηγους και την εφερα στην θεση που επρεπε. Συνδεσα και τα κοντρολ και η συνεχεια στο περασμα της πλεξουδας προς την ασφαλειοθηκη και απο εκει προς τα καθισματα.