Jump to content

Azurius

Local-Moderators
  • Posts

    220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Azurius last won the day on April 26 2020

Azurius had the most liked content!

About Azurius

  • Birthday 05/17/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Θεσσαλονίκη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3

Recent Profile Visitors

5,106 profile views

Azurius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

200

Reputation

  1. Κασπερα σας , προσπαθω να κανω μια αναρτηση αλλα συνεχως λαβαινω ενα error message , μηπως μπορειται να με βοηθησετε?

    Ευχαριστω

  2. Καλησπερα. Σε Α3 8L. Το πάτωμα είναι απο S3 8L. Απο το ΤΤ δεν ειναι ακριβώς ίδιο. Θα χρειαστεί σε δυο σημεία κόψιμο και σε ένα μια μικρή προσθήκη. Εγώ προτίμησα του S γιατί είναι κυριολεκτικά plug and play και όχι plug and pray.
  3. Αφού μας τέντωσε το κορμί η καραντίνα, επιτέλους ξαναγύρισα στο project. Το μπροστινό μέρος τελείωσε εκτός του νέου σαζμαν που περιμένω κάποια ανταλλακτικά και πλέον επικεντρώνομαι στο πίσω μέρος. Σαν αρχή θα γίνει αποτίμηση της υπάρχουσας πλεξούδας και των πρόσθετων πραγμάτων που θα μπουν, έτσι ώστε με την μια να φτιάξω την καλωδίωση όπως την θέλω και απο θέμα όδευσης και να μην ξανασχοληθώ. Δυστυχώς όπως είπα και πριν δεν μου δουλεύει το ELSA, οπότε αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει με τα ηλεκτρολογικά σχέδια θα ήμουν υπόχρεος!
  4. Kαλησπερα και χρονια πολλα σε ολους. Μετα απο πολυ καιρο επιτέλους ξαναγύρισα στο project. Το αμάξι είναι ήδη σε συνεργείο, έχει ξηλωθεί κυριολεκτικά όλο και πλέον είμαι στη φάση της κατασκευής της υποδομής για τα ηλεκτρολογικά. Δυστυχώς όμως για κάποιο περίεργο λόγο το ELSA μου έχει κλειδωσει και δεν μπορώ να κατεβάσω τα ηλεκρολογικά σχέδια για να κάνω την πλεξούδα για το Haldex. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με αυτό θα ήμουν υπόχρεος. Αν δεν καταφέρω να βγάλω άκρη υπάρχει πάντα και η επιλογή της μηχανικής μόνιμης τετρακίνησης. ΥΓ. Το αυτοκίνητο είναι project πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλα τα έχω κάνει μόνος μου. Το μόνο που δε θα κάνω εγώ είναι η μεταμόσχευση του πατώματος γιατί απαιτεί ακρίβεια και τεχνογνωσία.
  5. Kαλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία!

     

  6. Καλησπερα σε ολη την παρεα. Μετα απο δυο χρονια ακινησιας και οντας κλεισμενο στο γκαραζ μου, ηρθε η επιφοιτηση να ασχοληθω ξανα σαν project car και παλι με την παλια αγαπη. Τα project αυτην την στιγμη ειναι δυο. Το ενα ειναι αυτο που γραφει ο τιτλος και το αλλο (πολυ kinky) θα ξεκινησει σε κανα 3μηνο-4μηνο. Αποφασισα λοιπον μετα απο πολυ καιρο να ενεργοποιησω τα θερμαινομενα καθισματα στο αυτοκινητο μου. Απο παλιοτερο project ειχα αλλαξει σαλονι και τα καθισματα που εβαλα εχουν ηδη την εγκατασταση πανω τους. Αυτο ομως δεν συνεβαινε και με την υπολοιπη ηλεκτρολογικη εγκατασταση. Σε γενικες γραμμες, χρειαζεται καλωδιωση, οι διακοπτες, ατελειωτη υπομονη γιατι εχουν να ξηλωθουν πολλα πραγματα, στοιχειωδης γνωση ηλεκτρολογικου σχεδιου και ορεξη. Ειχα την τυχη να πετυχω ενα τρακαρισμενο Α3 1.8Τ και εκεινο στην ουσια εγινε ο δοτης πολλων ανταλλακτικων. Με πολυ υπομονη ξηλωσα μονος μου ολη την πλεξουδα καμπινας (γιατι πολλα απο τα κομματια της θα χρειαστουν στο δευτερο project). To καλο ηταν οτι ειδα ολη την οδευση που πρεπει να ακολουθηθει και δεδομενου οτι πρεπει να ξηλωθει το ταμπλο (περναει πανω απο την κλωνα του τιμονιου και πισω απο την οριζοντια μπαρα του ταμπλο) θα τραβηξω και την custom καλωδιωση που θα χρειαστει για την αλλη δουλεια που θα γινει. Το αυτοκινητο δεν κυκλοφορει, οποτε δεν εχω το αγχος του χρονου γι αυτο και το κανω οσο πιο εργοστασιακο γινεται (στο θεμα της οδευσης της πλεξουδας). Ξεκινοντας το πρωτο πραγμα που πρεπει να βγει ειναι η προσοψη και πριν απο αυτο το στεροφωνικο και το σταχτοδοχειο. Η προσοψη εχει τεσσερις βιδες. Βγαζουμε το σταχτοδοχειο ξεβιδωνοντας την μια βιδα που υπαρχει στο πανω μερος και το ρεβαμε προς τα εξω. Αποσυνδεουμε τα δυο φισακια και ειμαστε ετοιμοι. Μολις βγει το στεροφωνικο εχει δυο πλαστικα καπακια εκατερωθεν. Με ενα πλαστικο κατσαβιδακι τα αφαιρουμε και ξεβιδωνουμε τις βιδες που εμφανιζονται. Τραβαμε προς τα εξω απαλα και αφαιρειται. Στο επανω μερος δεξια και αριστερα απο το κουμπι των αλαρμ εχει δυο κλιψακια. Οποτε μην σας τρομαξουν τα δυο κλακ που θα ακουστουν. Αφου ξηλωθουν αυτα πολυ βολικο ειναι να ξηλωθει το καντραν αλλα και η ιδια η κονσολα. Το καντραν για να βγει αφαιρουμε το πλαστικο στη βαση του οποτε και εμφανιζονται δυο βιδες. Τις ξεβιδωνουμε και με απαλες κινησεις τραβαμε προς τα εξω το καντραν και το αποσυνδεουμε. Η κονσολα για να βγει πρεπει να απελευθερωθει απο το ντουλαπακι του συνοδηγου αλλα και απο την ποδια στα ποδια του οδηγου. Η ιδια η κονσολα εχει αλλες δυο βιδες να βγουν οι οποιες ειναι στην ουσια αυτες που "φιλοξενουν" το ελασμα για τα κλιψακια της προσοψης. Εγω λογω βιασυνης για να τοποθετησω τα κοντρολ απλα χαλαρωσα την ποδια και το ντουλαπακι και καταφερα να μετακινησω περιπου 2-3 εκατοστα προς τα κατω την κονσολα. Αφου εχω αφαιρεσει το καντραν περναω απο την τρυπα την ακρη με τα φις και απο το κενο που δημιοργηθηκε τραβηξα την καλωδιοταινια μεσα στους εργοστασιακους οδηγους και την εφερα στην θεση που επρεπε. Συνδεσα και τα κοντρολ και η συνεχεια στο περασμα της πλεξουδας προς την ασφαλειοθηκη και απο εκει προς τα καθισματα.
  7. Φυσικα και μου κανει. Αναζητω πατωμα ειτε απο ΤΤ,ειτε απο S3 ειτε απο Golf mk4 R32. Κατα προτιμηση απο τα δυο τελευταια γιατι του ΤΤ θελει λιγη εξτρα δουλεια. Ευχαριστω πολυ!
  8. Νεότερα απο το project. Δυστυχώς ο δότης ήταν αρκετά χτυπημένος με αποτέλεσμα το πάτωμά του να μην είναι κατάλληλο. Οπότε άρχισα και πάλι την αναζήτηση...
  9. Το τελικό project ελπίζω να βγει περίπου 600 γι αυτό άλλωστε και έδωσα βάση στη σωστή υποδομή του μοτέρ και των περιφερειακών. Φυσικά εννοείται με συνθήκες lightweight. Ευχαριστώ πολύ. Νεότερα όταν με το καλό έρθει ο δότης στην Ελλάδα.
  10. Η καλωδίωση του δότη δεν είναι συμβατή δυστυχώς και απο S3 σαν το δικο μου δεν μπορώ να βρω. Ό,τι βρίσκω είναι απο ΒΑΜ και δεν κουμπώνει σε μένα λόγω ανυπαρξίας ESP. Το facelift έχει 47pin φίσα ενώ η δική μου είναι με 25.
  11. Όχι Γιώργο. Τίποτα δεν κόβεται. Ξεποντάρεται το δικό μου και μπαίνει του δότη. Τίποτα δεν κόβεται και πουθενά. Όλα γίνονται plug and play.
  12. Μετά απο πολύ ψάξιμο επιτέλους βρέθηκε ο δότης για να προχωρήσω στο επόμενο κομμάτι της βελτίωσης του αυτοκινήτου μου. Έτσι λοιπόν το project quattro ξεκινάει. Τα πράγματα προέρχονται απο ένα τουμπαρισμένο VW Golf 4 VR6 (ιδιαίτερα σπάνιο μιας και που πιο πολύ προχώρησε το R32) το οποίο θα μου έρθει απο τη Βουλγαρία. Αν όλα πάνε καλά θα είναι στο συνεργείο σε περίπου ένα μήνα όπου και θα ξεκινήσω την εργασία αρχικά με το ξεμοντάρισμα της τετρακίνησης, του ρεζερβουάρ και τέλος του ξεπονταρίσματος του πατώματος το οποίο θα ξαναπισαριστεί απο την αρχή πριν μεταμοσχευθεί στο δικό μου. Το πρόβλημά μου είναι το εξής και είναι αρκετά περίπλοκο μιας και που είναι καθαρά ηλεκτρονικό. Ποιό είναι αυτό; Πώς θα καταφέρω να κάνω να δουλέψει η τετρακίνηση. Ο εγκέφαλος που φοράω τώρα είναι απο S3 APY. Τί θα χρειαστεί ηλεκτρολογικά για να επικοινωνήσει ο Haldex με την ECU αρχικά και σε δεύτερη φάση να δουλέψει το project χωρίς να μπω στη διαδικασία της ταρζανιάς με το "μηχανικό κάρφωμα" κι να δουλεύει μόνιμα 50/50;
  13. Η πρωτη συναντηση για το νεο ετος τελειωσε και τολμω να πω πως ξεπερασε καθε προσδοκια μου. Εκανα κρατηση για 12 ατομα και τελικα συγκεντρωθηκαμε 24. Το μαγαζι ηταν πολυ καλο και η παρεα μαζευτηκε μετα απο πολυ καιρο σε ενα πολυ ζεστο κλιμα. Ο χαβαλες και οι συζητησεις εδωσαν και πηραν και γενικα ξεκινησαμε δυναμικα. Θελω να πιστευω οτι και οι επομενες μας συναντησεις θα ειναι το ιδιο ζεστες και ανοικτες. Μια απο τις ομορφες στιγμες της βραδιας ηταν και η φωτογραφιση που καναμε στο Lidl, δυστυχως ομως αρκετοι ειχαν ηδη αποχωρησει... Θελω να ευχαριστησω το Χριστοδουλο για τη βοηθεια του στο να οργανωσω ολο αυτο, τα παιδια που ηρθαν απο το Κιλκις για να μας επισκευτουν και απεδειξαν οτι δεν μας χωριζουν τα χιλιομετρα και φυσικα ολους αυτους που εδωσαν το παρων στην πρωτη μας συναντηση για το 2016. Καλη συνεχεια και καλη αυτοκινητιστικη χρονια να εχουμε ολοι μας!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.