Γεια σας και καλώς σας βρήκα!
Με την έλευση του νέου Q3, θα ήθελα τις γνώμες σας εαν αξίζει η αγορά του τωρινού Q3 1.4.
Τελικά μετά από τόσα χρόνια χρήσης του, εσείς οι κάτοχοί του τι γνώμη έχετε (όσο μπορείτε να φανείτε αντικειμενικοί! ? )?
Μήπως να περιμένω το νέο μοντέλο?
Αυτό που κοιτάζω τώρα είναι το Q3 sport 1.4 TFSI S-tronic με το S line competition πακέτο.