Jump to content

vasilik

Member
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by vasilik

  1. Καμία γνώμη?
  2. Γεια σας και καλώς σας βρήκα! Με την έλευση του νέου Q3, θα ήθελα τις γνώμες σας εαν αξίζει η αγορά του τωρινού Q3 1.4. Τελικά μετά από τόσα χρόνια χρήσης του, εσείς οι κάτοχοί του τι γνώμη έχετε (όσο μπορείτε να φανείτε αντικειμενικοί! ? )? Μήπως να περιμένω το νέο μοντέλο? Αυτό που κοιτάζω τώρα είναι το Q3 sport 1.4 TFSI S-tronic με το S line competition πακέτο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.