Καλησπερα και καλώς σας βρήκα. Γιώργος από Αθηνα.
Λοιπόν σαν παιδί και εγώ ήθελα πάντα ένα ττ και το ήθελα και δυνατό.
Οπότε πήρα το ττ (αρκετά δύσκολο να το βρεις καθαρό είδα 7 αμάξια...) Και ετοιμάζομαι για τις πρώτες βελτιώσεις ,αλλά θελω κάποιες γνώμες . Πόσα άλογα μπορεί να φτάσει αυτό το μοτέρ bam 225 χωρίς να το ανοίξω και επίσης πως? Τι πρόγραμμα τι εξάτμιση τι φίλτρο τι άλλο? Και γενικά αν κάποιος έχει ήδη κάνει κάποια βελτίωση σε αυτό το μοτέρ ίσως με προλάβει από θέματα που θα συναντήσω στο μέλλον ευχαριστώ.