Καλησπέρα και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους.Νέος στο club,αγόρασα πρόσφατα ένα Α3 TDI του 2016.Η αλήθεια είναι ότι από έλλειψη χρόνου δεν έχω προλάβει να ψάξω πολύ το mmi .
Απ ότι είδα δεν έχει sd κάρτα.Έχει ένα slot για sd και υποδοχή για cd .Τι μου προτείνετε να κάνω σχετικά με αυτό;Υπάρχει κάποια λύση να στείλω το κινητό στην οθόνη,να βλέπω χάρτες και εφαρμογές; Βασικά ούτε bluetooth δεν μπορώ να συνδεθώ.