Καλησπέρα σε όλη την ομάδα! Μετά από πολλά χρόνια που ονειροπολούσα και ξεροστάλιαζα μπροστά σε μια οθόνη σε youtube, car.gr και τα συναφή, πλησιάζει η στιγμή από το νέο έτος να αποκτήσω ένα αυτοκίνητο που θα είναι κάτι παραπάνω από απλό μέσο μετακίνησης..! Συγκεκριμένα, έχω βάλει στο στόχαστρο τo TTS 8J κατά προτίμηση s-tronic. Από πιτσιρικάς το λιγουρευόμουν όταν είχε παρουσιαστεί! Δε ξέρω πως να ανοίξω νέο θέμα και αν είναι σωστό να ανοίξω, για να ρωτήσω βασικα πράγματα περί αξιοπιστίας και τι να προσέξω κατά την αγορά.. επίσης βλέπω τις τιμές να κρατάνε-είναι τσιμπημένες βασικά, για ένα καλό δείγμα με λίγα χιλιόμετρα που θέλω-κάτω και από 80000 αν είναι δυνατόν. Ποιό θεωρείτε και εσείς λογικό κόστος για την απόκτηση ενός τέτοιου μοντέλου? Ξέρω πως έχει να κάνει με το νομο της προσφοράς και ζήτησης, αλλά ότι αξιόλογο βλέπω σε αγγελία παίζει παραπάνω απο 30κ...
Συγγνώμη για το σεντόνι, ευχαριστώ πολύ!! 😃