Jump to content

theokar

Member
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

theokar last won the day on March 5 2023

theokar had the most liked content!

About theokar

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Q3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

theokar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Καλησπέρα, έχω ένα audi Q3, 2012 2.0tsi, ea888 gen 2 κινητήρα, dq500, big turbo setup.To θέμα είναι ότι κατά καιρούς μου ανάβει η παραπάνω ένδειξη αλλά ο βελτιωτής που το έχει φτιάξει, όπως και ένας 2ος μηχανικός-προγραμματιστής δεν μπορεί να βρεί γιατί το κάνει και ίσως λένε είναι θέμα του εγκεφάλου. Το αυτοκίνητο φοράει μπεκ rs3 8v, billet εισαγωγή, μεταλλική πεταλούδα 80 , είναι μαφλες,αντλία μπροστά autotech, αντλία πίσω walbro 400 στο μαμά καλάθι,ολόσωμη εξάτμιση decat. Οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη! Υγ: Κάπου είχε διαβάσει κάτι ότι γίνεται με την γραμμή καυσίμου αλλά δεν το βρίσκω.
  2. Και οι δυο ειναι πολυ καλοι!Τωρα τα υπολοιπα καλυτερα σε pm!
  3. Το αμαξι μου ηταν στον τακη 0-400 φτιαγμενο(προγραμματιζει στο σαλια), και μετα το εφτιαξα στον Πετροπουλο(προγραμμα μπολοτακης).Υπαρχουν πολλα καλα συνεργεια που εχουν κανει εκατονταδες βελτιωσεις σε αυτα τα αλογα!Ολοι καλοι ειναι, το θεμα ειναι και ποσο γνωριζεις εσυ η αν εχεις αγνοια εντελως της βελτιωσης!
  4. Θεωρω πως υπαρχουν πολλοι μαστορες να φτιαξουν ενα αυτοκινητο πεντακιλυνδρο 800ps.Δεν ειναι τοσο εξωτικη βελτιωση οσο ενος v8-v10-v12 που δεν εχουν φτιαχτει τοσα μοτερ στην ελλαδα οποτε εκει θα ειχα εναν ενδιασμο. κλειστο μοτερ!
  5. Αν και το αυτοκίνητο δεν ειναι κοντράδικο(q3) , έγινε πολυ ωραίο!Φυσικά δεν έχει το spool που είχε με την κ4, αλλά έγινε και πιο οικονομικό στο ταξιδί,καθώς πάει ατούρμπιστο.Τελικά έβαλα g25-660, το οποίο έβγαλε 627 άλογα, με 75κιλά ροπή!Θα ανοίξω ένα θέμα κάποια στιγμή να κάνω κάποια παρουσίαση!Πιστεύω 100-200 να έχει 7,5 sec( το αυτοκίνητο φοράει και 21αρες ζάντες),Ξέρει κανείς που μπορώ να το ζυγίσω στην Αθήνα?
  6. Με το καλο!Αναμενουμε αποτελεσματα εαν θες να τα ανακοινωσεις, γιατι και εγω το σεπτεμβρη θα ολοκληρωσω το δικο μου!Μηπως σκεφτω και το turbo που λες, καθως συμφερει αρκετα οικονομικα!
  7. Η g25-550 ειναι πολυ καλη, αν και εχω ακουσει οτι κοβει αξονα εαν την φυσηξεις πολυ δυνατα ενω η 2867g αντεχει και ειναι και πιο φτηνη με μηδενικη διαφορα στο spool. Χταποδι-τουρμπο-γραμμες παροχης σιγουρα πιστευω 2.5k-3.0k. Xταπόδι μπορείς να φτιάξεις και πιο φτηνά, υπάρχουν πολλοί καλοί μάστορες. Αυτα τα τούρμπο δεν είναι κινέζικα? Είσαι ευχαριστημένος με την xtp? Tην 550 έχεις? Ελληνικής κατασκευής είναι? Βγαζει αραγε 550 και αντέχει? Εάν spammaroume το θέμα του φιλου, τα λεμε και με pm!
  8. Έχεις σκεφτει την λυση της 2867? Γιατι και εγω εχω 2.0 σφυρι Κ04-064 και θέλω να το ανεβάσω στα 500+- χωρις να χασει σε καθημερινοτητα και spoolarisma και μαλλον θα κινηθω προς τα εκει.Βεβαια ειναι πιο ακριβη λυση απο μια plug & play tte480 (την οποια εγω βρισκω στα 2800 περιπου). Οσο για το external εαν σε ενοχλει ο ηχος, μπορεις να το ριξεις μεσα στην εξατμισης αν φορας 80αρα και να μην ακουγεται
  9. το αυτοκινητο στρωνεται και τελικα ψηθηκα για τουρμπακι 2867gen 2. Τι διαλεγουμε απο εδω και γιατι? σκεφτομαι μπεκ opel, χταποδι 42αρι, external 44.Τα 500 αλογα ειναι εφικτα; το αυτοκινητο ειβαι φουλ σφυρι,με μεθανολες και ολα τα περιφερειακα
  10. Δεν ειναι δικο μου.Ο μηχανικος μου, μου εδειξε κατι τετοιο αν παω σε 2867gen 2, υλικο 321 στον κακαρακη , full vband, με external μεσα στην εξατμιση να μην κανει πολυ θορυβο καθως το παιζουμε κυριλε.Τωρα διαμετρους, τι external κτλπ ακομα δεν εχουμε μπει σε λεπτομερειες.
  11. Τελικα δεν εχω κάνει τιποτα ακομα.Σημερα τελειωσε το μοτερ, το στρωνω για 1-2 μήνες καθως δεν κανω πολλα χιλιομετρα και θα σκεφτω τι θα κανω. Τρεις σκεψεις εχω : 1)υβριδιο Κ04 με φτερο μπροστα και πισω στον turbo exelixis (κλαδη) 2) να παω σε ttrs turbo η και να γινει και αυτο υβριδιο (βεβαια νομιζω πλεον θα χασει πολυ σε spool οπως εχω δει δυναμοδιαγραμματα απο ttrs υβριδιο) 3) ακριβοτερη λυση, αλλα δεν ξερω αν το αμαξι χασει το γρηγορο spool,τον καθημερινο χαρακτηρα του και την οικονομια , σε 2867gen2 η g25-550... Το αυτοκινητο ειναι 1640 κιλα, dsg 4x4, οχι για κοντρες.Απλα θελω να τσουλαει καλα 😁 450 ροδες θα ηταν το τελειο, αλλα και 420 ροδες πιστευω θα με καλυψει. Κο4 υβριδιο με μεθ, μπορει να βγαλει 400 ροδες χωρις να γινει σεσουαρ?
  12. Καλησπερα σε ολους!Θα ηθελα να ρωτησω,επειδη βλεπω πλεον ειναι παλια συνταγη, τι φτερα βαζουν σε k04-064 ωστε να τερματισει χωρις να γινει εντελως φλουδα; Αλλαζουν και τα δυο φτερα η μονο το ενα απο 46 σε 49;; Το αυτοκινητο ειναι 2.0, σφυρι,με μεθ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.