Jump to content

stevedim

Member
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

About stevedim

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Thessaloniki

stevedim's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. το δικο μου εχει κανει 100κ και καλο ειναι να αλαχτει.εχει ενα φιλτρο μεσα που βρωμιζει.κοιτα επειδη ειμαι με 3076 καλο θα ηταν το μεγαλυτερο.εχει το διπλασιο μεγεθος απο το δικο μας.πιστευω θα κρυωνει καλυτερα το λαδι και δε θα χρειαστει να βαλω αεροψυκτοΜΑΜΑ!
  2. τελικα το s3 8l εχει αυτο το ψυγειακι μανισιο.ηρθε η ωρα να το αλλαξω και καπου διαβασα οτι το ψυγειο απο το s4 που ειναι ποιο μεγαλο κουμπωνει ακριβως στον 1.8t.ξερει κανεις? http://www.034motorsport.com/oec.php?oefilename=wizard.jsp&partner=motorsport&year=2001&make=AU&model=A6-Q-006&category=A&part=Oil+Cooler μετα απο ψαξιμο......! ....νομιζω πως ταιριαζει.στον 1.8t εχει φορεθει στο passat 1.8t και το 96 και το 00.αρα παμε για μεγαλυτερο water oil cooler στο s3 μας.το μαμα που ρωτησα σημερα εχει 160 απο ετεα.αυτο αυριο θα μαθουμε..
  3. και εγω 1.8τ εχω.απλα σε εμενα δεν υπαρχει.λεω μηπως ειναι απλο να τοποθετηθει.μαλον στο φιλτρο θα ταιριαζει σαν 1.8τ αλλα με το κυκλωμα νερου τι γινεται?εσενα απο που περνει το νερο και που το επιστρεφει?τι διαδρομη κανει?
  4. ξερετε αν ταιριαζει ψυγειο λαδιου απο αλλα μοντελα vag το οποιο ψυχεται με νερο?αν βιδωνει στη θεση του φιλτρου λαδιου και πως μπορουμε να τροφοδοτησουμε νερο?νομιζω το a3 8l diesel φοραει τετοιο http://www.carcoolin....4751-1357.html
  5. σου εχει φυγει η ταπα απο κατω μη ψαχνεις αδικα....!
  6. θα το κοιταξω σημερα,αν και σταματησε να το κανει...
  7. παιδια θα ζητησω τα φωτα σας ξανα...εχει δυο εβδομαδες που αλλαξα haldex performance και εκτος απο μια φορα που ειχε αναψει το λαμπακι του abs δεν υπηρξε προβλημα μεχρι εχθες!βαζω μπρος να φυγω και τα φρενα δεν πιανανε..μετα απο λιγο αναψε το abs τα φρενα ψιλοστρωσαν και αναψε και το λαμπακι του χειροφρενου στο κεντρικο καντραν λεει service abs και σφυριζει!τι μπορει να ειναι αν εχει τυχει σε καποιον? ................................................................................ ...................................... τελικα μια το κανει μια σταματαει..μηπως επαιξε και κανενα ρολο η βροχη?μηπως τα εχει παιξει λιγο??η μηπως διαβαζει ο εγκεφαλος και στρωσει?τα φωτα σας please!
  8. παιδια ξερει κανεις αν χαλαει το internal wastegate της μαμα κ023 και τι γεινεται αν συμβει?για να βοηθησω λιγο,εγω ειχα ανεβασμενες πιεσεις που τελικα μολις αλαξα μαφ εστρωσαν.καποια στιγμη δοκιμασα μια βαλβιδα J και απο τοτε εχω παλι υψηλες πιεσεις.εβαλα ξανα την μαμα F αλλαξα και μαφ ξανα αλλα τιποτα.η πιεση στα υψη.σκεφτομαι μηπως εχει χαλαρωσει κανενα actuator...ισχυει κατι τετοιο?τσαμπα λεφτα για μαφ εδωσα...!
  9. Κωστα μπραβο μια ψιλοδιορθωση μονο...το maf ανακατασκευης 141 εβραιους και καινουριο 270 διαολεμενους!!
  10. τα μπουζι silver τα ξερει κανεις?http://www.nology.com/silver.html
  11. σημερα παρηγκειλα και εγω f5!
  12. μετα απο δυο χρονια..σιγουρα αλλη τιμη!hr εχω βαλει εγω με 400é
  13. το set up που λες ειναι τελειως λαθος.πισω ειναι και φαρδυτερο και ψηλοτερο ταυτοχρονα!η διαμετρος οπως το εχω δεν πρεπει να διαφερει αλλα οπως λες τα υπολοιπα μπορει να συμβαινουν.παντως το αμαξι βγηκε ετσι απο το sportec και δουλευει 65.000χλμ χωρις προβλημα και θορυβους.το μονο που ειδα ειναι οτι το ενα πισω λαστιχο ειναι φαγωμενο εσωτερικα ενω το αλλο οχι!ο λατιχας λεει λογω ευθυγραμμησης.μαλον κατι τρεχει..
  14. το οτι αλλαζει σε 35 υψος απο 40 μπροστα δεν το κανει να εχει ιδια διαμετρο?αλλα και παλι αφου δεν συνδεονται οι δυο αξονες με διαφορικο αλλα ειναι ελευθεροι τι προβλημα να υπαρξει με το διαφορετικο κυκλο?δεν τα ζοριζει κατι να εχουν την ιδια δυναμη.αλωστε με το haldex ο πισω μια εχει μια δεν εχει μια εχει λιγοτερη ροπη.τι να πω?προσπαθω να δικαιολογησω την κατασταση μπας και τα κρατησω ετσι!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.