Jump to content

DeadCanWalk

Member
  • Posts

    295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

DeadCanWalk last won the day on August 14 2015

DeadCanWalk had the most liked content!

About DeadCanWalk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A5

Recent Profile Visitors

1,298 profile views

DeadCanWalk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

86

Reputation

  1. Σούπερ. Καλορίζικο! βαλε καμία Φώτο να ζηλέψουμε. ενημερωτικά το concert που έχεις είναι με κουμπί CD ή με κουμπί MEDIA;
  2. ωχ... μας βλέπω να μπλέκουμε με αγορές και ξήλωνε-ράβε πάλι. Το έχεις πάρει και το έχεις τοποθετήσεις δηλαδη?
  3. ναι βέβαια. Άλλαξα μπαταρία σχετικά πρόσφατα. Απλά έχω την αίσθηση οτι παλαιότερα το αμάξι ανεξάρτητα αν είχα μέρες να το κουνήσω ή αν είχε κρύο, έπαιρνε μπρος γρήγορα. Τώρα πια, ανάλογα , μερικές φορές βλέπω ότι κάνει παραπάνω μίζα από ότι θυμόμουν. Λες να είναι η ιδέα μου?? ?
  4. ΟΚ, όχι δεν έχω.. γιαυτό μπερδεύτηκα. Μετα το καταλαβα οτι λέγατε για αέριο. Thanks!
  5. Για να μην ανοίγω νέο τόπικ, στο δικό μου Α5 Β8 παρατηρώ οτι όταν εχει κρύο ή αν έχω να το βάλω μπρος μέρες, τότε αργεί να πάρει μπροστά. Κάνει μίζα παραπάνω από ότι έκανε τουλάχιστο παλιότερα. Έχει κανείς καμία ιδέα? Στο φόρουμ του Β7 αναφέρουν είτε βαλβίδα ψυχρής ή πνεύμονα (?).
  6. επειδή παρατηρώ το κάνει και σε μένα αυτό , ειδικά όταν έχω να το κουνήσω μερικές ημέρες, τι εννοείτε πνεύμονας? Δώστε λεπτομέρειες αν γίνεται
  7. Ωραιο δείχνει και το 10αρι. Το άλλο που λέτε το μικρότερο https://www.aliexpress.com/i/4000365608182.html?spm=2114.12057483.0.0.2ee448f2y81ccV τελικά δεν έχω καταλάβει . Παίζει σε concert του '08 που δεν έχει media κουμπί?
  8. Δε χρειάζεται να καλύψεις κάποια σημεία με σακούλα για να μην βραχούν ;
  9. Καλημέρα στην ομάδα. Με τρώει να πλύνω μηχανή με ένα πιεστικό που έχω αλλά δε ξέρω σίγουρα ποια σημεία θέλουν κάλυψη για να μη βραχούν. Έχει ασχοληθεί κανείς να μας υποδείξει πως γίνεται σωστά; Ή μήπως δεν κάνει να αγγίξουμε όποτε μακρυά από τέτοια; Στην δίκη μου περίπτωση μιλάμε για Α5 1800tfsi.
  10. Με λίγο ψάξιμο νομίζω πως έτσι είναι. Θέλει aux or AMI για να παίξει. Τα πρώτα κομμάτια σαν το δικό μου δεν έχουν. Αρε θα πρέπει να αλλάξω και Unit αν θα πάω σε τέτοια λύση. ?‍♂️ Πάντως δώσε μας εντυπώσεις όσο γίνεται χρήση για να έχουμε εικόνα Αν είναι καλή λύση.
  11. Ενδιαφέρον δείχνει. Επειδη δεν κατάλαβα από την περιγραφή στο σάιτ , για α4 α5 2008 δεν κάνει Που έχουν το παλιό κονσερτ χωρίς το κουμπί media? Ή δεν παίζει ρόλο ;
  12. Καλημέρα στο φορουμ ως αναμενόμενο κρέμασε ο ουρανός και σε μένα. δεν ξέρω αν θα βρω χρόνο να ασχοληθώ μόνος μιας και δεν είναι και απλο να μπλέξεις με βενζινοκολλες κλπ. υπαρχει κάποιο καλό μαγαζί για την επιδιόρθωση που έχετε πάει και το προτείνετε στην Αθήνα; Γιάννης.
  13. Όχι διότι μου είπαν ότι αν δεν της βάλεις φορτίο πάνω να ενεργοποιηθεί δεν έχει θέμα. Δεν ξέρω αν ευσταθεί αυτό βέβαια.
  14. Από χθες πάντως που έχω κάνει 50-60κμ δεν έχει αλλάξει κάτι. Το πρωί βγάζει low battery.battery will be charged while driving και στην οθόνη 10%. εβαλα το διαγνωστικό πάνω και στο module 19 μέτρησα τα κελιά 18-19-20 που δείχνει την κατάσταση της μπαταρίας. Βέβαια οι τιμες είναι μόλις είχα βάλει μπροστά το αμάξι το πρωί Group 018: Power Supply (Battery) 14.800 V Battery Voltage 3.0 A Battery Current 10.0°C Battery Temp. (Estimate) 11.0°C Battery Temp. (Ambience) Group 019: Power Supply (Battery) 78.0 % Battery State of Charge (SOC) 10.0 % Battery State (as shown in MMI) 46.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 109.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 4.8 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.8 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 0 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage το 14,8V βέβαια εν λειτουργία φαντάζομαι ότι είναι η τάση του alternator. πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι λάθος υπάρχει και τα κάνει αυτά. Η μπαταρία είναι και καινούργια απλά την είχα αποθηκευμένη κάνα 6μηνο πριν την βάλω πάνω. Η ένδειξη στην οθόνη δείχνει ότι θέλει πάντως και δεν ξέρω αν και πως θα αλλάξει.
  15. Καλημέρα στην ομάδα. Αποφάσισα εχθές να αλλάξω την μπαταρία στο αμάξι , μιας και τις τελευταίες μέρες το πρωί μίζαρε περισσότερη ώρα για να πάρει μπρος. Επιπλέον εδώ και πολύ καιρό μου βγάζει την ένδειξη χαμηλή μπαταρία , και χαμηλή στάθμη στην οθόνη. Την αντικατάσταση την έκανα με μια Bosch S5 007 αν θυμάμαι καλά, και μάλιστα έκανα την αλλαγή της μπαταρίας ενώ έδινα ρεύμα στο αμάξι από άλλο αμάξι ώστε να μη χάσει καθόλου τάση κατά την αλλαγή. Η μπαταρία μπήκε πάνω κανονικά, όλα δουλεύουν ΟΚ, δεν χάθηκαν μνήμες κλπ. Επιπλέον είπα με το VCDS να κάνω και την τυπική αλλαγή στο νούμερο της μπαταρίας και καλά΄να την δει σαν νέα μπαταρία το αμάξι , όπως λένε κάποια σαιτ. Η παλιά μπαταρία που έβγαλα πάντως, στο ματάκι το χρώμα είναι πράσινο , που δείχνει ότι είναι ακόμα καλή πάντως, αν αυτό σημαίνει κάτι. Το πρόβλημα μου είναι ότι σήμερα που κίνησα το αμάξι καμιά 30 χιλιόμετρα , εξακολουθεί στην οθόνη να δείχνει η στάθμη της μπαταρίας στα ελάχιστα , σαν να μην άλλαξε τίποτα και το πρωί πάλι να έχω το μήνυμα για χαμηλή μπαταρία. Έχετε καμία ιδέα τι γίνεται? Θέλει πολύ χρόνο για να γίνει adapt η νέα μπαταρία ή έχω θέμα και πουθενά αλλού?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.