Ta aloga san apolyto noumero exoyn shmasia mono an tha trexeis dragster h synexeia kontres.An einai etsi exeis dikaio
kai psaxneis kai to teleytaio alogo.
To pio shmantiko einai,nomizw,synfwna me ta kybika poy exeis,na bgalei 650,na laggarei to ligotero dynaton,kai na fortwnei nwris.
Aytos erixe sympiesh,giati thelei na doylepsei poly piesh,posa bar doylevei,1.9?
Yparxoyn se kati germanika site kati syndoiasmoi me K24/K26.
To RS2 doylevei 9.3 sympiesh sto 1.4 thn K24 apo mama.
edit φίλε tex γράφε σε παρακαλώ με Ελληνικά.