Jump to content

Typhoon

Member
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Typhoon

  1. Ta aloga san apolyto noumero exoyn shmasia mono an tha trexeis dragster h synexeia kontres.An einai etsi exeis dikaio kai psaxneis kai to teleytaio alogo. To pio shmantiko einai,nomizw,synfwna me ta kybika poy exeis,na bgalei 650,na laggarei to ligotero dynaton,kai na fortwnei nwris. Aytos erixe sympiesh,giati thelei na doylepsei poly piesh,posa bar doylevei,1.9? Yparxoyn se kati germanika site kati syndoiasmoi me K24/K26. To RS2 doylevei 9.3 sympiesh sto 1.4 thn K24 apo mama. edit φίλε tex γράφε σε παρακαλώ με Ελληνικά.
  2. Ta aloga pou theleis na vgaleis,theloyn megala turbo. Nomizw gia ta kybika sou theleis pio poly sympiesh 9.4-9.5, giana ta gyriseis. Pantws an den tis phres tis GAREETT,skepsouto gia 2X K24 sto 1.6.Egw aytes tha evaza.
  3. An valeis megala turbo theleis ligo akoma.
  4. 1.Βαζεις στην βιδα που φαινεται ενα καρυδακι(καλυτερα μαυρο) και με το αεροκλειδο την ξεβιδωνεις. 2.Τραβας εξω το γραναζι(θα δεις και μια τσιμουχα που πρεπει να την αλλαξεις σιγουρα οταν ξαναδεσεις το μοτερ.Αν ειναι σφιγμενο το γραναζι κουνατο λιγο μηπως και βγει,αλλιως μονο με εξωλκεα,μην βαλεις φλογηστρο. 3.Μετα βγαζεις την αντλια λαδιου. Ετυχε οταν ανοιξα το τοπικ να ειναι διπλα μου ο μηχανικος που μου εφτιαξε το μπλοκ. Αν θες κατι αλλο ρωτα.
  5. Εμενα την ανοιγει.Σου τα στειλα με π.μ.
  6. H 034 λογικα ειναι πολυ καλη,εχει τα παντα. Για 8200 ακουγονται λογικα τα υδραυλικα. Κοιτα και εδω για να δεις απο ποιο σταδιο και μετα προτεινει μηχανικα http://www.catcams.be/index.htm Για τοσα πολλα αλογα νομιζω χρειαζεται ροικη,για να αυξησεις παροχη,αφου δεν θα μπλεχτεις παρα πολυ με βυθισμα(και καλα κανεις).
  7. Πολυ σωστη επιλογη να βαλεις καινουρια ελατηρια ,βαλβιδες,οδηγους. Επειδη ειναι στα αγγλικα και δεν καταλαβα,ωστηρια δεν θα αλλαξεις? Και κατι αλλο.Οι oversized βαλβιδες, και τα high rate ελατηρια ειναι ενισχυμενα εταιριας π.χ ferrea ετσι? Για το αν κανεις ροικη εξαρταται απο τα cfm που εχει δυνατοτητα αυτη η κεφαλη σε συναρτηση με το τι τουρμπο θα βαλεις και ποσα αλογα θελεις. Keep tuning.
  8. Ειναι λιγο ξεροκεφαλος....
  9. Απο την στιγμη που εβαλες πολλαπλη αλλη,οτι τουρμπο gt και να βαλεις εισαι σωστος. 28/35 ειναι μια χαρα για κλειστο κινητηρα.Σηκωνει βεβαια αρκετη πιεση αυτο το τουρμπο και ισως δυσκολευτεις λιγο με τον AGU εγκεφαλο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.