Η πρώτη γενιά του Tfsi πρωτοφορέθηκε στο Α3 το 2004 και σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα του group μέχρι και τα μέσα του 2008 που αντικαταστάθηκε το A4 Β7 από το Β8.
Για τα νέα μοντέλα υπήρξε ολική αντικατάσταση του κινητήρα, η τεχνολογία του turbo σε άμεσου ψεκασμού κινητήρα ήταν το 2004 σε πολύ πρώιμο στάδιο.
Οι νέες νόρμες ρύπων και οικονομίας, η πρόοδος του ανταγωνισμού αλλά και η βελτιωμένη αξιοπιστία είναι πολύ σημαντικοί λόγοι εξέλιξης του νέου TFSI. Ο οποίος είναι πολύ λογικό να είναι καλύτερος συνολικά του παλιού και σε απόδοση και σε οικονομία, αλλά πιθανόν και σε αξιοπιστία (μένει να το δούμε).
Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε, το σχόλια για πέταμα νομίζω όμως πως είναι υπερβολικό, ειδικά αν σκεφτούμε τα κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης και οικονομίας του παλιού TFSI.