Jump to content

droemmen

Member
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

About droemmen

Recent Profile Visitors

1,653 profile views

droemmen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Θυμάται κανείς στα πόσα χιλιόμετρα ή χρόνια πρέπει να αλλάζεται ο ιμάντας κανονικά? Έχω 76000 χλμ και 4 χρόνια μήπως πρέπει να το ψάξω?
  2. Αφού σε ενοχλεί άλλαξε το. Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση το είχα αλλάξει στην αντιπροσωπεία. Αφού είχα ασφάλεια για θραύση κρυστάλλων δεν χρεώθηκα τίποτα και μου έκαναν και το service ταυτόχρονα!
  3. Μέσα στον μήνα θα κάνω το service των 75.000 χλμ. Το πρόγραμμα το έχω περίπου 30.000 χλμ, αν και όταν το έβαλα δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση (...λαδιού )
  4. Να ρωτήσω κάτι, κι εμένα το αυτοκίνητο (μοντέλο 2007 MTM stage1) καταναλώνει περίπου 1 ή το καλοκαίρι μέχρι 1,5 λίτρο (5-30) στα 15.000 χιλιόμετρα. Μιλάτε για παραπάνω κατανάλωση?
  5. Η πρώτη γενιά του Tfsi πρωτοφορέθηκε στο Α3 το 2004 και σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα του group μέχρι και τα μέσα του 2008 που αντικαταστάθηκε το A4 Β7 από το Β8. Για τα νέα μοντέλα υπήρξε ολική αντικατάσταση του κινητήρα, η τεχνολογία του turbo σε άμεσου ψεκασμού κινητήρα ήταν το 2004 σε πολύ πρώιμο στάδιο. Οι νέες νόρμες ρύπων και οικονομίας, η πρόοδος του ανταγωνισμού αλλά και η βελτιωμένη αξιοπιστία είναι πολύ σημαντικοί λόγοι εξέλιξης του νέου TFSI. Ο οποίος είναι πολύ λογικό να είναι καλύτερος συνολικά του παλιού και σε απόδοση και σε οικονομία, αλλά πιθανόν και σε αξιοπιστία (μένει να το δούμε). Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε, το σχόλια για πέταμα νομίζω όμως πως είναι υπερβολικό, ειδικά αν σκεφτούμε τα κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης και οικονομίας του παλιού TFSI.
  6. Δεν καταργήθηκε αμέσως, υπήρχε σε όλα τα μοντέλα από το 2004 εως και το 2008. Μετά βγήκε ο καινούριος 2.0 Tfsi που φοράει το B8. Αν εννοείς σε επίπεδο tuning βέβαια δεν ξέρω...
  7. Καλησπέρα ήθελα να ενημερώσω πως προς το παρών δεν έχω κάποιο νέο, καθώς το ψάχνω το θέμα ακόμα... Να ενημερώσω πάντως πως μέσα στον τελευταίο μήνα που κοιτάζω, διαβάζω κριτικές, βλέπω βίντεο στο youtube κλπ... α) Οι μονάδες είναι μεν σε πολύ μεγάλο ποσοστό αξιόπιστες με κορυφαία χαρακτηριστικά (ότι περίμενα δηλαδή πάνω κάτω), βέβαια σε καμία περίπτωση δεν λείπουν παράπονα στα οποία δίνω ιδιαίτερη προσοχή. β) Οι τιμές σε κάποια sites έχουν πέσει αρκετά... γ) Εμφανίζονται σε όλο και περισσότερα ελληνικά μαγαζιά Δεν βιάζομαι και ιδιαίτερα απ' ότι καταλάβατε καθώς ότι πάρω θέλω να έχω για καιρό... Βλέπουμε...
  8. Καλή χρονιά σε όλους! Φαίνεται και αυτό καλή επιλογή θα το δω μόλις επιστρέψω... Ευχαριστώ πολύ Δημήτρης
  9. Είμαι μεταξύ αυτού και αυτού Τα συγκεκριμένα δεν είναι ασχημα Προτείνεται κάποιο για οποιονδήποτε λόγο?
  10. Ακριβώς, το aftermarket έχει πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά από το μαμά και σαν τιμή είναι σίγουρα οικονομικότερο. Βέβαια θα επιδιώξω να τα δω από κοντά κάπου, πριν το παραγγείλω (είναι δύο διαφορετικά που έχω κατά νου). Αν και όπου έχω δει κριτικές μόνο καλά λόγια βλέπω...
  11. Οκ! Τελικά έχω 2 din το τσέκαρα από εδώ (1η φωτο είναι το δικό μου) οπότε είναι όλα πιο εύκολα. Μάλλον θα προχωρήσω στην αγορά από το εξωτερικό καθώς βγαίνει πιο φτηνα και απλά θα ψάξω κάποιον για την τοποθέτηση. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
  12. Το φαντάστικα Άρα η μετατροπή που χρειάζεται είναι πιο δύσκολη και ακριβότερη λογικά ε?...
  13. Δεν νομίζω πως κατάλαβα τι εννοείς (είμαι άσχετος) Αν κατάλαβα καλά πάντως η κονσόλα που έχω είναι αυτή με το διζωνικό κλιματισμό...
  14. Δεν έχω ιδέα απλά είδα που το είπε ο Μιχάλης και ρωτησα... Μπορεί κάποιος αν ξέρει να μας πει μήπως δεν χρειάζεται τελικά η μετατροπή και είναι απλή η τοποθέτηση? Το αυτοκίνητο είναι A4 B7 μοντέλο 2007 με ηχοσύστημα Concert...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.