Jump to content

athoryvos

Member
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About athoryvos

  • Birthday 05/22/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Larissa
  • Interests
    Λίγη αδρεναλίνη που και που με το Audaki...

athoryvos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του ASC. Πριν λίγη ώρα επιστρέφοντας από απογευματινό μπανάκι, μου άναψε στο καντράν το λαμπάκι του EPC και το λαμπάκι του κινητήρα (πάνω αριστερά). Επίσης, το ρελαντί ανέβηκε στις 1200 στροφές και παραμένει εκεί. Κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά, το τούρμπο γέμιζε κανονικά και η θερμοκρασία κινητήρα σε φυσιολογικά επίπεδα. Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει; Εννοείται ότι αύριο πρωί πρωί θα το πάω συνεργείο για έλεγχο με το VAG COM.
  2. Φίλε και εγώ από Λάρισα είμαι και συμφωνώ ότι το καλύτεο συνεργείο είναι ο Φιλίππου. Στο θέμα σου τώρα, σου βγάζει κάποια βλάβη στο ταμπλό; Οταν το συνδέετε στο μηχάνημα μέσω OBD, δείχνει βλάβη και με ποιό κωδικό; Τους πολλαπλασιαστές τους έχετε κοιτάξει γιατί είναι η πλέον κλασσική βλάβη στα Audi μετά από κάποια χιλιόμετρα.
  3. Η βάση του υποβραχιόνιου δεν φαινόταν να ακουμπά τον μηχανισμό της ντίζας του χειρόφρενου. Απλά ήταν πολύ κοντά. Τελικά θα το σηκώσω τη Δευτέρα σε ράμπα για να δω αν υπάρχει πρόβλημα και αν όντως κάπου ακουμπάει μάλλον θα σηκώσω λίγο τη βάση με ένα επιπλέον παξιμάδι εκεί όπου βιδώνει η βάση.
  4. Για χαρά. Έχω ένα Α4 Β6 και χθες εγκατέστησα στην κεντρική του κονσόλα ένα υποβραχιόνιο το οποίο αγόρασα από το e-bay (όχι γνήσιο)! Η βάση του υποβραχιόνιου μπαίνει κάτω από πίσω τασάκι και πάνω ακριβώς από το ντίζα του χειρόφρενου. Το πρόβλημα είναι ότι μετά την τοποθέτηση έχω την εντύπωση πως το αμάξι μοιάζει να είναι φρεναρισμένο στον πίσω άξονα. Δεν βρήκα την ευκαιρία να το ανεβάσω σε κάποια ράμπα για να δοκιμάσω εάν κινούνται ελεύθερα οι πίσω τροχοί. Πάντως, στο ταμπλό δεν ανάβει το λαμπάκι του χειρόφρενου. Είναι δυνατόν το χειρόφρενο να είναι ελάχιστα τραβηγμένο και να μην ανάβει η σχετική λυχνία; Μήπως είχε κάποιος από εσάς εμπειρία από την εγκατάσταση Aftermarket υποβραχιόνιου σε A4 B6; Τα φώτα σας παρακαλώ!
  5. Ελπίζω να μπορείτε να βγάλετε άκρη, όπως ανέβηκε. LOG-01-002-020-111.txt
  6. Α, όσο για την πίεση, το πρόγραμμα δουλεύει 1,4 bar στο over και πέφτει σταδιακά στα 1,1 με 1 bar ψηλά. Το μοτέρ είναι bfb. Για κάποιο λόγο δε μπορώ να επισυνάψω το file με το log ώστε να έχετε αναλυτική εικόνα την τύχη μου.
  7. Κώστα το πάτημα έγινε με 3η (5άρι σασμάν) από 1500 στροφές μέχρι κόφτη. Αυτό που λες Δημήτρη για την εισαγωγή δεν το κατάλαβα. Τι εννοείς; Η εισαγωγή του turbo δεν έχει αλλαχτεί ακόμα, αν και δε νομίζω να εννοείς αυτό. Τώρα παρήγγειλα πάντως ένα φίλτρο αέρος από Αγγλία και το περιμένω εντός της εβδομάδας. Όσο για το 120 πεδίο Μιχάλη αν δεν κάνω λάθος, μου έβγαζε πίεση βαρομετρική. Υπάρχει τρόπος να υπολογίσω τη ροπή; Είμαι ψιλοάσχετος με το όλο θέμα των log οπότε ζητώ την κατανόησή σας και σας ευχαριστώ για τη βοήθεια.
  8. Τα φώτα σας παρακαλώ. Τι ιπποδύναμη να υπολογίζω με βάση την ένδειξη 165.53 g/s στο mass flow; Το log έγινε πριν καμιά ώρα σε ένα Α4 163HP FWD με πρόγραμμα και μπεκ.
  9. Με τα RE 070 πηγαινοερχόμουνα Λάρισα-Αθήνα επί 1 χρόνο φίλε μου. Στις βροχές με 120, στο στεγνό σανίδα. Το θέμα είναι απλό. Ξεχνάς την άνεση και το θόρυβο και απολαμβάνεις τους Αγίους Θεοδώρους και όποια στροφή βρεις στο δρόμο σου. Με τα ADVAN SPORT η κατάστση βελτιώθηκε αισθητά στο βρεγμένο αλλά έχασα λίγο στο στεγνό. Τώρα, ψάχνω κάτι κορυφαίο στο στεγνό που να μην ανάβει esp στο βρεγμένο κάθε τρεις και λίγο. Στο tirerack είδα καλές reviews για το NEOVA και το DUNLOP που προαναφέρω. Απλώς δεν τα βρίσκω στη Λάρισα. Θα μπορούσα να έχω δύο set και να τα αλλάζω (χειμώνα-καλοκαίρι) αλλά οι βροχές στην Ελλάδα είναι σπάνιες και έχω εναλλακτική λύση, εάν πρέπει σώνει και καλά να ταξιδέψω προγραμματισμένα με βροχή.
  10. Έχει κανείς ιδέα αν υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα τα ADVAN Neova AD07 - ΑD08 ή τα Dunlop Direzza sport Z1 star spec;
  11. Γεια χαρά σε όλους. Τα λάστιχα που φοράω έχουν αρχίσει να παραδίδουν το πνεύμα τους, οπότε ετοιμάζομαι για αλλαγή. Ψάχνω κάτι σε semi slick γιατί καμιά Κυριακή κάνωμερικούς γύρους σε κοντινή πίστα για να φεύγει το στρες της εβδομάδας. Έχει κανείς να προτείνει κάτι; Αυτά που φοράω τώρα είναι τα Αdvan sport της Yokohama, που θεωρώ ότι είναι πολύ καλά για overall συνθήκες αλλά θέλω κάτι πιό ακραίο. Είχαι δοκιμάσει παλιότερα τα RE-070 της Bridgestone που στο στεγνό ήταν κορυφή, αλλά στο βρεγμένο άστα. Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη.
  12. ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ! ΕΥΤΥΧΩΣ, ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ (ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΝΕΙ Η AUDI ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΓΙΑ 20 ΜΕΡΕΣ!) ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ AUDI ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ - ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ! - ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ...
  13. Καλησπέρα σε όλους σας. Πριν μία ώρα πήγα μία σύντομη βόλτα για τσιγάρα με το καμάρι μου (Α4 1.8Τ) και ξαφνικά μου άναψε η λυχνία καυσαερίων. Το μοτέρ άρχισε να ρετάρει και πιθανολογώ ότι έμεινα με τρεις κυλίνδρους, μάλλον από πολλαπλασιαστή ή μπουζί! Έχει κανείς ιδέα για το κόστος αντικατάστασης του πολλαπλασιαστή/των και πόσο εύκολο είναι να το κάνω μόνος μου;
  14. Για ρίξε μία ματιά στα Torco, αφού ψάχνεσαι εκτός των γνωστών και πολυδοκιμασμένων. Την περασμένη εβδομάδα άλλαξα τα δικά μου και έβαλα εκ νέου Motul 300v Power Racing 5w30. Εάν έχεις βαρύ δεξί πόδι , θα σου καίει κάποια γραμμάρια αλλά αυτό δεν είναι κακό, όπως τουλάχιστον με διαβεβαίωσε μηχανικός που ειδικεύεται στο VAG Group. Αλλαγή στα 5.000 km!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.