Jump to content

COSTAS S3

Member
  • Posts

    2,427
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by COSTAS S3

  1. επειδή δεν κατάλαβα...το provent μπαίνει αντί του catch can?Στην ουσία είναι ένα δοχείο αναθυμιάσεων?
  2. Βασίλη πολύ μικρές οπές δεν έχει?
  3. Γαβ λίγο έμεινε άντε να δούμε και κανά βίντεο Πολύ τούμπανο έδειξε
  4. Καλό στρώσιμο Μητσάρα
  5. όμορφο αλλά τι είναι το lava mat?
  6. Καλορίζικα και από εδώ Μιχάλη.Εύχομαι το τούμπανο να το χαρείς τέρμα, με ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
  7. Δημήτρη απ'ότι έχω ακούσει, γίνεται http://www.h2sport.com/news.php?newsid=636
  8. Με φτιάχνει και μόνο που το βλέπω και ας ήταν μαμά μηχανικά...
  9. ωχ βλέπω τελικά να φτιάχνεις το δικό σου με 4,2
  10. Μήπως σκέφτεσαι την υλοποίηση αυτού του πρότζεκτ στη Θεσσαλονίκη? ΥΓ
  11. που είσαι χαμένος εσύ βρε? ΥΓ εκείνη η βόλτα που λέγαμε με τα 480?
  12. το προηγούμενο Δημήτρη το c5?με τα 480 παραγωγή έχει 04/2004 – 09/2004 και είναι πολύ σπάνιο μιας και κατασκευάστηκαν κάτω από 1000 αυτοκίνητα.(σαν μοτέρ πρέπει να είναι ίδιο με τα 450 απλά αλλάζει η χαρτογράφηση) έτσι και δουλέψει όμως ο άγραφος
  13. Αν δε σου κάνουν δουλειά τότε υπάρχει το πρόβλημα ή στα χειλάκια ή στις πόντες ή στις βάσεις.
  14. τούμπανο λέμε άντε να τελειώνει να ανέβεις για στρώσιμο
  15. Πραγματικά όμορφο!!!
  16. Μπράβο ρε Δημήτρη σε χαίρομαι
  17. το έβαλε? άντε με το καλό Δημήτρη!!
  18. αν μπορεί να πάρει και αντλία από tsi μετά θα είναι καλύτερα
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.