Jump to content

stef80

Member
  • Posts

    1,971
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

stef80 last won the day on January 13 2016

stef80 had the most liked content!

1 Follower

About stef80

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Θεσσαλονίκη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    BMW 120i

Recent Profile Visitors

6,779 profile views

stef80's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

655

Reputation

  1. Τελειο! Οχι οτι ηταν ασχημο μεχρι τωρα...
  2. Και πολυ αντεξε.
  3. Τι εύκολος, ένα σπρωξιματάκι και έφυγες!
  4. Q3 είναι Τάσο, ξεγελάει η γωνία και δείχνει μεγαλύτερο! Ιδανικό είναι!
  5. Α, ναι δεν εχω αντιρρηση. Απλα ειπα να μην ανοιξω αρχικα τοπικ για ασχετο αμαξι, αλλα τωρα εγιναν αρκετα τα ποστ.
  6. Η αληθεια ειναι οτι δεν αντεξα. Το πειραξα πολυ πιο συντομα απο το tt. Πιεση δυστυχως δεν μπορω να δω, γιατι ο τροπος που δουλευουν αυτα ειναι να δινουν στον εγκεφαλο μικροτερη πιεση απο την πραγματικη, ωστε αυτος να ανεβαζει παραπανω πιεση. Ετσι και γω απο την obd βλεπω το πειραγμενο σημα. Παντως πρεπει να δινει 0,2 - 0,3 bar πανω απο τα 0,8 bar που εχω εργοστασιακα. Για δυναμομετρηση δεν ενδιαφερομαι. Μου αρκει που δουλευει καλα και στρωτα.
  7. Δεν το ηξερα καν Τασο. Πρωτη φορα το ακουσα απο τον μπατζανακη μου που το ειχε παρει και αυτος απο Αγγλια. Δεν αναφερε τιποτα ο Αγγλος. Συνηθως αν υπαρχει δικτυο διανομης σε ενημερωνουν. Απο οτι βλεπω ειναι και πιο φτηνο στο ελληνικο site. Η πρωτη μου επιλογη ηταν η racechip αλλα μου ειπαν οτι δεν εχουν για το μοντελο μου. Τελικα, ειμαι ικανοποιημενος απο την επιλογη και το αποτελεσμα.
  8. Τελικα αντι για προγραμμα, κατεληξα σε παραλληλο εγκεφαλο της tmc motorsport, κυριως λογω της εγγυησης. Μετά από λίγη ταλαιπωρία, αφού αρχικά δε δούλεψε όπως έπρεπε και χρειάστηκε να τον στείλω πίσω για επαναπρογραμματισμό, μπορώ να πω ότι πλέον είμαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο από την ποιότητα λειτουργίας του, όσο και από την διαφορά που έκανε στην απόδοση. Την πρώτη φορά που τον εγκατέστησα, παρατήρηση κάποια μικροκομπιάσματα/κοψίματα στην επιτάχυνση και επίσης η απόδοση δεν είχε μεγάλη διαφορά κυρίως στις υψηλές στροφές. Έτσι, παρόλο που υπάρχει δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών, συμφώνησα να το στείλω πίσω στην Αγγλία για επαναπρογραμματισμό, χωρίς να είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, χτές το παρέλαβα με το νέο χάρτη περασμένο και σήμερα το εγκατέστησα και μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος από τη λειτουργία του. Έχει πολύ γραμμική απόδοση, χωρίς κενά και κομπιάσματα και έχει σημαντική διαφορά στην απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών από την εργοστασιακή λειτουργία. Συνδέεται σε τρία σημεία, τον αισθητήρα πίεσης στο σωλήνα μετά το intercooler, τον αισθητήρα πίεσης στην εισαγωγή και τον αισθητήρα εκκεντροφόρου ώστε να διαβάζει τις στροφές του κινητήρα. Η εγκατάσταση θέλει λίγο παίδεμα, αλλά άπαξ και το κάνεις μία φορά μετά είναι θέμα πενταλέπτου. Το κόστος είναι 299 λίρες + φπα.
  9. Αν δουλευει σε καλη πιεση και ψεκαζει μικροσταγωνιδια, η μοιρασια στους κυλινδρους θα ειναι σωστη. Αν εχεις γαιδουροσταγονες, οντως η αδρανεια θα τις παει στο 2ο και 3ο.
  10. Γιατί Δημήτρη? Δε φτάνει?
  11. Θα τις βαλεις για χαμηλοτερες θερμοκρασιες και καθαριςμο βαλβιδων, η θα ρυθμισεις και πιο επιθετικα?
  12. Καλοριζικο. Τι κινητηρα-κιβωτιο εχει? εντυπωσεις ως τωρα?
  13. Οχι ιδιαιτερα, αφου και με την κανονικη γριλια τρυπιο ειναι. Η τραβερσα της πινακιδας κανει μια μικρη διαφορα.
  14. Το χαμηλωμα βελτιωνει την αεροδυναμικη.
  15. Γιατι το εκανες? αυτη η σιτα επικοινωνει με το χωρο της μηχανης? Αν και ειναι ομορφο, θα πρεπει να ξερεις οτι εχεις χειροτερεψει αρκετα τον αεροδυναμικο συντελεστη του αμαξωματος και αν η σιτα επικοινωνει με το χωρο του κινητηρα εχεις μειωσει και τη δυναμικοτητα του συστηματος ψυξης του.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.