Jump to content

Orban

Member
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Orban last won the day on September 17 2011

Orban had the most liked content!

About Orban

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,263 profile views

Orban's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

29

Reputation

  1. Η απάντηση σε αυτό, τουλάχιστον για μένα, αλλάζει κάθε βδομάδα. Δεν πιάνουμε καλύτερα το Κυπριακό….
  2. Ξηγήθηκε καλά ο daliqueris Θα πρπει να αλοιθόρισε μετά από audonia που τον πέρασαν
  3. Καταπληκτικό! Θα το ψάξω για το Α4 Πραγματικά δεν έχω καταλάβει, γιατί δεν υιοθετείται αυτός ο τύπος από την audi. Δεν βλέπω μειονεκτήματα. Δεν βουλώνουν, δεν στραβώνουν, απλώνουν ομοιόμορφα. Το μόνο πού θα μπορούσα να πω είναι, ότι για μια στιγμή, μέχρι να περάσει ο υαλοκαθαριστήρας, δεν βλέπεις σχεδόν τίποτα.
  4. Έβαλα κι εγώ RT πριν απο ένα μήνα. Very happy. Αν και η σύγκριση μάλλον δεν ελιναι δίκαιη γιατί είναι άλλη διάσταση σε σχέση με το προηγούμενο. (Πριν pirelli P7 225/55/17 τώρα Dunlop sportemaxx RT 245/45/18) - Απίστευτα αθόρυβο για το πλάτος τους. - Άνετο πολύ, μάλλον λόγω μαλακών πλαϊνών. Ίσως χάνει λίγο στην αμεσότητα για τον ίδιο λόγο. - Μαλακή γώμα, γαντζώνει (δεν έχω καταφέρει να το σπινιάρω το allroad) - Διαβάζει τον δρόμο και δίνει feedback στο τιμόνι. (κάτι που η Audi κάνει ότι μπορεί να το σκοτώσει) - Αν κάποιος είναι υπερβολικά ενθουσιώδης, μάλλον θα τα τελειώσει γρήγορα. - Πατάει και κρύο. Ισορροπημένο λάστιχο. Θα έλεγα αρκετά κοντά στα continental sp3. Μάλλον δεν είναι τυχαίο που και τα δυο είναι γερμανικά
  5. Τι να λέμε τώρα, μπορεί το Α3 να το έχει η σύζυγος πια, αλλά still in love with it. Έχει 200.000 χλμ (10 χρόνια στην πλάτη του) και η ποιότητα του απλα δεν παίζεται. Απλά δεν γερνάει ποτέ. (ούτε σχεδιαστικά)
  6. Μην φανταστείς πολλά, τα περισσότερα είναι από τα νυχάκια της συζύγου. Άλλη μία , χτύπησα κατά λάθος το κουμπί του eject. (3mm χαρακιά) και επειδή από κάτω είναι διάφανο για το φωτισμό, είχα μια φωτιζόμενη χαρακιά Σε ένα Golf του 2000 που έχει ο πατέρας μου, η κατάσταση ήταν τραγική.
  7. Πάντως, αν μπορώ να πω τα καλά νέα για τα Α4 Β8, αυτό το πρόβλημα δεν νομίζω να εμφανιστεί. Έχω ένα Α3 P8 του 2003 και το πρόβλημα το αντιμετώπισα από νωρίς, λίγο στους διακόπτες των τζαμιών και αρκετά σε μερικά της κεντρικής κονσόλας. Το έλυσα με την σούπερ επιστημονική λύση του μαρκαδόρου. Στο Α4 Β8, όταν μπήκα για πρώτη φορά παρατήρησα τελείως διαφορετικό πλαστικό που μου έκανε και άσχημη εντύπωση. Ενώ το Α3 έχει ένα σκουρο γκρι χρώμα με βελούδινη υφή, στο Α4 είναι σκούρο μαύρο σκληρό πλαστικό. Εδώ και 2 χρόνια που έχω το Α4 δεν έχω δει γρατζουνιά. Ίσως, κάποιος που έχει Β8 αρκετά χρόνια, μπορεί να το επιβεβαιώσει.
  8. Ευχαριστώ!! Μπήκαν αυτές που είχε σαν option στον configurator. Στα μάτια μου, δεν πήγαινε τίποτε άλλο, γι'αυτό δεν πήρα τίποτε σε replica. Αυτές δεν τις βρήκα ούτε σε replika ούτε στο e-bay. Τώρα μου μένουν οι 17αρες, αλλά μάλλον θα τις κρατήσω για χειμερινά λάστιχα
  9. Με ενδιαφέρει μόνο το bluetooth για το χειρισμό του τηλεφώνου από το τιμόνι. Από ήχο και sources είμαστε αρκετά καλά. (8GB στο καρτακι SD είναι μια χαρά, και το Β8 μου ήρθε με ενισχυτή και 8 speakers) Έχω δει και το Dension Gateway Five. Τα φώτα σας.
  10. Παραγγελία από εξουσιοδοτημένο έγιναν, σαν ανταλλακτικά. Άνοιγα κουτιά και ζελατίνες. Εδώ η φώτο στο κάτω parking του ναού του Ποσειδώνα.
  11. Το ενγχείρημα έγινε με ολοκαίνουριες 18άρες από Αudi. Ήρθαν μέσα σε μια βδομάδα και μπήκαν Dunlop sportmaxx RT 245/45 Damn, I love it. Ξεκίνησα για Βάρκιζα, και έφτασα Σούνιο
  12. Θα ήθελα να μάθω κι εγώ. Α4 Β8 έχω. Έχω ένα φόβο για την εγκατάσταση και τα ξηλώματα, αλλά το χρειάζομαι. Ελπίζω να έχετε και κάποιον καλό τεχνικό εγκατάσταση. Ευχαρηστώ
  13. Ααα τότε να να το σκευτώ και εγώ. Μάλλον το χειμώνα θα κάναι ακόμα μεγλύτερη διαφορά
  14. Να κάνω μερικές χαζές ερωτήσεις; Αυτά τα FMIC που πάνε μπροστά από το ψυγείο νερού, δεν μειώνουν την απόδοση του; Γιατί τα μικρά που βάζει ο κατασκευαστής είναι από κάτω και δεν καλύπτουν το άλλο΄ Μήπως όσοι βάζουν μεγάλα FMIC είναι αποφασισμένοι ότι δεν βγαίνουν έξω στις μεγάλες ζέστες, ή δεν επηρεάζει καθόλου το ψυγείο νερού;
  15. ααααα Να κάνετε δικό σας club... "club 5άρια" Εγώ θα δώσω μια ευκαιρία στα στα νέα Dunlop Sport Maxx RT, αν και ξέρω ότι θα φαγωθούν γρήγορα Για 8P, όχι S3 (A3 2.0) τώρα, εδώ είναι εμπειρία μου: - Bridgestone Potenza RE070 Καταπληκτικό σε αίσθηση λάστιχο, πολύ μεγάλη αντοχή λόγω τον πολύ σκληρών πλαϊνών και το μεγάλο κομμάτι slick στην άκρη. Βγάζει χιλιόμετρα άλλα κάνει θόρυβο και φέρνει όλες τις ανωμαλίες του δρόμου στο τιμόνι, ακόμα και τα χαλικάκια. Χρειάστηκε να αλλάξω σινεμπλοκ μετά από αυτά. (έμπαιναν OEM στα SUBARU εκτός Ελλάδας) - Yokohama ADVAN Neova AD07 Ακόμα καλύτερο. Όχι τόσο σκληρά πλαϊνά σαν τα R070 αλλά απόλυτα στριφτερο λάστιχο. Γόμα βεντούζα, πιο ανθρώπινο για καθημερινή χρήση, αλλά μετά τα 10.000χλμ πολύς θόρυβος. - Continental ContiSportContact 3 πολύ πιο normal από τα παραπάνω. Εξαιρετική γόμα που πατούσε καλά και μετά από 25.000χλμ. μαλακά πλαϊνά που το έκαναν να πλέει σε απότομες μετατοπίσεις. Πού άνετο στους κακοτράχαλους δρόμους του χωριού μου (Αθήνα). Μετά τα 10.000χλμ, πολύς θόρυβος (όχι σαν τα 2 παραπνάνω) - Michelin PS3 - Τσουλήθρα στους καταπληκτικά γυαλιστερούς δρόμους μας. Το Conti, πατούσε καλύτερα κρύο και ας είχε 25.000χλμ. ¨όταν ζεσταινόταν καταπληκτικό. Καλή ισορροπία, προβλέψιμο και επικοινωνιακό , Μέσα στην πόλη που δεν ζεσταίνεστε ποτέ, ίσως και λίγο επικίνδυνο. ABS και ESP (anti-spin λειτουργία) πολύ συχνά. Είναι σίγουρο πάντως ότι το 8P φέρνει πολύ θόρυβο από τα λάστιχα στην καμπίνα, ακι αυτό είναι λίγο σπαστικό μετά από λίγο
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.