Jump to content

Kavouras

Administrator
  • Posts

    16,364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    639

Everything posted by Kavouras

  1. Πυκνιοι καπνιοι σκεπάζουν φιλελιευθερη φυλλλιηηηη.... Θα επανέλθω αυριο με σοβαρές απαντήσεις. :-)
  2. Καλημερα. Ξερω οτι θα πεσει κράξιμο τερμα αλλα τι επιλογές εχουμε για φρενα χωρίς να αλλάξω δαγκάνες; Δηλαδή διατηρώντας τι διάσταση της δισκοπλακες στα 345χ30 (s3 διάσταση) ;; Γιατι μετα απο μια πολυ γρήγορη βολτα στο σουνιο, τα φρενα βγήκαν off.
  3. θα......... .......κόψεις πίεση δηλαδή???
  4. Λογικο ειναι απο τη στιγμη που ο εγκέφαλος μηχανησ δεν μπορει να δινει data blocks σε δυο πηγές.
  5. τι σκέφτεσαι να πάρεις τώρα?
  6. ναι-ναι, ξέρω... έχω δει:
  7. ξετρύπημα από μέσα ρε ή με τη "βαριά". κλάιν.....
  8. Σου έγραψα γιατί χρειάζεται τρύπημα. δεν είναι το πρόβλημα η τοποθέτηση όσο το "μετά".
  9. είμαι ο πρώτος που το λέει, αλλά όταν πήγα να ρωτήσω για την εργοστασιακή αεροτομή, όλοι μου τα κάνανε δύσκολα (φανοποιοί). "φίλε μόνο κολλητή, δε σου κάνω τρύπες να βιδωθεί όπως η εργοστασιακή γιατί....."( έλαβα βλακώδεις δικαιολογίες και στην ουσία ποτέ δε μου εξήγησαν γιατί τόσο αρνητική κατάσταση) Εντομεταξύ στα 5θ/sportback Α3, η αεροτομή του facelift έχει πάνω της το φως led του stop. Αν αυτό για κάποιο λόγο χαλάσει, θα πρέπει να βγάλεις την αεροτομή και να ξεκουμπώσεις από μέσα τα κλιπς για να το βγάλεις (και να το αντικαταστήσεις). Αν.....την κολλήσεις, πώς θα βγάλεις το φως? οεο? (εγώ γι' αυτό δεν την έχω βάλει)
  10. ξέρεις πόσο έχει το original? Θα το πάρεις μόνο και μόνο για να δεις το RNS-e από το διαγνωστικό??
  11. Την αεροτομή την περιμένω κι Εγω Να τη βαλει καποιος γνωστός πρωτα. Δυστυχως εκτός της original όλες μου φαινεται οτι εχουν προβλημα στην εφαρμογή.
  12. έχεις κωδικοποιήσει το can-bus να του πεις ότι φοράς rns-e?
  13. θα συμφωνήσω ότι είναι φτηνότερη αλλά δεν είναι τίμια. Συγνώμη. Δεν ξέρω κανέναν που να έβαλε miltek και να μην άνοιξαν τα καζανάκια μετά από 1-2 χρόνια. (απαράδεκτο) Δεν σάπισε, δεν έκανε σπασίματα ο σωλήνας ή οι κολλήσεις (όπου υπήρχαν). "Άνοιξαν" τα καζανάκια με αποτέλεσμα η εξάτμιση να είναι πιο θορυβώδης από ό,τι όταν ήταν καινούρια και σε κάποιους μάλιστα έκανε και σκασίματα(!!). Και σε όλους μιλάμε για 1ο στάδιο. Δε λέμε να έχει γίνει bt το αμάξι και η εξάτμιση να δουλεύει με περισσότερη πίεση καυσαερίων από αυτή που ήταν σχεδιασμένη. @CostasD Η superspint γενικά φημίζεται για πολύ ποιοτικότερες εξατμίσεις από τον ανταγωνισμό, αλλά ξεφεύγει η τιμή. Επιπλέον, επειδή είναι εξάτμιση που είναι εστιασμένη στην απόδοση, κάνει αισθητά περισσότερο θόρυβο από την εργοστασιακή. Οι επώνυμες εξατμίσεις να ξέρουμε-έχουμε ακούσει έχουν το μειονέκτημα ότι είναι ακριβές γιατί έρχονται "έτοιμες", plug and play. Αυτό το πληρώνεις παραπάνω (για το ίδιο προϊόν που ο εξατμισάς θα στη φτιάξει επιτόπου). Επίσης αν ο εξατμισάς σου βάλει ίδιας ποιότητας (ή και καλύτερης) από αυτές που βάζει η miltek-supersprint-κτλ, είναι βέβαιο ότι θα πλησιάσεις αρκετά στο κόστος των επώνυμων εξατμίσεων. Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και μία εξάτμιση φτιαγμένη από εξατμισά στην Ελλάδα, αν επιλέξεις επώνυμα πράγματα και ποιοτικά, η εξάτμιση δεν "πέφτει" κάτω από τα 1600€.... (και λίγα λέω) ΥΓ: Καλή εξάτμιση και φτηνή, δεν υπάρχει. Όπως δεν υπάρχει για κανένα προϊόν στον πλανήτη, εκτός κι αν αυτός που στο φτιάχνει είναι ο αδερφός σου και στο δίνει "τσάμπα". Υπάρχει (μόνο) η λύση του συμβιβασμού, γιατί "δε θέλω" ή "θεωρώ ότι δεν αξίζει" να πληρώσουμε για κάτι καλύτερο.
  14. Μην ξεχνάτε το κλείδωμα των εγκεφάλων μετα το 2015-2016.... Δνε ειναι όπως παλιά που το Κωδικοποιουσες και "έπαιζε".
  15. υπάρχει περίπτωση να μην παίρνει την κωδικοποίηση ο εγκέφαλος ηλεκτρονικών, άνεσης (αν εσένα παίρνει τέτοια ρύθμιση για το ηχοσύστημα) και του CAN-bus ώστε να "δει" ότι έχεις άλλο ηχοσύστημα. Επίσης ο προβληματισμός είναι ότι συνήθως όταν βγάζεις ένα oem ηχοσύστημα και το βάζεις σε άλλο αμάξι, σου ζητάει ένα security number τον οποίο στον έχουν δώσει ή είναι γραμμένος πάνω στο μηχάνημα (φαίνεται μόνο αν το ξηλώσεις) ώστε αν βγάλεις πχ την μπαταρία να μην κλειδώσει το ηχοσύστημα νομίζοντας ότι είναι κλεμμένο (το ηχοσύστημα). ΥΓ: είχε γίνει "σάλος" τον πρώτο καιρό που πολλοί πουλούσαν στο ebay rns-e (navigation για Α3 8Ρ, Α4 Β7, ΤΤ 8J κτλ) χωρίς κλειδί (security code). ΥΓ2: μάλιστα για κάποιες από αυτές τις παρτίδες, όταν πήγαινες αντιπροσωπεία να τους πεις (ψέματα) ότι ξέχασες τον κωδικό και να στον βρούν (πλήρωνες κανα 50άρικο € νομίζω), με το online σύστημα βρίσκανε ότι αυτή η πηγή που πάνε να ενεργοποιήσουν έχει χαρακτηριστεί ως κλεμμένη!
  16. Έλα σε ενα καφε να κανουμε τεστ αλλα αν δεν το διαβάζει αυτο που εχουμε παρει με το group buy, σημαίνει οτι εχει θεμα το αμαξι. (Ενημερωτικά στο γράφω)
  17. δες εδώ φωτο: Που ακριβώς είναι αυτό το αφρολέξ που λες? Ανάμεσα στην τραβέρσα και την γρίλια? γιατί "εμείς" (εγώ δηλαδή) λύνοντας δεν το βρήκαμε. ΥΓ: 10:00 είμαι στα μέσα του πρώτου φρέντο... ΥΓ2: κοίτα πόσο αδύνατος δείχνω στις 2 τελευταίες φωτογραφίες. Και έχω μαυρίσει κιόλας από τα πολλά μπάνια...
  18. μερικά σχόλια για τα 2-3. 2. μπορείς να βιδώσεις πρώτα την πινακίδα στο πλαίσιο και μετά να το κουμπώσεις στη γρίλια, αποφεύγοντας περιπτώσεις σαν αυτή που περιγράφεις. 3. έχει αφρολέξ εκεί? Δεν το θυμάμαι εγώ στο δικό μου που το έχω λύσει κιόλας μόνος μου* μέχρι και τα ψυγεία. *Κον, που είσαι?που σε είχε πάρει ο ύπνος.....???
  19. εμένα δεν το κάνει σε τέρμα γκάζι. Μόνο σε μισόγκαζα όπου έχω μικρή πίεση ή υποπίεση και περίπου στις 2200rpm (όπως λέει και το σφάλμα κατά την καταγραφή)
  20. 1) είχες το ίδιο πρόβλημα ή απλά σου φάνηκαν άχρηστα και αποφάσισες να ελαφρύνεις το αμάξι? 2) τραβάει αέρα μέσα από τα λάδια και ουσιαστικά διαβάζει διαφορετικό μείγμα από αυτά που θεωρητικά περίμενε, συγκρίνοντας τιμές maf και αισθητήρα λ. Με πολύ απλά λόγια, συνήθως στο χαλαρό γκάζι, έχεις υποπίεση (πίεση μικρότερη από την ατμοσφαιρική), άρα ο ατμοσφαιρικός αέρας έχει την τάση να μπει μέσα για να εξισορροπίσει την διαφορά πίεσης. Στο τέρμα γκάζι επειδή έχεις υπερπίεση (άρα περισσότερη από την ατμοσφαιρική), οπότε συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο (οπότε δε ρουφάει αέρα από κει, αλλά πιέζεται το λάδι να "βγει" έξω ώστε να πέσει η πίεση και να εξισορροπίσει η διαφορά πίεσης = διαρροή λαδιού). Επίσης το φαινόμενο αυτό με τη διαρροή στη φλάτζα στροφάλου εμφανίζεται συνήθως σε αμάξια με αυξημένο κόφτη στροφών ή σε μοτέρ που δουλεύουν με υψηλότερη πίεση από αυτή που είναι σχεδιασμένα ( ) 3) δεν το παίρνεις κάθε μέρα, στα @@ σου και λογικό. Εγώ θέλω να το φτιάξω όχι γιατί καίει περισσότερο, αλλά γιατί δεν δουλεύει σωστά. Πρέπει να δουλεύει σωστά το μοτέρ και όχι να είναι υπερπλούσιο ή υπερφτωχό (αντίστοιχα - αν κολλάνε κλειστά ή δεν ανοίγουν τέρμα).
  21. Αλλαγή λαδιών μετά από 10.000km (συν φίλτρα κτλ). Διάφορα νέα: 1) Βρέθηκε τι ήταν αυτός ο πλαστικός θόρυβος που ακουγόταν πίσω αριστερά στις μικρές εγκάρσιες λακούβες. Ήταν τα πλαστικά φλαπς που υπάρχουν στα εσωτερικά των τροχών ως αεροδυναμικό βοήθημα όταν πας με πολλά km/h. Δείτε τη φωτογραφία (από internet μιας και ξέχασα να το τραβήξω φωτο πάνω στο αμάξι): Το αριστερό είχε πετσικάρει αρκετά και κουνιότανε με διαφορετική ταλάντωση από το υπόλοιπο αμάξι, με αποτέλεσμα σε μικρές λακούβες να ακουγόταν πολύ έντονα πλέον την τελευταία βδομάδα. Δυστυχώς τα κλιπς που πιάνει είναι πάνω στο "φλαπ" με αποτέλεσμα να προβλήκαμε στην αφαίρεσή του (όπως έγινε και στο δεξί για λόγους ομοιομορφίας). Επίσης με έκπληξη παρατήρησα (ψάχνοντας φωτο στο internet) ότι ένα μεγάλο ποσοστό από τα Α3 δεν τα είχαν αυτά από το εργοστάσιο, ενώ αλλα φτιαγμένα α3-S3 τα έχουν αφαιρέσει (άγνωστος λόγος - αλήθεια γιατί να τα βγάλει κάποιος αν δεν υπάρχει λόγος όπως σε μένα πχ?). ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτός ο σπαστικός πλαστικός ήχος σταμάτησε. Είχα ξηλώσει το καλοκαίρι όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να βρω τι στο κέρατο έκανε αυτό το θόρυβο και δεν είχα βρει τι ήταν. 2) η φλάτζα στεγανοποίησης στροφάλου "χάνει" πλέον. Λογικό (ειπώθηκε) μετά από 132.000km που έχει κάνει το αμάξι. Μπήκε στο πρόγραμμα για κοντά ή μετά το πάσχα να αλλαχτεί... Budget 250€, συμπεριλαμβανομένης ευθυγράμμισης, μιας και υποχρεωτικά θα λυθεί η γέφυρα στο αμάξι για να αλλαχτεί. Αυτή μάλλον ήταν και η αιτία που σε χαλαρό γκάζι μου άναβε τον τελευταίο μήνα 1-2 φορές (ακανόνιστο το πότε κτλ) το CEL με σφάλμα MAF sensor - impulse signal. 3) αλλάχτηκαν οι λάμπες στα προβολάκια. Δε μου άρεσαν αυτές που είχα βάλει (και καλά για καλύτερες, αλλά μπλεδίζανε αρκετά και δε μου άρεσαν και στην τελική έχω την αίσθηση ότι φωτίζανε χειρότερα). 4) Αφού τοποθετήσαμε τους αποστάτες (10mm πίσω, 15mm μπροστά), ο πίσω αριστερός τροχός υπό προϋποθέσεις (φορτωμένο 4 άτομα + 2 βαλίτσες αεροπορικού τύπου) έβρισκε σε μεγάλες λακούβες. Βρήκα ότι βρίσκει κλασσικά στη βίδα που συγκρατεί στον πίσω προφυλακτήρα. (μου το είχατε πει dikonou και nassos ότι μάλλον εκεί βρίσκει...). Στραβώσαμε λίγο το πλαστικό και μάλλον δε θα ξαναβρεί. Εντομεταξύ ήταν-είναι τόοοσο ελάχιστο που ίιιισα που βρίσκει-γλύφει την άκρη της βίδας... 5) για πρώτη φορά έβαλα άλλη μάρκα (όχι audi) πίσω τακάκια λόγω μη διαθεσιμότητας και αποδείχθηκαν αρκετά σκληρά. Αποτέλεσμα? Τις τελευταίες 25 μέρες, όταν πας με μικρές ταχύτητες όπου δεν πατάς φρένω (20-30km/h) να σφυρίζουν και μόλις τσιμπάςτο φρένο να σταματάνε. Μάλλον όταν πάω για τη φλάτζα στροφάλου να τα αλλάξω. Δεν την παλεύω καθόλου με το σφύριγμα από τα φρένα-τακάκια... 6) αφού θα γίνει που θα γίνει το "2" και θα έχουμε πρόσβαση σε λαστιχένιους συνδέσμους και ζαμφοράκια, θα αλλαχτούν κι αυτά στο εμπρός τμήμα και όλα τα πίσω για "φρεσκάρισμα" (90€με περαστικά νομίζω μου είπε - δε θυμάμαι). Άρα μαζί με το "2" είμαστε ήδη στα 340 ευρουλάκια.... Βάλε και το "3" (κανα 50άρικο το υπολογίζω), ε....πλησιάζουμε τα 400€ πάλι..... 7) πολλαπλή εισαγωγής εμπρός, θα αλλάξουμε τον ηλεκτρονικό αισθητήρα που ελέγχει τη θέση των φλαπς. 99% τα έχει "κλάσει" και γι' αυτό κάποιες φορές με κρύα εκκίνηση μπερδεύει για 3-4sec με βύθιση του ρελαντί (ίσως και σε συνδιασμό με την φλάτζα στροφάλου?) Κόστος άγνωστο. Θα το μάθουμε από βδομάδα. Αυτά τα ολίγα...(?)
  22. πάρε αδιάβροχη κάμερα. Όλα εγώ θα στα λέω? Πόσα να σου μάθω πια?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.