Jump to content

Kavouras

Administrator
  • Posts

    16,364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    639

Everything posted by Kavouras

  1. ρε μπας και υπονοοεί ο Τάσος ότι είναι λίγο κατσίκι...?
  2. Δε θα επρεπε να βρίσκει ανεξάρτητα απο το ποσο χαμηλό ειναι. Στην χειρότερη θα επρεπε να βρίσκουν τα bump stops. Εκτός κι αν εχεις βγαλει τις ρόδες πιο έξω (παλιοκαγκουρα) και γι αυτο βρίσκει και ο μονος λόγος αποτροπής της επαφής ειναι να σκληρύνσεις την ανάρτηση. ΥΓ: ειναι ρυθμιζόμενη κατα σκληρότητα;
  3. Αμα κόβει το μάτι.......Χαχαχαχαχαχα Εχεις χειροτερέψει την αεροδυναμική σου.
  4. Δεν εχει Σημασια. τα σωστα ελατήρια για το αμαξι σου εχουν λάβει υπόψη τους οτι ειναι μπροστοβαρο το α3.
  5. αυτά δεν κάνουν? http://www.ebay.co.uk/itm/4-OEM-Wheel-Center-Hub-Cap-8E0601165-FOR-AUDI-02-06-Audi-A4-B6-16-5-Spoke-Wheel/262716707731?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140328180637%26meid%3Dd4d8a680ffd84192b8b4627bef8e56fe%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D262673844949 (είναι αισθητά φτηνότερα αλλά δεν ξέρω αν η διάσταση είναι σωστή. Λέει ότι είναι απο 8Ε πλατφόρμα = Β6??)
  6. Οποτε εισαι ευκαιρος. Δεν ειναι και πληροφορία του θανατά. Χαχαχαχαχαχαχα
  7. Δημήτρη, μέτρα εδώ. edit: στη φωτογραφία φαίνεται να γέρνει λίγο μπροστά (~0,5cm με 1cm)
  8. ωραίο το ύψος Δημήτρη από το έδαφος. Τι απόσταση έχεις από το έδαφος μπρος-πίσω?
  9. είμαστε στο topic του dikonou.... Ας το αναλύσουμε-συζητήσουμε αλλού.
  10. πες τα.....εκεί είναι η μεγάλη σπατάλη!!!
  11. Ναι βρε, ποιά συντήρηση? Μόνο βελτιώσεις... Γάμησέ τα.... ΥΓ: ευτυχώς η γυναίκα δε διαβάζει forum, αν και αν κάνει τους υπολογισμούς, θα τα βρει και μόνη της
  12. σσσσσ....μη λες πολλά! φήμες λένε ότι μας διαβάζει ο Τσίπρας ΥΓ: πρίγκιπα, εγώ αναφέρομαι στο κόστος αγοράς οχήματος, συν ότι μετατροπές/βελτιώσεις έχω κάνει. Σίγουρα μιλάμε για 50.000€ συνολικά (με το ~85% να είναι η αγορά του οχήματος βέβαια). Εν τέλει, όπως έχω πει και σε κάποιον από εδώ μέσα, αν ήξερα που θα έφτανα σήμερα ίσως τελικά να έπρεπε να έχω πάρει άλλο αμάξι....
  13. εξαρτάται πώς το βλέπεις.
  14. +1 Για να μπουν του S3, πρέπει να αλλάξεις και πόρτες...... Ντάξει...ποτέ όμως....
  15. Πισω s3 ρε συ. Το sline στα facelift ειναι πολυ κάπως. (Κυριλε?)
  16. Το θέμα είναι να κάνει καλή εφαρμογή, με ή χωρίς τις βίδες, ώστε να μην είναι άσχημο. Τώρα αν δεν είναι abs και είναι πολυ-εστέρας, το αρνητικό του είναι ότι θα σπάσει με το πρώτο ζόρισμα (ακούμπημα πχ).
  17. Τι θα έλεγες να μας έγραφες που το πήγες το αμάξι, που μετρήθηκε κτλ? Με μισές πληροφορίες δεν βγάζουμε και πολύ άκρη. Και στην τελική δεν είναι ντροπή. Δεν διαφημίζεις ή δυσφημίζεις και κανέναν. Τη γνώμη σου λες για ένα προϊόν που πλήρωσες κανονικότατα. ΥΓ: πάντως ξαναλέω ότι η αύξηση ιπποδύναμης με το πριν και μετά είναι λογική, οποτε δεν καταλαβαίνω τι ψάχνουμε. Γιατί εξαρχής δεν έβγαλε ως "μαμά" αυτά που θα έπρεπε? (που από ό,τι κατάλαβα, για μετρήσεις "τροχού" είναι πολύ καλά) ΥΓ2: η audi λέει 140ps στον στρόφαλο. Εσύ έβγαλες 120ps στον τροχό, που σημαίνει κάπου στα 140+ στο στρόφαλο, λαμβάνοτας υπόψη απώλειες. Μετά, βάζεις πρόγραμμα και σε μετράει 143ps τροχό (ή 163ps στρόφαλο) και με "μπουκωμένο" dpf (που όσο δυναμώνει το αμάξι, τόσο πιο πολύ σε κόβει, οπότε ίσως και οι απώλειες του 14% να μην είναι σωστές). Οπότε....τι ακριβώς ψάχνουμε? Δεν ρωτάω από ειρωνεία. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
  18. Πάντα πρώτα αντιπροσωπεία και μετά οπουδήποτε αλλού. Πολλές φορές δεν αξίζει η διαφορά τιμής το όποιο ρίσκο.
  19. μπα....... σιγά μην αντέξει τόσο ο Δημήτρης.
  20. είναι θέμα γούστου αν θα κρατήσεις το σήμα RS ή όχι. Πάντως μ@μ@ει........ Να πούμε καλορίζικο (όπως είπε ο Νάσος)?
  21. ξέρω ότι το έγραψες για πλάκα. ίσως δεν το έγραψα τόσο "χαρούμενα", μιας και όντως στενοχωρήθηκα που δεν ήρθα και για τους λόγους που προ-ανέφερα. Όσο για το bold, +1 φωτογραφίες δε βλέπω και ανησυχώ...
  22. Μπορεις να το γράψεις. Δεν ειναι ντροπή.
  23. Χρήστο, είχα πολύ σοβαρό λόγο να μην έρθω. Ευχάριστο λόγο αλλά δεν παύει να μην μπορούσα να έρθω. Σκέψου πόσο σπάστηκα που είχα κανονίσει δουλειές, αντικαταστάτες, άδειες, κακό χαμό και ό,τι άλλο μπορεί να οργανώσει κανείς σε μία δουλειά που έχει που δουλεύει και τις 365 μέρες (κυριολεκτικά) και στηρίζεται κατά 90% πάνω σου, να ασχολείσαι για να στήσεις το πρόγραμμα μαζί με το Νάσο, να βρούμε ξενοδοχείο (που θα δέχεται να δεσμεύσει χωρίς προκαταβολή 2 μήνες πριν τα δωμάτια), να σκεφτούμε πώς θα οργανώσουμε το ξενοδοχείο ώστε να μας δώσει καλές τιμές, να οργανωθούν τα φαγητά και οι καφέδες, να τρέξουμε για τα δώρα της κοπής και γενικά όλη την διοργάνωση της πανελλήνιας για 40-50 άτομα* και τελικά να συμβαίνει κάτι και να μην μπορείς να πας. *δεν είναι το ίδιο με το όταν πας μόνος σου εκδρομή. Στην τελική είστε πόσο? 2?4?6 άνθρωποι? κάπου θα βολευτείτε σε φαγητό και καφέ και άλλο να παίρνεις να κλείσεις για 40 άτομα. ΥΓ: και να αδράξω την ευκαιρία και να πω πως επειδή μου μεταφέρθηκαν γκρίνιες (λογικό εν μέρει, δεν μπορεί να συμφωνούμε όλοι με όλα, αλλά κάποια πράγματα είναι εκτός λογικής), να πω πως ειλικρινά όποιος θέλει, μπορεί να βοηθήσει ή και (γιατί όχι?) να αναλάβει εξολοκλήρου την επόμενη πανελλήνια συνάντηση του κλαμπ και εύχομαι ειλικρινά να τα καταφέρει καλύτερα από τους παρώντες διοργανωτές. (δεν το γράφω για πλάκα. το εννοώ σοβαρά)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.