-
Posts
16,364 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
639
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Kavouras
-
ρε μπας και υπονοοεί ο Τάσος ότι είναι λίγο κατσίκι...?
-
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
Kavouras replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
ωπ....είχαμε και κοντράκηδες-κάγκουρες στην παρέα μας?- 98 replies
-
- 4
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Δε θα επρεπε να βρίσκει ανεξάρτητα απο το ποσο χαμηλό ειναι. Στην χειρότερη θα επρεπε να βρίσκουν τα bump stops. Εκτός κι αν εχεις βγαλει τις ρόδες πιο έξω (παλιοκαγκουρα) και γι αυτο βρίσκει και ο μονος λόγος αποτροπής της επαφής ειναι να σκληρύνσεις την ανάρτηση. ΥΓ: ειναι ρυθμιζόμενη κατα σκληρότητα; -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Αμα κόβει το μάτι.......Χαχαχαχαχαχα Εχεις χειροτερέψει την αεροδυναμική σου. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Δεν εχει Σημασια. τα σωστα ελατήρια για το αμαξι σου εχουν λάβει υπόψη τους οτι ειναι μπροστοβαρο το α3. -
αυτά δεν κάνουν? http://www.ebay.co.uk/itm/4-OEM-Wheel-Center-Hub-Cap-8E0601165-FOR-AUDI-02-06-Audi-A4-B6-16-5-Spoke-Wheel/262716707731?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140328180637%26meid%3Dd4d8a680ffd84192b8b4627bef8e56fe%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D262673844949 (είναι αισθητά φτηνότερα αλλά δεν ξέρω αν η διάσταση είναι σωστή. Λέει ότι είναι απο 8Ε πλατφόρμα = Β6??)
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Οποτε εισαι ευκαιρος. Δεν ειναι και πληροφορία του θανατά. Χαχαχαχαχαχαχα -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
ωραίο το ύψος Δημήτρη από το έδαφος. Τι απόσταση έχεις από το έδαφος μπρος-πίσω? -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
τέρμα κάγκουρας -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
είμαστε στο topic του dikonou.... Ας το αναλύσουμε-συζητήσουμε αλλού. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
πες τα.....εκεί είναι η μεγάλη σπατάλη!!! -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ναι βρε, ποιά συντήρηση? Μόνο βελτιώσεις... Γάμησέ τα.... ΥΓ: ευτυχώς η γυναίκα δε διαβάζει forum, αν και αν κάνει τους υπολογισμούς, θα τα βρει και μόνη της -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
σσσσσ....μη λες πολλά! φήμες λένε ότι μας διαβάζει ο Τσίπρας ΥΓ: πρίγκιπα, εγώ αναφέρομαι στο κόστος αγοράς οχήματος, συν ότι μετατροπές/βελτιώσεις έχω κάνει. Σίγουρα μιλάμε για 50.000€ συνολικά (με το ~85% να είναι η αγορά του οχήματος βέβαια). Εν τέλει, όπως έχω πει και σε κάποιον από εδώ μέσα, αν ήξερα που θα έφτανα σήμερα ίσως τελικά να έπρεπε να έχω πάρει άλλο αμάξι.... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
εξαρτάται πώς το βλέπεις. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
+1 Για να μπουν του S3, πρέπει να αλλάξεις και πόρτες...... Ντάξει...ποτέ όμως.... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Πισω s3 ρε συ. Το sline στα facelift ειναι πολυ κάπως. (Κυριλε?) -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Το θέμα είναι να κάνει καλή εφαρμογή, με ή χωρίς τις βίδες, ώστε να μην είναι άσχημο. Τώρα αν δεν είναι abs και είναι πολυ-εστέρας, το αρνητικό του είναι ότι θα σπάσει με το πρώτο ζόρισμα (ακούμπημα πχ). -
Προβλημα με αυξηση ιπποδύναμης
Kavouras replied to vasilispanagiotis's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Τι θα έλεγες να μας έγραφες που το πήγες το αμάξι, που μετρήθηκε κτλ? Με μισές πληροφορίες δεν βγάζουμε και πολύ άκρη. Και στην τελική δεν είναι ντροπή. Δεν διαφημίζεις ή δυσφημίζεις και κανέναν. Τη γνώμη σου λες για ένα προϊόν που πλήρωσες κανονικότατα. ΥΓ: πάντως ξαναλέω ότι η αύξηση ιπποδύναμης με το πριν και μετά είναι λογική, οποτε δεν καταλαβαίνω τι ψάχνουμε. Γιατί εξαρχής δεν έβγαλε ως "μαμά" αυτά που θα έπρεπε? (που από ό,τι κατάλαβα, για μετρήσεις "τροχού" είναι πολύ καλά) ΥΓ2: η audi λέει 140ps στον στρόφαλο. Εσύ έβγαλες 120ps στον τροχό, που σημαίνει κάπου στα 140+ στο στρόφαλο, λαμβάνοτας υπόψη απώλειες. Μετά, βάζεις πρόγραμμα και σε μετράει 143ps τροχό (ή 163ps στρόφαλο) και με "μπουκωμένο" dpf (που όσο δυναμώνει το αμάξι, τόσο πιο πολύ σε κόβει, οπότε ίσως και οι απώλειες του 14% να μην είναι σωστές). Οπότε....τι ακριβώς ψάχνουμε? Δεν ρωτάω από ειρωνεία. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Πάντα πρώτα αντιπροσωπεία και μετά οπουδήποτε αλλού. Πολλές φορές δεν αξίζει η διαφορά τιμής το όποιο ρίσκο. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
μπα....... σιγά μην αντέξει τόσο ο Δημήτρης. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
είναι θέμα γούστου αν θα κρατήσεις το σήμα RS ή όχι. Πάντως μ@μ@ει........ Να πούμε καλορίζικο (όπως είπε ο Νάσος)? -
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
Kavouras replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
ξέρω ότι το έγραψες για πλάκα. ίσως δεν το έγραψα τόσο "χαρούμενα", μιας και όντως στενοχωρήθηκα που δεν ήρθα και για τους λόγους που προ-ανέφερα. Όσο για το bold, +1 φωτογραφίες δε βλέπω και ανησυχώ...- 98 replies
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Προβλημα με αυξηση ιπποδύναμης
Kavouras replied to vasilispanagiotis's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Μπορεις να το γράψεις. Δεν ειναι ντροπή. -
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
Kavouras replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Χρήστο, είχα πολύ σοβαρό λόγο να μην έρθω. Ευχάριστο λόγο αλλά δεν παύει να μην μπορούσα να έρθω. Σκέψου πόσο σπάστηκα που είχα κανονίσει δουλειές, αντικαταστάτες, άδειες, κακό χαμό και ό,τι άλλο μπορεί να οργανώσει κανείς σε μία δουλειά που έχει που δουλεύει και τις 365 μέρες (κυριολεκτικά) και στηρίζεται κατά 90% πάνω σου, να ασχολείσαι για να στήσεις το πρόγραμμα μαζί με το Νάσο, να βρούμε ξενοδοχείο (που θα δέχεται να δεσμεύσει χωρίς προκαταβολή 2 μήνες πριν τα δωμάτια), να σκεφτούμε πώς θα οργανώσουμε το ξενοδοχείο ώστε να μας δώσει καλές τιμές, να οργανωθούν τα φαγητά και οι καφέδες, να τρέξουμε για τα δώρα της κοπής και γενικά όλη την διοργάνωση της πανελλήνιας για 40-50 άτομα* και τελικά να συμβαίνει κάτι και να μην μπορείς να πας. *δεν είναι το ίδιο με το όταν πας μόνος σου εκδρομή. Στην τελική είστε πόσο? 2?4?6 άνθρωποι? κάπου θα βολευτείτε σε φαγητό και καφέ και άλλο να παίρνεις να κλείσεις για 40 άτομα. ΥΓ: και να αδράξω την ευκαιρία και να πω πως επειδή μου μεταφέρθηκαν γκρίνιες (λογικό εν μέρει, δεν μπορεί να συμφωνούμε όλοι με όλα, αλλά κάποια πράγματα είναι εκτός λογικής), να πω πως ειλικρινά όποιος θέλει, μπορεί να βοηθήσει ή και (γιατί όχι?) να αναλάβει εξολοκλήρου την επόμενη πανελλήνια συνάντηση του κλαμπ και εύχομαι ειλικρινά να τα καταφέρει καλύτερα από τους παρώντες διοργανωτές. (δεν το γράφω για πλάκα. το εννοώ σοβαρά)- 98 replies
-
- 6
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
