-
Posts
16,364 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
639
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Kavouras
-
Προβλημα με αυξηση ιπποδύναμης
Kavouras replied to vasilispanagiotis's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
έλα και μας κούφανες!!!! Μια χαρά είναι λοιπόν. -
Προβλημα με αυξηση ιπποδύναμης
Kavouras replied to vasilispanagiotis's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Α) νομίζω ότι αναφέρεται σε στρόφαλο ούτως ή άλλως και γι' αυτό και δεν αλλάζει η προσφερόμενη απόδοση είτε το αμάξι είναι 2κίνητο είτε 4κίνητο είτε αυτόματο. Β) μα αυτός μέτρησε από 140ps, 120ps crank (στρόφαλο δηλαδή). Μέτρησες συμπίεση φίλε Βασίλη? Πάντως η αναλογική αύξηση βάση προγράμματος είναι οκ. Απλά η "βαση" σου ηταν/ειναι χαμηλα. Δεν φταίει το πρόγραμμα... -
Προβλημα με αυξηση ιπποδύναμης
Kavouras replied to vasilispanagiotis's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Τα αλογα συα οποία αναφέρεσαι ειναι τροχό ή στρόφαλο; Πιεση σηκώνεις την αναμενόμενη; Απο καύσιμο πως εισαι; το μοτερ ποσά km εχει κανει; -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Και ηλιοροφή για group buy -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ολα γίνονται ααααν θες -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ξαναβλέπω τις φωτο. Χαμηλώνει αλλο; -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
έχε χάρη που λόγω προβλημάτων που δεν ήταν στο χέρι μου, δεν ανέβηκα πάνω και να ζητήσω βόλτα... ΥΓ: σημασία έχει να αρέσει σε σένα ούτως ή άλλως. -
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
Kavouras replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Οτιδήποτε πανω απο 5 σπίτια ειναι πόλη; χαχαχαχαχαχαχ- 98 replies
-
- 2
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Ανεπίσημο group buy καλώδια τύπου vag com (διαγνωστικά) 2ο μέρος
Kavouras replied to Dimitris_Kon's topic in Προτάσεις
Με το Δημήτρη (Dimitris_kon), αλλά θα το δει και θα σου στείλει κι αυτός. Που μένεις? Τέλος, θα κάνουμε πανελλήνια συνάντηση με κοπή πίτας για το 2017. Μήπως σε βολεύει να το πάρεις εκεί, στην κοπή της Πίτας?? -
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
Kavouras replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Περιμένω επιβεβαίωση για καποιες λεπτομερειες που δεν τις εχω παρει ακομα. Γι αυτο δεν εχει ανεβει. ·:-)- 98 replies
-
- 1
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
τι εννοείς "αντιστροφής λειτουργίας πλήκτρων"? ΥΓ: μπορείς να ενεργοποιήσεις και τα νίτρα από το τιμόνι μετά? -
Πανελλήνια Συνάντηση στη Λίμνη Κερκίνη (25-26-27/02)
Kavouras replied to AUDI SPORT CLUB's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Θα ανέβει σύντομα (μέσα στη μέρα) και το πρόγραμμα της εκδρομής. stay tuned!!!- 98 replies
-
- 6
-
-
- πανελλήνια
- συνάντηση
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
ναι γειά σας... θα ήθελα να κάνω κράτηση για ένα δωμάτιο στο τρελάδικο .... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
κατα τη γνώμη μου οπωσδήποτε τα πλαϊνά ρε συ Δημήτρη... αλλάζει όλο το αμάξι.... -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Πισω προφυλακτήρα εχει; -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
19άρα?????!!!!!!! περιμένω να μας γράψεις πόσο γρήγορα φτιάχνεις φραπέ. -
Ανεπίσημο group buy καλώδια τύπου vag com (διαγνωστικά) 2ο μέρος
Kavouras replied to Dimitris_Kon's topic in Προτάσεις
παρακαλώ πολύ να επικοινωνήσετε και μαζί μου. Ευχαριστώ. -
Α3 1.8 Tfsi f/l sportback Κ04RS550+ Forged!!
Kavouras replied to Dikonou's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Και οι παλιές;;; -
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
καλησπέρα φίλε Αποστολή! Καταρχάς αν θες, μπες στα νέα μέλη να μας συστηθείς. Τώρα για την ερώτησή σου, προσωπικά δεν μπορώ να σου απαντήσω επειδή έχω πάρει το κιτ της kufatec (topic εδώ) που είχε ό,τι χρειαζόταν (πομποδέκτης bluetooth, μικρόφωνο, καλωδίωση). -
μισό με ένα λίτρο πάνω σε κατανάλωση από το μπροσθιοκίνητο. Δεν είναι μόνο η απώλεια της τετρακίνησης, αλλά και το ότι έχεις έξτρα βάρος και γυρίζεις μέσω του σασμάν και το transfer (άξονας που βγαίνει από το σασμάν προς τα πίσω για μεταφορά της κίνησης πίσω). Βέβαια τα οφέλη της τετρακίνησης είναι άλλα, αλλά έχει σημασία αν τη χρειάζεσαι ή θεωρείς ότι τη χρειάζεσαι / τη θες...
-
επειδή η κ04 δεν είναι τόσο ροπάτη όσο η κ03 και ΙΗΙ, δεν είναι τόσο απαραίτητο, σε συνδιασμό με το ότι στο Β8 η "νορμάλ"-εργοστασιακή διάσταση στις 18ίνστες ζάντα είναι 245/40/18 Όχι ότι δεν θα έχεις πλεονέκτημα στους φοβερούς ελληνικούς δρόμους με χαμηλή πρόσφυση ( ), αλλά δεν είναι ότι είναι και super απαραίτητη. (κατά τη γνώμη μου πάντα) Βέβαια στο παραπάνω project, θα πρέπει ο φίλος μας να υπολογίσει ανάρτηση και (πολύ) μεγαλύτερα φρένα (από τα εργοστασιακά).
-
κανένα απο΄τα 2 μοτέρ δεν ξεπερνάει "εύκολα" τα 270. (πρέπει να προσδιορίσουμε το "εύκολα" εδώ).. Ο μόνος λόγος του να πάρεις δίλιτρο Α4 είναι γιατί κυκλοφορούν περισσότερα 4κίνητα, ενώ σε 1800άρια πολύ λιγότερα και συνήθως με πολύ φτωχό εξοπλισμό. Γνώμη μου βέβαια... Το 1800άρι φτάνει εύκολα τα 260ps (μόνο πρόγραμμα και τουρμπίνα ΙΗΙ =~ 1000€) και τα 280 (+εξάτμιση, +εισαγωγή) και φτάνει (κάπως πιεσμένα) τα 300ps (+wastegate). Από κει και πάνω, θες κ04, όπου μπορείς να δεις και 350-360ps "σχετικά εύκολα". Το 2λιτρο από την άλλη...........? Εξαρτάται πια έκδοση δίλιτρου. Με τους 211 και το valvelift σύστημα (στις βαλβίδες εισαγωγής - στις βαλβίδες εξαγωγής έχουν όλα τα tfsi-tsi) ή με τους 200ps? Με τους 211, θα φτάσεις "άνετα" (=εισαγωγή-πρόγραμμα-εξάτμιση = ~2000€). Ο "απλός" με τους 200ps (που δεν έχει valvelift) παίζει στα ίδια επίπεδα απόδοσης με τον 1800άρη, απλά λόγω κυβικών κερδίζει ~500rpm spool (που είναι αισθητό περισσότερο σε κ04 εφαρμογές και άνω). ΥΓ: οι απόδόσεις απόδοσης είναι σε "τάξη μεγέθους" και όχι απόλυτα νούμερα ,αφού όπως ξέρουμε, το τελικο νούμερο απόδοσης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (που χρειάζεται σεντόνι για να τους αναλύσουμε σωστά ) ΥΓ2: προσωπικά αν αγόραζα Α4, μάλλον θα κοιτούσα αποκλειστικά σε 4κίνητο και......DSG/stronic (dimitris_kon, φτιάχνω ποπ-κόρν και έρχομαι να διαβάσω την απάντησή σου)
-
καλά εσύ φοβάσαι όλα τα αυτόματα......
-
ναι, με αυτά τα κριτήρια, δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές, ειδικά αν δεν μπορείς (δε θέλεις) να ανέβεις σε ποσό ώστε να πάρεις 3.0tdi. Ερώτηση...υποχρεωτικά κάτι σε Α6 ή θα κοίταζες και κάποιο άλλο μικρότερο (ή μεγαλύτερο) μοντέλο (μιλάω σε α4-Α4 allroad-Q5 πχ)?
-
Φοβάμαι ότι θα γίνω μακροσκελής πάλι, αλλά υπόσχομαι να προσπαθήσω να συμμαζέψω τις σκέψεις μου όσο μπορώ. Πάμε: Ίσως το "αποτυχία" είναι βαριά λέξη... Με τη λέξη αποτυχία, εννοώ οτι δεν έβγαλε ούτε καν 90ps/lt, συν του ότι μπορείς να πάρεις λιγότερη κατανάλωση, λιγότερο κόστος συντήρησης και καθημερινής χρήσης από τον μικρότερο κινητήρα, χωρίς να χάνεις τίποτα σε σχέση με τον 2,8lt. Δεν είμαι πάντα υπέρ του τούρμπο, αλλά όταν στο ίδιο το μοντέλο μπορείς να επιλέξεις ένα μοτέρ μικρότερο που αποδίδει τα ίδια* χωρίς να χάσεις σχεδόν σε τίποτα (εκτός από τη "μούρη" του "έχω μοτέρ V6 γατάκια" και τον ήχο που βγάζει ένας V6 ), ποιός ο λόγος να πάρεις αυτό το μοτέρ στην Ελλάδα? Για τα παραπάνω τέλη? Για το παραπάνω τεκμήριο? Για τον φόρο πολυτελείας? Και για να έχεις ένα αμάξι που πηγαίνει-αποδίδει-κινείται το ίδιο (και ίσως πιο ενεργοβόρο) από ένα ακριβώς ολόιδιο Α6 απλά με τον 2.0Τ κινητήρα?? Συν τα μείον των πολλών κυβικών που θα το κάνουν δυσκολοπούλητο στο μέλλον (όχι ότι είναι κακό αμάξι για να το "παντρευτείς", απλά άλλο το να έχεις την επιλογή να κρατήσεις ένα αμάξι γιατι "έτσι μου αρέσει" και άλλο να το "παντρευτείς" γιατί δεν μπορείς να το δώσεις σε δίκαια-τίμια χρήματα γιατί είναι 2,8lt). Γιατί δυσκολοπούλητο? Γιατί πρέπει να βρεθεί ο επόμενος στην Ελλάδα που δεν τον αγγίζουν κι αυτόν όλα αυτά που ανέφερα (υψηλό τεκμήριο, υψηλό κόστος "συμβίωσης" με το συγκεκριμένο αμάξι). ΤΟΝΙΖΩ: Δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό αμάξι. Μάλιστα είναι γεμάτο από έξτρα εξοπλισμό και δε φαίνεται (από τις φωτογραφίες) κακοσυντηρημένο (κάθε άλλο). Απλά επειδή πωλείται στην Ελλάδα και μένεις στην Ελλάδα και φορολογείσαι στην Ελλάδα, κατά τη γνώμη μου αυτό το μοτέρ που φοράει αδικεί το αμάξι για τους λόγους που ανέφερα. Φυσικά, αν όλα τα αρνητικά που σου ανέφερα, είναι "ανάξια λόγου" ή τα θεωρείς λογικά ή....απλά τα δέχεσαι ως έχουν και γουστάρεις τρελά αυτό το αμάξι και δε σε αγγίζουν οικονομικά μην περιμένεις!!! Go for it και καλές βόλτες και......ειλικρινά εύχομαι να δω από κοντά και (γιατί όχι) να πάω κι εγώ μια μέρα βόλτα με ένα τέτοιο όχημα! Για αρχή πάντως, πήγαινέ το σε μία karenta ή σε επίσημο αντιπρόσωπο να σου τσεκάρουν το αμάξι , να σου πουν πότε επισκέφθηκε το δίκτυο της audi (πότε και στα πόσα km, άρα μπορείς να μαντέψεις αν είναι πραγματικά ή όχι) και θα βγάλεις και άκρη με φανοποιίες και τι συντήρηση έχει γίνει στο αμάξι γενικά. Επίσης ζήτα το χαρτί του ΚΤΕΟ που έχει περάσει (αναγράφει εκεί km, ημερομηνία και σε τι κατάσταση μπήκε το αμάξι για ΚΤΕΟ). *ο 2λιτρος βγάζει 200ps αντί για 220ps του 3λιτρού και με και ίδιες ροπές. Οπότε η επιτάχυνση-άνεση οδήγησης-ταξιδιού δεν είνια καθόλου μακρυά ανάμεσα στα 2 μοτέρ. Πόσο μάλλον που με ένα super light πρόγραμμα ο 2.0Τ, χωρίς εξατμίσεις-εισαγωγή ή καμία άλλη τροποποίηση, φτάνει τα 220/230ps και πολύ παραπάνω ροπή από τον 2,8lt (και άρα πιο ξεκούραση οδήγηση), αλλά αφήνω αυτή την περίπτωση γιατί θα ξεφύγει η συζήτηση. Συν του ότι δεν είναι όλοι "άνετοι" με την ιδέα του να βάλεις ένα πρόγραμμα (άσχετα με το τι πιστεύει ο γράφοντας)
