Jump to content

Kavouras

Administrator
  • Posts

    16,364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    639

Everything posted by Kavouras

  1. Πήγα κατευθείαν στις φωτογραφίες-video.
  2. Έεετσι!!!! Πυροβόλο τώρα η σκάστρα!! (και χωρίς ΚΑΝ πρόγραμμα, βάζοντας εισαγωγή ακούγεται τρελά η σκάστρα. Φαντάσου τώρα που είσαι με ΙΗΙ!! :icon_turbo: ) Δεν κάνει τίποτα φίλε! Απλά άργησε 2 μέρες να έρθει η χοάνη και είχα αγχωθεί γιατί ήρθαμε οριακά στο χρόνο πριν τις διακοπές. ΥΓ: update στο πρόγραμμα Θα κάνεις? (για εκμετάλλευση στο 100% της εισαγωγής)
  3. μπορείς να φτιάξεις και μία με πολύ λιγότερα χρήματα βέβαια, ψιλο-αντιγράφοντας λίγο κούρμπες και πώς είναι πάνω στο μοτέρ σου. Ο.Κ, δε θα πάρεις το 100% από την εισαγωγή, αλλά θα έχεις δώσει και το 1/4 (και λιγότερο) των χρημάτων μίας έτοιμης εισαγωγής.
  4. βασικά η ερώτησή μου ήταν "γιατί Φ76 στο DP" , αλλά οκ... κατάλαβα.
  5. Γιατί το επέλεξες αυτό Δημήτρη? ΥΓ: λίγο "μπουρί σόμπας της γιαγιάς" δεν είναι το Φ76...?
  6. Κατά 99%, δε θα χρειαστείς άλλο αεραγωγό. Η διαδικασία είναι πολύ απλή, απλά θέλει λίγο προσοχή ώστε να δοκιμάζεις συνεχώς το όργανο ότι μπαίνει σφινωτά μέσα στην τρύπα του αεραγωγού. Ο αεραγωγός βγαίνει "τραβηχτός" προς τα έξω. Δεν κουμπώνει κάπου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο κατσαβίδι για να κάνεις την αρχή (να μπορείς να το πιάσεις με τα δάχτυλά σου), αρκεί να "ντύσεις" την άκρη του κατσαβιδιού με μονωτική ταινία ώστε να μην τραυματίσεις ταμπλό και αεραγωγό. Επιπλέον, θα χρειαστείς και μύτες torx (αν θυμάμαι καλά) για να λύσεις τις βίδες που συγκρατούν το πλαστικό κάτω από το τιμόνι. (προσοχή όταν το βγάλεις γιατί ο διακόπτης είναι πάνω του και ενώνεται με φίσα με την ασφαλειοθήκη, οπότε μην το...τραβήξεις απότομα (έχει έναν "αέρα" στα καλώδια αλλά όχι πολύ). Η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη σαν διαδικασία, απλά θέλει λίγο "πρόγραμμα" για να μην χάσεις βίδες και να ξέρεις πώς να το κουμπώσεις πάλι. Τέλος, τα νέα όργανα defi έχουν ξεχωριστά τη μονάδα και τα πλήκτρα ελέγχου, οπότε μπορείς εύκολα να στερεώσεις μέσα στο κάτω πλαστικό τη μονάδα και να περάσεις έξω τα πλήκτρα (φαίνεται λίγο σε μία από τις φωτογραφίες που σου έβαλα πιο πάνω). ΥΓ: η μόνη (αλλά όχι μεγάλη) "μανούρα" είναι το πώς θα περάσεις το καλώδιο του αισθητήρα από το χώρο της μηχανής στο χώρο επιβατών. Φτάσε μέχρι εκεί και...εδώ είμαστε.
  7. Πριν ήταν έτσι: Αφού βάλεις το όργανο στον αεραγωγό είναι έτσι: Οι φωτογραφίες είναι από το αμάξι μου. Το όργανο είναι 60mm και μπαίνει οριακά στον αεραγωγό χωνευτά. Επίσης θα πρέπει να τον φας εσωτερικά με γυαλόχαρτο ή λήμμα, ώστε μεγαλώσει λίγο η τρύπα του αεραγωγού (εσωτερικά έχει 58mm αν θυμάμαι σωστά τα νούμερα και πρέπει να το κάνεις 59,5mm για να "σφινώνει" το όργανο). Αυτό βέβαια σημαίνει ότι χαλάς τον αεραγωγό και οι γρίλιες οι οποίες ξεκουμπώνουν (αν βγάλεις την στεράνη) δε θα μπορούν να ξανακουμπώσουν. Αυτά. Ό,τι άλλες πληροφορίες θες (πώς θα περάσεις το καλώδιο μέσα στο χώρο της καμπίνας, από που θα πάρεις υποπίεση, πώς θα το ενώσεις ηλεκτρολογικά κτλ), εδώ είμαστε. ΥΓ: το δικό μου είναι Α3 αλλά η διαδικασία είναι ολό-ιδια και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το ίδιο (με εξαίρεση το εξωτερικό του αεραγωγού που στο s3 είναι όλο ασημένιο).
  8. Καλώς ή κακώς κανένα αντικείμενο δεν αντέχει στην σκληρή κακομεταχείριση. Είτε αυτό είναι αμάξι είτε...χτυπητήρι για τον φραπέ. Όταν παίρνεις κάτι (οτιδήποτε) μεταχειρισμένο ρισκάρεις όσο αναφορά το συγκεκριμένο θέμα. (κερδίζεις όμως στην αρχική απόκτηση του κεφαλαίου. Με την έννοια "καύτης" εννοώ τον τύπο που οδηγεί το αμάξι του χωρίς να σκέφτεται και είναι "στ@ 'ρχίδι@ μου όλα". Για παράδειγμα δεν μπορείς να πηγαίνεις "κομμάτια" και "χωρίς αύριο" ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και με το που φτάνεις να το σβήνεις και να φεύγεις χωρίς να κάνεις "αποθεραπεία" (που λένε οι γυμναστές ), πηγαίνοντας δηλαδή για τα τελευταία 5 λεπτά χαλαρά ώστε να πέσουν λίγο οι θερμοκρασίες. Μετά θα λέμε ότι το τάδε αμάξι καίει λάδια. Ε...προφανώς! (και το παραπάνω ισχύει είτε το αμάξι είναι ατμοσφαιρικό είτε turbo!!!) Ομοίως αν είναι συνεχώς στα φανάρια και κάνει "κόντρες" σαν ανώριμο παιδί 5 ετών (που οκ κι αυτό έχει την πλάκα του αλλά δεν είναι να το κάνεις συνέχεια γιατί τα "δικά μας" αμάξια δεν είναι σχεδιασμένα για κάτι τέτοιο). Προφανώς κάποια στιγμή η μετάδοση θα "την ακούσει". Όπως επίσης αν πηγαίνει ο άλλος στα κατσάβραχα και σε κ@λόδρομους με 50-60-70km/h (που πραγματικά "σπας" το αμάξι),ε...μην περιμένεις το αμάξι να μην τρίζει μετά! Ό,τι κι αν έχει ο άλλος, δεν αντέχει τέτοια κακομεταχείριση το οποιοδήποτε αυτοκίνητο γιατί απλά δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοια χρήση (εκτός κι αν το όχημα που έχεις είναι...τάνκς ). καλές επιλογές πάντως ό,τι κι αν αποφασίσεις. Φίλε,έχω πάρει κάτι ληγμένα τον τελευταίο καιρό. Μη μου δίνεις σημασία... Θα περάσει η επήρεια... που θα πάει Άγγελε, sorry φίλε...με μπέρδεψε το avatar σου. μου φάνηκε ότι είδα του Γιώργου (georgio3gr) Συμφωνώ σε όλα εκτός από το τελευταίο. Ας μην κρίνουμε από την προσωπική μας εμπειρία. Ας πούμε εγώ ξέρω άνθρωπο που έχει αλλάξει 2 αμάξια μέσα σε 3 χρόνια και τώρα πουλάει το καινούριο του αμάξι (9 μηνών) γιατί θα πάει (απρόσμενα) μόνιμα Αγγλία. Επίσης οι περισσότεροι από εμάς βάζουμε-χώνουμε στο αμάξι συνεχώς λεφτά μέχρι και 3-4 μήνες πριν το πουλήσουμε (ίσως και ακόμα πιο κοντά στην ημερομηνία πώλησης). Όσο για το θέμα του αλατιού, ένα τσεκάρισμα σε συνεργείο+φανοποιείο, θα λύσει τις όποιες αμφιβολίες σχετικά με την σκουριά (που υπονοείς). Αυτά. Απλώς απαντάω για να μην κινδυνολογούμε. Λόγω γνωριμιών έχει τύχει να δω ΠΟΛΛΑ αμάξια εισαγωγής από Γερμανία (1-2 ετών έως 5 ετών), τα οποία δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ένα αμάξι καινούριο (όπως επίσης και το αντίθετο φυσικά). Όλα έχουν να κάνουν με τι ήταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Αν ο προηγούμενος ήταν "στα-'ρχίδι@ μου", δύσκολα το αμάξι θα είναι σε καλή κατάσταση ακόμα κι αν ο οδηγός του το πρόσεχε (όσο το οδηγούσε). Όπως επίσης μία αλλαγή φτερού ή βάψιμο καπό δε σημαίνει τίποτα από μόνο του (κατ' εμέ).
  9. Γιώργο, από όσο θυμάμαι σε όλα τα vag-group αμάξια η audi λέει στο βιβλιαράκι για αλλαγή στα 160.000km. Γι' αυτό το ανέφερα. Μπορεί όμως να το δει και στο βιβλιαράκι. Βέβαια μέχρι τα 160.000Km, είναι 30.000km, οπότε τσάμπα ίσως το αναφέρω (σα να σου λέω στο νέο αμάξι ότι σε 30.000Km πρέπει να αλλάξεις φίλτρα-λάδια-ξύδια-κτλ και να πληρώσεις 400-500€ στην αντιπροσωπεία ) Πάντως αν ο άλλος δεν ήταν "καύτης", στα 130.000Km, το αμάξι δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα.
  10. Πολλά-πολλά δεν ξέρω γι' αυτό το μοντέλο (όσο αναφορά τα προβλήματα που μπορεί να έχει), όμως σίγουρα θα σου επισημάνω δύο θέματα: - 130.000km σημαίνει ότι είναι κοντά η αλλαγή ακρόμπαρων κτλ = 1000ευρουλάκια στο χαλαρό (τιμή αντιπροσωπείας βέβαια) - 130.000km με πρόγραμμα-εξάτμιση-κτλ = αρκετά ταλαιπωρημένη τουρμπίνα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί αλλαγή ή επισκευή αυτής. Τέλος, επισημαίνω (γιατί ΙΣΩΣ σε ενδιαφέρει) ότι όπως έμμεσα έγραψα και παραπάνω, το συγκεκριμένο αμάξι δεν έβγαινε εργοστασιακά με 245ps, που σημαίνει ότι το αμάξι φοράει (κατά πάσα πιθανότητα*) εισαγωγή-πρόγραμμα-εξάτμιση και ίσως και intercooler. Έχει τα θετικά του αυτό (δε θα χρειαστεί να τα πληρώσεις εσύ ), έχει όμως και τα αρνητικά του... Για λοιπές λεπτομέρειες, περίμενε να γράψουν κάποια μέλη-κατόχους. *εκτός αν δηλώνει "μούφα" νούμερα ο ιδιοκτήτης
  11. ΤΟ revo σου γεμίζει τις καμπύλες στις μεσαίες αλλά αυτό σημαίνει ότι ψηλά η τουρμπίνα "λαχανιάζει" νωρίτερα. Πάντως εγώ είμαι πρόγραμμα revo stage1 (performance 3) + εισαγωγή και μόνιμα με 100στάρα, τα περισσότερα km/h που έχω δει είναι ~255km/h (το έγραψα και στις "ανεπίσημες κόντρες" ). Δεν μπορώ να πω βέβαια ότι ψάχνω να βρω πόσα πιάνει το αμάξι. Άμα τύχει και "παίζω" με κανέναν, μπορεί να το δοκιμάσω... Με 260+, το αμάξι πρέπει να είναι έτοιμο για "take-off". Δηλαδή κρίμα που τελειώνει το καντράν μας στα 280???? Άντε και καλή απογείωση. ΥΓ: έχω σχέσεις και για 6άρι stronic και για χειροκίνητο (6άρι πάλι). Θα τις ανεβάσω το πρωί γιατί γράφω από το κινητό ΥΓ2: είναι τραγικό το πόσο σε δυσκολεύει το iphone να βάλεις τόνους....(τουλάχιστον εμένα)
  12. Ναι. Προφανώς και τα γρανάζια ορίζουν πολλαπλασιαστικά (πλήρως αναλογικά δηλαδή) τις στροφές του κινητήρα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όμως αναλόγως προγράμματος στις Χ στροφές (με πχ 6 ταχύτητα) πουν πριν έβγαζε το αμάξι 250 άλογα και 25kgm ροπής (τυχαία τα νούμερα) και τώρα "βγάζει" λιγότερα, οπότε ο κινητήρας σε αυτές τις στροφές που βρίσκεται δεν παράγει αρκετή ισχύ που να υπερνικήσει την αντίσταση των ελαστικών, του αέρα, των τριβών των μηχανικών μερών κτλ-κτλ-κτλ. Άρα το αμάξι "κολώνει" (που λένε στην καθομιλουμένη). Με απλά λοιπόν λόγια, αν στις 5000rpm με 5η ταχύτητα (πχ) πιάνει 200km/h το αμάξι "σου", πάντα θα συμβαίνει αυτό ανεξάρτητα από τι πρόγραμμα-μοτέρ-τουρμπίνα-κτλ φοράς (αν καταφέρει βέβαια να ανεβάσει 5000rpm με 5η βέβαια - όπως έγραψα και πιο πάνω - μπορεί λόγω μικρότερης παραγόμενης ισχύος να μην μπορεί πλέον να το κάνει αυτό!). Ο μόνος τρόπος για να αλλάξει αυτή η αναλογία είναι είτε αλλάζοντας (κονταίνοντας ή "μακραίνοντας") το διαφορικό (τελική σχέση μετάδοσης) είτε αλλάζοντας κάποιο γρανάζι σε κάποια ταχύτητα είτε αλλάζοντας ΟΛΟ το σασμάν με κάποιο άλλο. Αυτό λέω Άρη. Δεν ξέρω αν κατάλαβες κάτι άλλο. ΥΓ: μπορείς να δεις ΑΚΡΙΒΩΣ πόσα Km/h πιάνει στις πόσες rpm το αμάξι σου αν ξέρεις πόσα Km/h βγάζει στις 1000rpm ή στις 2000rpm ή όπου αλλού θες και να βρείς με την απλή αναλογική μέθοδο πόσες στροφές θα έχει πχ στα 250km/h. Ή ακόμα πιο απλά, κυκλοφορούν πίνακες με τις σχέσεις των αυτοκινήτων μας με το ποσα km/h βγάζουν οι σχέσεις του κιβωτίου μας στις 1000rpm, οπότε η υπόλοιπη διαδικασία είναι ένας απλός πολλαπλασιασμός.
  13. Πλήρης κατάργηση δεν μπορεί να γίνει με κανένα πρόγραμμα. Είναι παράμετρος που δεν "σβήνεται" (εκτός κι αν πας σε "άγραφο" εγκέφαλο ή σε πλήρη επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, όπου πρακτικά ο προγραμματιστής γράφει όλο τον κώδικα από την αρχή), όμως αν ορίσεις μέσω του προγράμματος τον "κόφτη" τα 350km/h, προφανώς στην πράξη ο κόφτης έχει "αφαιρεθεί" (εκτός κι αν έχεις σκοπό να στείλεις το αμάξι σου στο φεγγάρι ) Επιπλέον των παραπάνω, για να ενεργοποιηθεί ο κόφτης, πρέπει να συνυπάρχουν 2-3 παράγοντες, όπως για παράδειγμα να έχεις το γκάζι τέρμα πατημένο ή το φορτίο της μηχανής να είναι 100%. (Δεν τους ξέρω όλους τους παράγοτες) Τι εννοώ? Αν βρεις κατηφόρα που δεν χρειάζεται να πατάς τέρμα το γκάζι για να πιάσεις 250km/h (ή να σε βοηθάει και ο άνεμος ταυτόχρονα), ακόμα και ένα πλήρως εργοστασιακό αμάξι μπορεί να πιάσει περισσότερα από τα 250Km/h (όπως γράφει το ψηφιακό καντράν, όχι το αναλογικό, το οποίο περιέχει σημαντικό σφάλμα μέτρησης!!! - κάπου είχα γράψει και για ποιό λόγο το αναλογικό καντράν "χάνει" ). Επιπλέον σημειώνω ότι ο "κόφτης" επενεργεί μόνο στη τροφοδοσία (σου κόβει την παροχή καυσίμου) και όχι και στα φρένα (όπως κάνει πχ το ESP). Τέλος, θέλω να σημειώσω ότι χρειάζεσαι σοβαρές οδηγικές ικανότητες για να ελέγχεις στο 100% το αμάξι σε αυτά τα km/h και πάνω, οπότε γενικά το "απλώς τα έπιασα" δε λέει κάτι (για μένα). Συν του ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΑΣ ότι είτε μας αρέσει είτε όχι τα αμάξια μας δεν είναι σχεδιασμένα για αυτές τις ταχύτητες (είτε για να ταξιδεύουν είτε για να σταματάνε από αυτές με ασφάλεια). Οπότε λίγο προσοχή όταν τρέχουμε. ΥΓ: φυσικά και δεν το παίζω άγιος! κάθε άλλο Τάσο, αυτά τα 3-4km/h που λες μπορεί να "έπεσαν" για διάφορους λόγους όπως: - άλλαξε η καμπύλη ισχύος του κινητήρα οπότε στις στροφές του κινητήρα που έχεις 260+km/h, ο κινητήρας δεν παράγει (πλέον) περισσότερη ισχύ για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα - στα 267km/h που είχες πιάσει, μήπως δε φυσούσε καθόλου ή μήπως...φυσούσε ευνοϊκά έστω και λίγο? - καλύτερη βενζίνη (άρα καλύτερη καύση, άρα καλύτερη παραγόμενη ισχύς και κατά συνέπεια καλύτερη τελική ταχύτητα?) - ο δρόμος ήταν τελείως επίπεδος? κοκ.
  14. PanA4 Αυτο λεω φιλε. Μεχρι το 15-18% που ειναι η διαφορα της τιμης, ειμαστε πολυ μακρυα. Καθαρα οικομονικουεχνικα αποσβεση της διαφορας της τιμης της βενζινης δε θα κανουμε ποτε. ΥΓ: η καλυτερη καταναλωση μεταφραζεται και σε καλυτερη αυτονομια. Ειναι ο ιδιος αριθμος αντεστραμμενος.
  15. από το 1,6€/λίτρο (περίπου η τιμή της 95άρας) στα 1,9€ ανά λίτρο (περίπου η τιμή της 100στάρας) είναι αύξηση 18,75%, οπότε μην θεωρείς ότι με το να βάζεις 100στάρα κερδίζεις αυτό το ποσοστό αύξησης στην τιμή του καυσίμου γιατί το αμάξι σου καταφέρνει να διανύει 15% περισσότερα km. Στην πράξη (με βάση τα δικά μου στοιχεία) η μείωση στην κατανάλωση (και άρα η αύξηση στα τελικά km που θα διανύσεις με το ίδιο ποσό καυσίμου) είναι μόλις 7-8%. Αυτές οι διαφορές ισχύουν είτε έχεις "πρόγραμμα" είτε όχι. (απλά με το "πρόγραμμα" όταν πατάς τέρμα γκάζι, "φτύνει" την βενζίνη και στο τέλος καις το ίδιο ) ΥΓ: αν τα καύσιμα ήταν και πιο καθαρά μπορεί να άγγιζες το 15%, αλλά και πάλι η διαφορά με την 100στάρα είναι 18,75% (πάνω-κάτω).
  16. if you think that seven (7) years of bad luck are too much by breaking a mirror, then try breaking a condom...

    1. KeM

      KeM

      or your engine :P

  17. Άσε τα σάπια και κανόνισε να βρεθούμε για καφέ και βόλτα. Άντε και για να δεις ότι είμαι καλός άνθρωπος, θα αφήσω αναμμένο A/C και ανοιχτά παράθυρα για να με περάσεις.
  18. Guys, πώς μπαίνουμε στο service menu του RNS-e?
  19. Εμένα πάντως επειδή το είδα με τα μάτια μου, πήρε μόνο 5,5lt. Κι εγώ 7lt πλήρωσα. Απλά τόσο πήρε (γεμίζει από δοχείο με την μέθοδο των συγκινονούντων δοχείων, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει λάθος και να χωρούσε περισσότερα λίτρα). Για το κόστος, ξέχασα να κοιτάξω το τιμολόγιο...
  20. Μιας και πολλές φορές οι μελλοντικοί κάτοχοι αναρωτιούνται για το τι καταναλώσεις βλέπει κανείς με αυτόν τον κινητήρα, παραθέτω τις καταναλώσεις που έχω καταγράψει (κάθε φορά που βάζω βενζίνη) από όταν πήρα το αμάξι (Ιούλιο 2008) ως και τον Απρίλιο του 2012 (δεν έχω ανεβάσει το "σημειωματάριο" από το αμάξι για να περάσω και τα υπόλοιπα στο excel). Το γράφημα είναι συγκεντρωτικό ανά μήνα: Και συνοπτικά άνα έτος: Για την ιστορία και μόνο αναφέρω ότι τον Μάρτιο του 2010 τοποθετήθηκε το Revo stage 1 (θα προσθέσω το απόγευμα πότε έβαλα και την evoms εισαγωγή). Όπως μπορεί κάποιος να δει, με την τοποθέτηση του προγράμματος, η αύξηση της κατανάλωσης δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιοσημείωτη. Κρατάω και κατανάλωση πριν και μετά το revo, αλλά ας μην γίνω κουραστικός Τέλος, όσο αναφορά το δικό μου αμάξι και το δικό μου στυλ οδήγησης, παρατηρώ τις καταναλώσεις το 2008, 2009 και 2011 (που έχω παραπλήσιες καταναλώσεις μέσα στο έτος), μόλις παρατήρησα ότι το κόστος ανά χιλιόμετρο ανέβηκε (λόγω αύξησης της βενζίνης από 1,191€/lt στα 1,807€/lt) από τα 12,3 με 12,6€/km στα 19,1€/km (55% πάνω!!!! ).
  21. Να αναφέρω επίσης ότι έκανα το service των 60.000km σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο περιλαμβάνει και την αλλαγή λαδιών (και φίλτρο) του DSG, 200€ για το DSG και 323€ για το service των 60.000km (λάδια μηχανής, αλλαγή φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο γύρης με ενεργού άνθρακα, μπουζί). Οι παραπάνω τιμές είναι με 20% έκπτωση σε ανταλλακτικά και εργασία (με εξαίρεση τα φίλτρα του DSG που δεν μπορούσε να μου κάνει πάνω από 18%). Δεν ξέρω αν σας φαίνονται υψηλές, χαμηλές ή απλώς "normal"... (θα ήθελα να ξέρω για να διαπιστώσω αν τελικά αυτό το 20% είναι όντως τόσο ή έχει γίνει για τα μάτια του κόσμου και τελικά Μου έκανε εντύπωση ότι τα μπουζί που έβγαλα, παρότι είχαν 30.000km (όλα διανύθηκαν με "πρόγραμμα") και ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν τίγκα στη μαυρίλα, να αναφέρω ότι ΔΕΝ είχαν. Επίσης ελέγχθηκε και η απόσταση όπου γίνεται ο σπινθηρισμός και είχε την "φυσιολογική" απόκλιση μέσα στα επιτρεπτά όρια. Οπότε...μήπως είμαστε λίγο (μάλλον "πολύ" θα έλεγα) υπερβολικοί και αλλάζουμε πολλά πράγματα για να είμαστε ήρεμοι ψυχολογικά?? Σημειώνω για όσους δεν το γνωρίζουν ότι αν γίνει το service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, τότε αυτόματα αποκτάς 2 χρόνια οδική βοήθεια σε κάθε περίπτωση. (άρα δεν χρειάζεται να έχεις οδική βοήθεια στην ασφάλεια του αυτοκινήτου ) Μπορώ να σκανάρω και το χαρτί για τους δύσπιστους. Τέλος, με ενημέρωσαν ότι υπάρχει προσφορά (Δεν ξέρω αν είναι μόνο στο συγκεκριμένο συνεργείο ή γενικά στα εξουσιοδοτημένα audi) πως μέχρι το τέλος του μήνα "τρέχει" προσφορά με δωρεάν έλεγχο του A/C (αν χρειαστεί συμπλήρωμα φρέον, το μέγιστο ποσό είναι 50€ - αν είναι τελείως άδειο!) Εμένα ήταν οκ, οπότε δεν πλήρωσα τίποτα. ΥΓ: πληροφορίες σχετικά με την αντιπροσωπεία με pm για να μην γίνει διαφήμιση. ΥΓ2: μαζί μου στο συνεργείο ήταν ένα Α4 avant Β5 με τιμόνι S4 και καντράν S4, φώτα xenon, το οποίο θα πάει αγγλία. Είναι άραγε κανένας από εδώ μέσα? ΥΓ3: επίσης όταν έφευγα "έφτασε" R8 για service. edit: ορίστε και το λάδι που πρέπει να μπει στο DSG: (κλικ πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση) Χωράει 5,5lt. Ξέχασα να πάρω το "περίσσεμα" (αν και θα μου είναι άχρηστο).
  22. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε μου!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.