Μιχαλη το maf που ειχε το αμαξι πανω οταν το πηρα ειταν διαφορετικος κωδικος απο αυτον που εβαλα βαση αδειας και κωδικο μοτερ.(μαλλον ειχαν βαλει κατι προχειρο κλπ κλπ!).Μολις τον αλλαξα το αμαξι πηρε πολλυ τα πανω του.
Λοιπον εχω νεα.Με το maf απο s3 το αμαξι δεν δουλευε καθολου.
Βγαλαμε το φιλτροκουτι και βαλαμε φιλτροχοανη ΚΝ μετο μαμα maf και κατεβασαμε την πιεση στο 1.35 με 1 σταθερη μεχρι τις 5.5 rpm περιπου,(απο 1,5 over).Αλλαξαμε και σκαστρα απο greedy type rs ρυθμιζομενη σε forge.
Το αμαξι πλεον δεν κοβει το γκαζι και μου φαινετε οτι εχει καπως περισοτερη ροπη.
Η επομενη κινηση ειναι να παει η φιλτροχοανη καπου πιο χαμηλα ετσι ωστε να μην τραβαει ζεστο αερα και θα αλαχτει
και το intercooler με μεγαλυτερο καθως και οι σωληνωσεις.Το υπαρχον ειναι 18cm υψος Χ 60cm μηκος και 6cm παχος,ενω το καινουργιο θα ειναι 30Χ60Χ6 αντιστοιχα.
Και βλεπουμε