όλα καλά αλλά εκεί που λες ότι έβαλες μεμβράνη στο μπροστά παρπριζ νόμιμη είσαι λάθος... Από την αστυνομία είσαι οκ αλλά σε περίπτωση ατυχήματος χτύπα ξύλο φταις δε φταις αν η ασφάλεια του άλλου πάρει γραμμή οτι εχεις μεμβράνη πληρώνεις εσύ ακόμη και αν έχεις μεικτή. Αν έχεις μεικτή και κάνεις μόνος σου ατύχημα και η ασφάλειά σου δει οτι έχεις μεμβράνη τότε πάλι δε σε καλύπτει... στην ουσία έχεις μεμβράνη στο μπροστά παρμπριζ έστω και λευκή να είναι η ασφάλεια σου συμπεριφέρεται σαν να ήσουν υπό την επήρεια αλκοόλ. ΠΡΟΣΟΧΗ με την αστυνομία δεν έχεις θέμα... μόνο με την ασφάλεια.