-
Posts
2,429 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by NOEL-S3
-
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Διαστασεις δεν θυμαμε (αν και δεν χρειαζονται διοτι ενα ειναι το ιντερκουλερ της AMS για evo 800-850 αλογα)... Τωρα οσο αφορα το αν μπαινει ευκολα δεν θα το ελεγα, διοτι θελει αρκετο ξυρισμα η τραβερσα μπροστα (στην δικια μου περιπτωση πηγα και την ενισχυσα με μπαρες αλουμινιου απο μεσα ωστε να μην χαλασω την παθητικη ασφαλεια του αυτοκινητου) και αρκετο κοψιμο ο προφυλακτηρας, ωστε να χωρεσει να μπει το ιντερκουλερ, γιατι ειναι 9,3 ποντους παχος... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Κοιτα ποιος μιλαει -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Βασιλης 20vt Ευχαριστω πολυ (λιγες μερες εμειναν) Απο το στομα σου και στου θεου το αφτι (αμην και ποτε) Ευχαριστω ρε φιλαρακι, αντε ρε να δουμε και το δικο σου που χαθηκες... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
ακομα (αλλα δεν ξερω για ποσο) την ιδια τουρπινα εχω greddy t-67 25g... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Λοιπον λεω να ξανα-ποσταρω (τα σωστα πλεον πραγματα) το τι φοραει το αυτοκινητο (μεχρι στιγμης, καθως στο μελλον θα υπαρξουν αλλαγες <<οπως παντα φυσικα>>)... LOOK ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 1) μπροστα προφυλακτηρας (εργοστασιακος) με προσθηκη απο αεραγωγους απο το RS4 (2.7T) στο πλαϊ καθως επισης αλλαγη των σιτων με αλλες αλουμινιου και καταργηση τα προβολακια ( λογο ενυσχυσης ποσοτητας του αερα μεσα στον προφυλακτηρα) 2) πισω προφυλακτηρας εργοστασιακος 3) σποϊλερ εργοστασιακα 4) φρυδακια επανω στα μπροστα φαναρια camei 5) καθρεπτες αλουμινιου νικελ εργοστασιακοι 6) αεροτομη εργοστασιακη 7) καπο carbon (2 κιλα πιο ελαφρυ απο το μαμα) με αγωνιστικους πυρους carbon χρωματος LOOK ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 1) σαλονι με δερμα και alkantara (χρωματος μπλε) 2) βαση κολονας δυπλη (για audi s3 8l) με προσθηκη εχει γινει για τρεια οργανα των 60μμ (διαμετρο) 3) μπαρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 4) πυρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 5) θερμοκρασια λαδιου APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 6) TURBO TIMER APEXI πολλαπλων λειτουργιων 7) οθονη φηφιακη wide-band (αναλογιας μιγματος βενζινης) 8) Συναγερμος εργοστασιακος (μεχρι στιγμης) 9) Οθονη εργοστασιακη navigation plus (2din) 10) Ραδιο-cd με εξαδισκη σιντιερα στο πορπ-αγκαζ 11) usb ανταπτορας για συνδεση με i-pod 12) Πυροσβεστηρες (2τεμ) απο πυροσβεστικο υλικο χαλον 13) parkctronic τεσσαρων αισθητηρων για πισω, με μοναδα ελεγχου μετρων απανω απο τον μεσαιο καθρεπτη 14) ηχοσυστημα 10 ηχειων (μαζι με 2 ενεργα sub-woofer) εργοστασιακα super-bose 15) πεταλιερες αλουμινιου καθως επισης αλουμινιου ειναι και το footrest (εργοστασιακα) 16) ηλεκτρικα καθισματα (τυπου μπακετ-εργοστασιακα) 17) η μπαταρια μεταφερθηκε πισω μαζι με την βαση της (πορπ-αγκαζ) για εξοικονομηση χωρου στο μηχανοστασιο ΦΩΤΑ-ΦΑΝΑΡΙΑ 1) xenon φωτα μεσαιας σκαλας (εργοστασιακα) 2) φαναρια led (μαυρα) πισω εισαγωγης απο Αγγλια 3) φωτα θεσεως με λευκο φωτισμο (day light) 4) μεγαλη σκαλα με λευκο φωτισμο(day light blue vision)Philips 5) flash με λευκο φωτισμο (day light) 6) φως μπλαφονιερας με λευκο φωτισμο (led-light) 7) φως στην πισω μπλαφονιερα με λευκο φωτισμο (led-light) 8) φωτα κατω απο τις πορτες με λευκο φωτισμο (led-light) 9) φως μεσα στον χωρο του πορπ-αγκαζ με λευκο φωτισμο (led-light) 10) φως στην πισω πινακιδα με λευκο φωτισμο (led-light) 11) led light philips (στον μπροστα προφυλακτηρα) ΜΟΤΕΡ-ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ 1) κορμος s3 (ρεκτιφιε 81,5μμ) 2) στροφαλος s3 3) πιστονια dp 81,5μμ με θερμικη κατεργασια (καταλληλα για μεχρι 3bar Πιεση) 4) μπιελες scat τυπου H (για μεχρι 70κιλα ροπη) 5) τριμεταλικα μεταλα στροφαλου και μπιελων 6) ροΐκη εξελιξη στους αυλους απο το καπακι 7) δυπλα ελατηρια βαλβιδων 8) retainers τιτανιου βαλβιδων 9) συμπιεση 9.4:1 10) εκκεντροφορος εισαγωγης cat cam με κωδ. 1013653 239 / 246° 214 / 220° 9.30 / 10.85mm 0.70 / 1.25mm O.E.M. HYDR: sport 11) εκκεντροφορος εξαγωγης εργοστασιακος 12) τροχαλιες εργοστασιακες 13) βολαν μονης μαζας spec απο (κατεργασμενο) ατσαλι 14) πλατο clutchnet τριτου σταδιου (κοκκινο).... για μεχρι 600 ιππους 15) δισκο clutcnet (με ελατηρια κεραμικο-κεβλαρ) 16) πεταλουδα με 69μμ εσωτερικη διαμετρο υδροψυκτη 17) εισαγωγη βαθυμπουκη large port dynamic 18) φλατζα εισαγωγης (χοντρη) Evoheatshield Large port (Model:Α4101) 19) μπεκ siemens deca 750cc 20) ρυθμιστης πιεσης βενζινης boss 4 bar 21) τρομπα νερου μεταλικη 22) τρομπα λαδιου απο s3 23) τρομπα βενζινης εμβαπτιζομενη (στο ρεζερβουαρ) απο audi tt-rs (240 lt/h) 24) δευτερη τρομπα βενζινης (εξωτερικη) bosh 044 (255lt/h) 25) μπουζονια κεφαλης και σετ βιδες μοτερ ARP 26) εισαγωγη αερα (απο ανθρακονημα) Gruppe-m carbon fiber ram air duct intake (serial no:01-0430) 27) βαση μοτερ αριστερη ενυσχυμενη vf-engineering 28) βαση μοτερ δεξια ενυσχυμενη vf-engineering 29) βαση σασμαν ενυσχυμενη vf-engineering 30) αμορτισερ συγκρατησης μοτερ (μπλε) Blue engine torque damper kit 31) θερμοστατη απο s3 32) χταποδι απο ποπαυ ανοξειδωτο (με μεγαλους αυλους) με εξοδο για external 33) downpipe 76μμ εσωτερικο απο ποπαυ ανοξειδωτο 34) εξατμιση 80μμ εσωτερικο απο καραμπελα με δυο καζανακια ανοξειδωτα και με δυπλη αποληξη στο τελος 35) αγελαδα ανοξειδωτη 86μμ 36) maf απο RS4 2.7 BI-TURBO 37) καταλυτης injen με 100 τρυπες ανα τετραγωνικη ιντζα 80μμ 38) external waste gate εξωτερικη tial 38μμ 39) εξατμισακι εξωτερικο με σπιραλ (παραμορφωσεων) για την external 38μμ ανοξειδωτο απο ποπαϋ 40) turbo greddy T67-25G με 8cm μαντεμι 41) δοχειο αναθυμιασεων λαδιου greddy 42) Boost-controler Greddy profec-B spec-2(black) με ασυρματο μπουτον στο τιμονι (αλλαγης δυο πιεσεων μικρης-μεγαλης) 43) σκαστρα εσωτερικης εκτονωσης baley 44) intercooler αλουμινιου AMS (απο evo) για μεχρι 850αλογα 45) ψεκασμο νερου-μεθανολης στην εισαγωγη απο την ERL Aquamist System 1s Water Injection Kits 46) σωληνωσεις απο την τουρπινα προς το intercooler και απο το intercooler προς την εισαγωγη inox 70μμ εσωτερικη 47) κολαρα μπλε της frozen boost σε ολο το μοτερ 48) 3 τεμ θερμομονωτικες ταινιες cool it για χταποδι-downpipe και external west gate 49) προγραμμα απο Βασιλη 20vt 50) ανταπτορα φιλτρου λαδιου mocal με θερμοστατη 51) ψυγειο λαδιου mocal 19σειρο 52) βεντιλατερ 18cm για το ψυγειο λαδιου 53) σωληνες υψηλης πιεσης με ρακορ (επισης υψηλης πιεσης) mocal 54) Short-shift αλουμινιου καθετων και οριζοντιων αποστασεων της dieselgeek 55) εγκεφαλακι (μπλε) διαχειρησεις πισω διαφορικου (haldex-controller) 56) ενυσχυτικο λαδιου μηχανης MOTOR COTE 57) ενυσχυτικο βαλβολινης MOTOR COTE 58) μπουζι απο rs-2 ΣΤΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1) αναρτηση bilstein pss9 με 9 σκαλες ρυθμισης + ελατηρια της H&R 2) ζαντες rial 19χ8.5 3) αποστατες 2cm αλουμινιου πισω από H&R 4) ελαστικα Michelin pilot EXTRA LOAD 235/35/19 5) λαστιχα με υγρο αζωτο 31atm 6) μπαρα ψαλιδιων μπροστα (αλουμινιου) 7) μπαρα θολων μπροστα (εργοστασιακη) 8) μπαρα θολων πισω Hercules parts αλουμινιου 9) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα μπροστα ψαλιδια (πανω-κατω) 10) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για την κρεμαγιερα 11) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα πισω ψαλιδια (πανω-κατω) 12) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τις πισω κοντα μπαρες 13) αντιστρεπτικη μπροστα EIBACH 14) αντιστρεπτικη πισω Η&R 15) ρυθμιζομενες κοντρα μπαρες πισω (για ρυθμιση γωνιας τροχου) ΦΡΕΝΑ 1) φρενα μπροστα BREMBO με κωδ. F-50 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ (η μεγαλυτερη τετραπιστονη δαγκανα της αγορας) με καμπανες και διαιρουμενους δισκους (πλευστους) 355x32 και πιστονακια δαγκανας 2χ40μμ και 2χ44μμ και βαρος 7kg +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου 2) φρενα πισω δαγκανες μονοπιστονες (εργοστασιακες) με δισκοπλακες 312χ28 διπλες αεριζομενες+σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μιας και εχω πολυ καιρο να γραψω στο topic μου: Να ενημερωσω οτι τελικα μπηκε η τρομπα της bosch ( με κωδικο 044) σε σειρα με την τρομπα του ttrs (εμβαπτιζομενη) οσο αφορα το φιλτρο της βενζινης μπηκε στον χωρο του μηχανοστασιου και πλεον θεωρω οτι απο θεμα πληροτητας βενζινης ειμαι οκ, τωρα οσο αφορα το θεμα τι μπορει να κανει το αυτοκινητο, το αλλο Σαββατο το πρωι θα παω για προγραμμα και δυναμομετρηση στο δυναμομετρο του φωτηνελη οπου και θα του πιουμε το αιμα, οποτε μεχρι τοτε μια μικρη αναμονη ωστε να δουμε τι μπορει να κανει, παντος οσο αφορα την δυμαμη που βλεπω εγω στο δρομο, μπορω να πω οτι ειναι αρκετα καλο σαν δυναμη, αλλα δυστηχος δεν μπορω να πω το ιδιο και σαν spool της τουρπινας η οποια στις χαμηλες στροφες κοιματε τον υπνο του lag (3800rpm -1bar με 5 ταχυτητα στο σασμαν)... -
Project Audi A4 B5 800 WHP
NOEL-S3 replied to Dimitris_Kon's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Εσυ τι ξαχνεις ακριβως??? Να βαλεις και εκτη πορτα ???? -
Φιλαρακι, εχω ενα τραντζιστορακι-ραδιακι που μου εχει χαλασει, να στο στηλω να δεις τι μπορεις να κανεις? :sHa_sarcasticlol: Χωρις πλακα εισαι απιστευτος ρε φιλε, να δω τι θα κανεις σε κανα δυο χρονια, που πλεον θα μπορεις να τα κανεις ολα μονος σου???
-
Ρε φιλαρακι διαβαζω αυτα που γραφεις και σε χαιρομαι, πραγματικα εχεις το (καθαροαιμο) μικροβιο του tuning... Μπραβο και παλι μπραβο...
-
Ρε μητσαρα τι να πω χαρα στην υπομονη σου ρε φιλαρακι, παντος αν θελεις τιποτα ή καμμια βοηθεια μιας και ερχεσαι στην γειτονια μου ειμαι διατεθειμενος να στην στην προσφερω ... ΥΓ1. Αντε και καλα γαζωματα... ΥΓ2. Μολις τελειωσω και εγω με το καλο, να κανονισουμε να κανουμε κανα πατημα ετσι για την πλακα μας φυσικα... ΥΓ3. Παντος μεσα στο 2011 εχει να γινει πολεμος, καθως εχουν αρχισει οι παντες και βγαζουν τρελα αλογα...
-
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Εχει και δευτερη εισοδο βενζινης (για να τραβαει βενζινη και απο το αλλο μισο ντεποζιτο που εχω λογο haldex)??? -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Τελικα ο Κριτωνας με ξεχασε στο θεμα της τρομπας βενζινης... Και κατι αλλο που θελω να παρακαλεσω τους mod... Αλλαξτε σας παρακαλω την επικεφαλιδα και βγαλτε το ''vf22'' μιας και το αυτοκινητο δεν φοταει πλεον αυτη την τουρπινα... Ευχαριστω -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Τα φοραω μεσα μου ρε φιλε, το μονο που μπορεις να δεις ειναι η εξατμιση που ειναι 80mm :sHa_sarcasticlol: -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Εγω ρε Κριτωνα τι προτεινεις να κανω? και να μπορω να ανοιξω και με κατω απο μισο ντεποζιτο βενζινη (δηλαδη να μπορω να δουλεψω και με το αλλο μισο ντεποζιτο που τραβαει απο διπλα)??? Φοραω greddy t-67 25g με 8cm μαντεμι (γυρω στα 480 αλογα), καθως επισης φοραω μια τρομπα απο audi tt-rs η οποια μετα το1.4bar και μετα τις 6500rpm-7700rpm στεγνωνει (δεν εχω ελεγξει αν μετα τις 6500rpm κοβει ο εγκεφαλος ρευμα στην τρομπα) Περιμενω απαντηση σου αν μπορεις... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Να και αλλος ενας ο οποιος λεει αυτο που λεω και εγω <<δεν θελω θορυβο>>... Και ποια ειναι η λυση που προτεινεις ρε Ηλια??? -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μαλλον κατι τετοιο θα κανω και θα αφησω τις αλχημειες για αλλους... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Θες να πεις κατι????? -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μακαρι απο το στομα σου και στου μηχανικου το αυτι
