-
Posts
2,429 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by NOEL-S3
-
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Λοιπον ειπα να ξεκινησω το επομενο βημα στο καμαρι μου, (my blue s3 project) το οποιο αυτη την στιγμη βρισκεται στο συνεργειο και εχει ειδη ξεκινησει η επεμβαση σε ολους τους τομεις του αυτοκινητου, οπου και σας παραθετω πιο κατω ολα τα ανταλλακτικα που εχουν ειδη αγοραστει και περιμενουν την σειρα τους για να παρουν θεση πανω στο <monster project>... LOOK ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 1) μπροστα προφυλακτηρας (εργοστασιακος) με προσθηκη απο αεραγωγους απο το RS4 (2.7T) στο πλαϊ καθως επισης αλλαγη των σιτων με αλλες αλουμινιου και καταργηση τα προβολακια ( λογο ενυσχυσης ποσοτητας του αερα μεσα στον προφυλακτηρα) 2) πισω προφυλακτηρας εργοστασιακος 3) σποϊλερ εργοστασιακα 4) φρυδακια επανω στα μπροστα φαναρια camei 5) καθρεπτες αλουμινιου νικελ εργοστασιακοι 6) αεροτομη εργοστασιακη LOOK ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 1) σαλονι με δερμα και alkantara (χρωματος μπλε) 2) βαση κολονας δυπλη (για audi s3 8l) με προσθηκη εχει γινει για τρεια οργανα των 60μμ (διαμετρο) 3) μπαρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 4) πυρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 5) θερμοκρασια λαδιου APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 6) TURBO TIMER APEXI πολλαπλων λειτουργιων 7) Οργανο θερμοκρασιας νερου (ψηφιακο) για το water intercooler (μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου) 8) Συναγερμος εργοστασιακος (μεχρι στιγμης) 9) Οθονη εργοστασιακη navigation plus (2din) 10) Ραδιο-cd με εξαδισκη σιντιερα στο πορπ-αγκαζ 11) εγκεφαλακι αυτοματης διαχειρησης βεντιλατερ βαση θερμοκρασιας νερου του water-intercooler 12) Πυροσβεστηρες (2τεμ) απο πυροσβεστικο υλικο χαλον 13) parkctronic τεσσαρων αισθητηρων για πισω, με μοναδα ελεγχου μετρων απανω απο τον μεσαιο καθρεπτη 14) ηχοσυστημα 10 ηχειων (μαζι με 2 ενεργα sub-woofer) εργοστασιακα super-bose 15) πεταλιερες αλουμινιου καθως επισης αλουμινιου ειναι και το footrest (εργοστασιακα) 16) ηλεκτρικα καθισματα (τυπου μπακετ-εργοστασιακα) 17) η μπαταρια μεταφερθηκε πισω μαζι με την βαση της (πορπ-αγκαζ) για εξοικονομηση χωρου στο μηχανοστασιο ΦΩΤΑ-ΦΑΝΑΡΙΑ 1) xenon φωτα μεσαιας σκαλας (εργοστασιακα) 2) φαναρια led (μαυρα) πισω εισαγωγης απο Αγγλια 3) φωτα θεσεως με λευκο φωτισμο (day light) 4) μεγαλη σκαλα με λευκο φωτισμο(day light blue vision)Philips 5) flash με λευκο φωτισμο (day light) 6) φως μπλαφονιερας με λευκο φωτισμο (led-light) 7) φως στην πισω μπλαφονιερα με λευκο φωτισμο (led-light) 8) φωτα κατω απο τις πορτες με λευκο φωτισμο (led-light) 9) φως μεσα στον χωρο του πορπ-αγκαζ με λευκο φωτισμο (led-light) 10) φως στην πισω πινακιδα με λευκο φωτισμο (led-light) ΜΟΤΕΡ-ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ 1)κορμος s3 2)στροφαλος s3 3)πιστονια wiseco 81,5μμ με κεραμικη επιστρωση 4)μπιελες scat τυπου H 5)τριμεταλικα μεταλα στροφαλου και μπιελων 6)ροΐκη εξελιξη στους αυλους απο το καπακι 7)δυπλα ελατηρια βαλβιδων 8)retainers τιτανιου βαλβιδων 9)συμπιεση 9.4:1 10)εκκεντροφορος εισαγωγης cat cam με κωδ. 1013653 239 / 246° 214 / 220° 9.30 / 10.85mm 0.70 / 1.25mm O.E.M. HYDR: sport 11) εκκεντροφορος εξαγωγης εργοστασιακος 12)τροχαλιες εργοστασιακες 13)βολαν μονης μαζας (κατεργασμενο) απο ατσαλι 14)πλατο sachs racing με κωδ. TYPM 240 για μεχρι 600 ιππους 15)δισκο sachs racing οργανικο με κωδ.4Τ0806 16)πεταλουδα με 69μμ εσωτερικη διαμετρο υδροψυκτη 17)εισαγωγη βαθυμπουκη large port dynamic 18)φλατζα εισαγωγης (χοντρη) Evoheatshield Large port (Model:Α4101) 19)μπεκ siemens deca 750cc 20)ρυθμιστης πιεσης βενζινης boss 4 bar 21)τρομπα νερου μεταλικη 22)τρομπα λαδιου απο s3 23)τρομπα βενζινης εμβαπτιζομενη (στο ρεζερβουαρ) walbro 255 lt/h 24)μπουζι s3 25)μπουζονια κεφαλης και σετ βιδες μοτερ ARP 26)εισαγωγη αερα (απο ανθρακονημα) Gruppe-m carbon fiber ram air duct intake (serial no:01-0430) 27)βαση μοτερ αριστερη ενυσχυμενη vf-engineering 28)βαση μοτερ δεξια ενυσχυμενη vf-engineering 29)βαση σασμαν ενυσχυμενη vf-engineering 30)αμορτησερ συγκρατησης μοτερ (μπλε) Blue engine torque damper kit 31)θερμοστατη απο s3 32)χταποδι απο ποπαυ ανοξειδωτο (με μεγαλους αυλους) με εξοδο για external 33)downpipe 76μμ εσωτερικο απο ποπαυ ανοξειδωτο 34)εξατμιση 80μμ εσωτερικο απο καραμπελα με δυο καζανακια ανοξειδωτα και με δυπλη αποληξη στο τελος 35)αγελαδα αλουμινιου 86μμ απο <<Ηρακλη>> 36)maf απο RS4 2.7 BI-TURBO 37)καταλυτης injen με 100 τρυπες ανα τετραγωνικη ιντζα 80μμ 38)external waste gate εξωτερικη tial 38μμ για μεχρι 600 ιππους 39)εξατμισακι εξωτερικο με σπιραλ (παραμορφωσεων) για την external 38μμ ανοξειδωτο απο ποπαϋ 40)turbo greddy T67-25G με 8cm μαντεμι (μεχρι 530αλογα) 41)δοχειο αναθυμιασεων λαδιου greddy 42)Boost-controler Greddy profec-B spec-2(black) με ασυρματο μπουτον στο τιμονι (αλλαγης δυο πιεσεων μικρης-μεγαλης) 43)σκαστρα δυπλης εκτονωσης (εσω-εξω) turbosmart 44)water-intercooler αλουμινιου frozen boost για μεχρι 600αλογα (με εξωτερικο ψυγειο νερου-κυκλοφορητη και δυο βεντιλατερ) 45)ψεκασμο νερου στην εισαγωγη απο την ERL Aquamist System 1s Water Injection Kits 46)σωληνωσεις απο την τουρπινα προς το intercooler inox 76μμ εσωτερικη 47)κολαρα μπλε της frozen boost σε ολο το μοτερ 48)2 τεμ θερμομονωτικες ταινιες cool it για downpipe και external west gate 49)προγραμμα απο Βασιλη 20vt 50)ανταπτορα φιλτρου λαδιου mocal με θερμοστατη 51)ψυγειο λαδιου mocal 19σειρο 52)βεντιλατερ 18cm για το ψυγειο λαδιου 53)σωληνες υψηλης πιεσης με ρακορ (επισης υψηλης πιεσης) mocal 54) Short-shift αλουμινιου καθετων και οριζοντιων αποστασεων της dieselgeek 55)εγκεφαλακι (μπλε) διαχειρησεις πισω διαφορικου (haldex-controller) 56) ενυσχυτικο λαδιου μηχανης MOTOR COTE 57) ενυσχυτικο βαλβολινης MOTOR COTE 58) εγκεφαλακι για να δουλεψω τα βεντιλατερ (water-intercooler και του ψυγειου λαδιου) και τον κυκλοφορητη νερου του water-intercooler... ΣΤΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1)αναρτηση bilstein pss9 με 9 σκαλες ρυθμισης + ελατηρια της H&R 2)ζαντες rial 19χ8.5 3)αποστατες 2cm αλουμινιου πισω από H&R 4)ελαστικα Michelin pilot EXTRA LOAD 235/35/19 5)λαστιχα με υγρο αζωτο 31atm 6)μπαρα ψαλιδιων (εργοστασικη) 7)μπαρα θολων μπροστα (εργοστασιακη) 8)μπαρα θολων πισω Hercules parts αλουμινιου 9)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα μπροστα ψαλιδια (πανω-κατω) 10)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για την κρεμαγιερα 11)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα πισω ψαλιδια (πανω-κατω) 12) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τις πισω κοντα μπαρες 13) αντιστρεπτικη μπροστα EIBACH 14) αντιστρεπτικη πισω Η&R 15) ρυθμιζομενες κοντα μπαρες πισω (για ρυθμιση γωνιας τροχου) ΦΡΕΝΑ 1) φρενα μπροστα BREMBO με κωδ. F-50 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ (η μεγαλυτερη τετραπιστονη δαγκανα της αγορας) με καμπανες και διαιρουμενους δισκους (πλευστους) 355x32 και πιστονακια δαγκανας 2χ40μμ και 2χ44μμ και βαρος 7kg +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου 2) φρενα πισω BREMBO με κωδ. F-40 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ ΣΕΙΡΑ JUNIOR με δισκους 323x28 και με πιστονακια δαγκανας 2χ36μμ και 2χ40μμ +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου 3) βαλβιδες (2τεμ)(wilwood) πτωσης της πιεσης των πισω φρενων. Καθως επισης... 4) και δαγκανες μονοπιστονες πισω (εργοστασιακες) για την χρηση του χειροφρενου -
Αντε ρε Μητσαρα με το καλο ρε αγορι να ακουσουμε αυτη την EXTERNAL και να κ_ _ λω_ ο _μαι...Εγω δεν θα σε πριξω για να με κανεις βολτα και το ξερεις , εγω θα μπω μεσα και θα το κανω βολτα και αν θελεις μπορεις να μπεις συνοδηγος φυσικα(αν θελεις και μπορεις να αντεξεις αυτα που θα δεις και θα ακουσεις)...Μεχρι τοτε θα κανω υπομονη να τελειωσεις το θηριο (με το καλο παντα και με τις καλυτερες ευχες μου)...
-
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μετα απο πολυ καιρο που εχω να γραψω σε αυτη την ενοτητα, μπαινω για να γραψω κατι ασχημο, εχθες το απογευμα δυστηχος μου εσπασαν τον καθρεπτη απο την μερια του οδηγου, ενω το ειχα παρκαρισμενο εξω απο το σπιτι του αδερφου μου, οσο και αν εψαξα (οπως ηταν αναμενομενο δηλαδη) κανενας δεν ειδε και δεν καταλαβε τιποτα οποτε.... ΥΓ. Αν τον πιασω θα του Γ.ο.ε.α το κ.τ.κ -
Τι μιλας εσυ ρε φαλακρο φιλο? Πλακα-πλακα θα μας περασει σουβλακι και τους δυο οταν με το καλο το τελειωσει το θεριό... Περα της πλακας ευχομαι τα καλυτερα στον φιλο και συνονοματο Δημητρη και ειμαι σιγουρος οτι οταν με το καλο (ειδες το λεω και για δευτερη φορα, τελικα εχω γινει πολυ καλο παιδι <σε οσους το αξιζουν δηλαδη και ο Μητσαρας το αξιζει και με το παραπανω>) το τελειωσεις θα εισαι σιγουρα με την..... ορθεια ολη την ωρα (την ορεξη θελω να πω αλλα δεν βρισκω λογια) για πατηματα με και χωρις.... λογο!!! ΥΓ. Φιλε Μητσαρα ετσι για τους τυπους πλεον ειμαι ο NOEL-S3... (στον γραπτο λογο φυσικα, στον προφορικο λογο ειμαι και θα ειμαι ο NOEL <σκετο>)....
-
Φυσικα μιλας για την SR56 ετσι? με παροχη 525-550ΗΡ αυτη την τουρπινα εχω σκοπο να βαλω και εγω καποια στιγμη...
-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ASC ΣΤΟ ΤUNING EDITION
NOEL-S3 replied to Aristos's topic in Θέματα που αφορούν το Forum & την λέσχη
Ετσι-ετσι!!!(σε χαλαει Τασουλη-πελατακο μου?)... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Το προφιλ του αυτοκινητου μου μπορειτε να το δειτε και στο garage του club ΕΔΩ -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
ρε φιλο/πελατη/κασα/τελαρο ελα εσυ κατω και τι σε νοιαζει θα σου κανω και αφρο (για το ξυρισμα) ξερεις αυτον που τον παραλειβουν με το πινελακι (και θα σου <τραβηξω> και ενα-δυο κοντρα.... που θα σου μεινουν αξεχαστα ) -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Α ετσι εεεεε.... για κατεβα μια βολτα με το cordoba να σε ξυρισω κοντρα (που σου αρεσει)... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και σου ευχομαι και εγω με την σειρα σου καλοριζικο και καλα-ασφαλη χλμ... θα σκεφτω την αποψη σου περι του NOEL και θα αποφασισω το τι θα κανω,παντος σε ευχαριστω την γνωμη-αποψη σου (φυσικα απολυτα σεβαστη)... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
εχει σηματακι S3 μπροστα. οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να μπει εκει... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μαλλον (θεωρω μπορει να κανω και λαθος) θα ειναι πολυ ξεκρεμαστο και παρατερο μπροστα... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Στην αρχη το εβαλα εκει και δεν μου αρεσε, γιατι φαινοταν too much και γεμιζε πολυ με νικελ, οποτε θεωρω οτι εκει που το εβαλα ειναι η καλυτερη θεση (για εμενα παντα)... -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
καθε πραγμα στον καιρο του (και ο κολιος τον αυγουστο) ετσι δεν λενε? ολα θα γινουν με χειρουργικη ακριβεια οπως παντα δηλαδη... εχω να γραψω και να ποσταρω φωτο σε αυτο το topic (με το καινουργιο μου project S3) οταν θα ειναι να ερθω να εισαι σιγουρος οτι θα σε ενημερωσω (για να κερασεις καφε-φαϊ-κτλ) -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
κανενας αλλος δεν εχει γνωμη? -
My Blue S3 Project - S3 8L
NOEL-S3 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Τσου εσυ, γιατι ...(την γνωμη την δικια σου ( καθολου σεβαστη ) την ξερω οποτε...μουγγα
