Σε λίγο θα ανοίγουμε αυτό το καπό και θα μας πιάνει ναυτία από τα σωληνάκια και τα καλωδιάκια που θα έχει μέσα...
Καλά αποτελέσματα φιλαράκι... (Αν και τόσο που το έχεις μελετήσει το θέμα τα θεωρώ δεδομένα)
Μας έχεις τρελάνει πρωί πρωί....
Αρίστο το έχω δει αυτό το βλέμα...ξέρω τι λες.... και εκείνο το παγωμένο χαμόγελο, την ώρα που το μυαλό ταξιδεύει σε τρελές ιπποδυνάμεις, επιταχύνσεις και ήχους, που το βλέπεις και λες "ο τύπος είναι για το Δαφνί"!!!!!
Ταιριάζει και ο στοίχος.... "Αγάπα με, γίνομαι δρόμος να περάσεις πάτα με"...χαχαχαχαχα
Και στα τρικάπακα "Έδω υπάαααααρχει ένας έρωτας μεγάααααλος....."
Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια. Είσαι από τους τυχερούς που έζησαν αυτό το γεγονός.Είναι από τα μεγαλύτερα event στο πρόγραμμα της λέσχης μας χωρίς αυτό να σημαίνει πως όλα τα άλλα είναι κατώτερα.Θα δεις όμως πως σε κανένα δεν λείπει ο χαβαλές και το παρεϊστικο κλίμα!!
Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!!! Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε καλά και να είναι όλα και πάλι τόσο όμορφα!!!
Άντε να δούμε και φωτό να σας καμαρώσουμε!!!!
Αύριο θα έχουμε νεότερα και για την πεταλούδα... Έχουμε και άλλη μια εναλλακτική σε περίπτωση που δεν μας κάνει την δουλειά αυτός, αν και όλοι μου είπαν τα καλύτερα.Περιμένουμε ως αύριο λοιπόν...