Jump to content

PanoulisTheTroll

Member
  • Posts

    6,162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    67

Everything posted by PanoulisTheTroll

  1. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο θέλουμε πολλά άλογα και πολύ ροπή.... για να την τραβήξουμε προς τα πάνω ξανά!!!
  2. Τα περάσαμε όμορφα όμορφα όμορφαααααα.....χαχαχαχαχα

    1. Show previous comments  6 more
    2. petros7

      petros7

      ετσι νομιζω και εγω,εχεις πολυ δικιο Ντινο

    3. PanoulisTheTroll

      PanoulisTheTroll

      Θα σου πω εγώ την επόμενη φορά!!! Ξινό θα του βγει...

    4. petros7

      petros7

      χαχαχαχαχαχαχααχα

  3. Σε λίγο θα ανοίγουμε αυτό το καπό και θα μας πιάνει ναυτία από τα σωληνάκια και τα καλωδιάκια που θα έχει μέσα... Καλά αποτελέσματα φιλαράκι... (Αν και τόσο που το έχεις μελετήσει το θέμα τα θεωρώ δεδομένα)
  4. Μαρίνο μπράβο για το αποτέλεσμα!!! Άντε να το στρώσεις να δούμε πόσο γρήγορα θα φτάνεις στον Αρίστο για πλύσιμο!!!
  5. Μας έχεις τρελάνει πρωί πρωί.... Αρίστο το έχω δει αυτό το βλέμα...ξέρω τι λες.... και εκείνο το παγωμένο χαμόγελο, την ώρα που το μυαλό ταξιδεύει σε τρελές ιπποδυνάμεις, επιταχύνσεις και ήχους, που το βλέπεις και λες "ο τύπος είναι για το Δαφνί"!!!!!
  6. Γιάννη ότι και να πω είναι λίγο...
  7. Μπράβο στα παιδιά για το μεράκι τους, την υπομονή τους και για το αποτέλεσμα!!!
  8. Σήμερα έκανα προπόνηση για τον αυριανό αγώνα....

  9. Ταιριάζει και ο στοίχος.... "Αγάπα με, γίνομαι δρόμος να περάσεις πάτα με"...χαχαχαχαχα Και στα τρικάπακα "Έδω υπάαααααρχει ένας έρωτας μεγάααααλος....."
  10. Πασχάλη την φωτογραφία που ανέβασες μήπως πρέπει να την κάνουμε αφίσα για τις συναντήσεις που αφορούν φαγητό??? Γιαμ γιαμ.....
  11. Θα ερχόμουν εγώ αλλά το τελευταίο με προβληματίζει....
  12. Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια. Είσαι από τους τυχερούς που έζησαν αυτό το γεγονός.Είναι από τα μεγαλύτερα event στο πρόγραμμα της λέσχης μας χωρίς αυτό να σημαίνει πως όλα τα άλλα είναι κατώτερα.Θα δεις όμως πως σε κανένα δεν λείπει ο χαβαλές και το παρεϊστικο κλίμα!!
  13. Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!!! Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε καλά και να είναι όλα και πάλι τόσο όμορφα!!! Άντε να δούμε και φωτό να σας καμαρώσουμε!!!!
  14. Έλα...υπερβολές... Έχεις μπει και στο δικό μου!!! :sHa_sarcasticlol:
  15. Την τρως μέχρι να έρθει στα ίσα της και μετά βάζεις 185 λάστιχο!!!!
  16. Ντίνο πελάγωσα!!!! Φίλε δεν υπάρχει αυτό.... Θα στο φέρω πίσω!!!!χαχαχαχαχαχαχα

    1. Dinos

      Dinos

      Σιγα ρε Πανο, ουτε 75.000 δεν ειναι!!

    2. Aristos

      Aristos

      σκληρός μου μυρίζει...xaxaxaxa

  17. Ντίνοοοο... Μου βρήκες "μπελά" !!!!

    1. Dinos

      Dinos

      Εισαι Παιχτουρα μεγαλη!!!!

    2. PanoulisTheTroll

      PanoulisTheTroll

      Ναι ναι... τι να σου πω...!!!Αύριο θα σε πρήξω στο τηλέφωνο!!

  18. Και στις λεπτομέρειες πολύτιμοι λίθοι!!!
  19. Εσύ κάνεις έρευνα αγοράς και ρωτάς εν όψη του καινούριου αποκτήματος?????
  20. Σιγά το τρέξιμο ρε μεγάλε!!!Το θέμα είναι να κάνουμε σωστή δουλειά!
  21. Αύριο θα έχουμε νεότερα και για την πεταλούδα... Έχουμε και άλλη μια εναλλακτική σε περίπτωση που δεν μας κάνει την δουλειά αυτός, αν και όλοι μου είπαν τα καλύτερα.Περιμένουμε ως αύριο λοιπόν...
  22. Αααααχχχ!!!! Να αγιάσουν τα δαχτυλάκια σου!!!!!
  23. Ρεζίλι γίναμε πάλι......!!!!

  24. Sokiiiii!!!!! Μην την πιειτε!!!! Λουστειτε!!!!!!

    1. Soki
    2. Aristos

      Aristos

      Πανούλης-Ανάργυρος...νεες παραστάσεις προσεχώς!!!

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.