Jump to content

The Dog

Επαγγελματίες
  • Posts

    1,930
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

The Dog last won the day on April 11 2011

The Dog had the most liked content!

About The Dog

  • Birthday 03/31/1981

Contact Methods

  • MSN
    panicos_2000@hotmail.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nicosia, Cyprus

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6.B5 , A3 3.2 S3 8V

Recent Profile Visitors

8,984 profile views

The Dog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

21

Reputation

  1. Καλησπέρα. Δεν είμαι ακριβώς νέο μέλος αλλά μιας και πέρασε αρκετός καιρός από τότε που ξανάκανα login ,είπα να ξανασυστηθώ ... Ονομάζομαι Παναγιώτης και είμαι από την Λευκωσία
  2. Για να δουμε...Το παιδεύω χρόνια αυτό το project... Έρχεται twin disk μήπως και ηρεμήσω λιγο απο τοσα προβλήματα με τον συμπλέκτη,,,
  3. Pics και video απο dyno... Τo video είναι από Παρασκευή που είχαμε ακόμα προβλήματα με το map. http://s76.photobucket.com/user/Panicos/media/1049887_649026591791593_905887202_n_zps5b0e343c.mp4.html Φτάσαμε 750whp με VP Q16.... μετά έσπασε ο συμπλέκτης παλι....
  4. Πριν ενα μηνά έσπασε δίσκο πάλι μαζί με πεταλούδα... Σήμερα επιδιορθώθηκε...να δούμε εάν μας αντέξει για 2μπαρα τώρα .....
  5. Για παμε για updates... Έβαλα ατσαλένιες γέφυρες στροφαλοφόρου και εκανα και deck cooling στο block. Full boost ειχα, ετσι όπως ηταν με τα missfires και το χαμηλό compression στις 4500rpm. Κάλο νούμερο εάν αναλογιστείτε πως έχω custom Comp Turbo billet Ct43 8279 των 1250hp.. Τώρα το υπερκυβισα σε 3.0l. Ελπίζω να πάρω καμιά 300 στροφές spoolarisma Αύριο απόγευμα αρχίζω το rebuild (Εαν το διαβάζει κανένας 'δικος μου' έλα να βοηθήσεις... )
  6. εαν ο τορναδορος παραδώσει όπως υποσχέθηκε και δεν έχω χάσει εξαρτήματα στο ξήλωμα τοτε παρασκευή θα κλείσει ξανά. Προηγουμένως με κορόιδευε πως μέτρησε διάκενα ελατηρίων ο μάστορας, ενω τα έβαλε οπως ήρθαν και μου έφαγε το polish.
  7. Έχω παιδευτεί πολύ .Άλλαξα standard coil με νεα , αγόρασα okada project coil και αγορασα και conversion kit απο 2.0tfsi coils. Άλλαξα και igniaters 2 φόρες (+1 Με το conversion kit). Άλλαξα και καλωδίωση απο το ecu στα igniaters και απο igniaters στα coils. Δεν είναι θέμα ουτε προγράμματος.Έπαιξα με ολα τα πιθανά σενάρια με ολα τα dwell ,direct fire,wasted,sequential injection, batch .. Eixa 13 bar 2 θάλαμοι ,2 θάλαμοι 8 και οι θάλαμοι 7 bar Μπλέξαμε με μαστάρια
  8. 7 μήνες έχει να κάνω ποστ. Είχα σοβαρό πρόβλημα με misfires που με ταλαιπώρησε πολύ καιρό.... και τελικά βρέθηκε το θέμα....χαμηλό compresion 4 θαλάμων ... Οπόταν ξαναδένεται τώρα το μοτέρ.....
  9. Οχι.το αναποδο.ειναι πιο χοντρος ο αξονας απο αλλες μαρκες.τουλαχιστο απο garrett συμπεριφερονται καλυτερα σε ψηλες θερμομρασιες λογο του τυπου bearing.
  10. Γιατι να σημαινει ντε και καλα να ειναι μονο αυτο? Αποκλείεται να έφραξε το restrictor? Εννοείτε πως δεν ισχύει αυτό που λες, γιατί εαν ήταν πρόβλημα με το restrictor καθεαυτό, τότε ολες οι τουρπινες τους θα έσπαγαν αμεσος μιας και το restrictor ειναι κοινό για ολες τις εφαρμογες Ποια νέα τεχνολογία? μήπως μπερδεύεσαι με την oilless τεχνολογία? Αυτη δουλεύει χωρίς καθολου παροχή λαδιού , με χρήση όμως ιδικου γράσου .. Λογικο να μην βλεπεις αποτελεσματα μιας και το συγκεκριμενο turbo δεν ηταν oilless..............
  11. Η αστοχία προήλθε απο κακή ή καθόλου λίπανση του turbo .. Το turbo παραδόθηκε στο εργοστάσιο 24/11
  12. H Comp προχθες πηρε την τουρπινα..... Εκανε 1+μηνα να παει...πως την έστειλες ?
  13. Ενισχυμένα? γιατί? 115 hp μοτέρ και τα θες και ενισχυμένα? πλάκα πλάκα, stage 2 996 turbo S έβγαλε 503awhp και 760awNm (δηλαδή 900+Nm δρόμο) Το αλλο το άσπρο 911 996 Turbo εβγαλε 420awhp....
  14. .... Μικρά μοτέρ με μεγάλη καρδιά όμως... Vago από κιβώτιο πως πάμε?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.